Certificaat voor bijzettafel-expert.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 2 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
In totaal heeft bijzettafel-expert.nl al 37 beoordelingen verzameld.

• Levering

27-09-2017
Besteldatum
03-09-2017
27-09-2017
Wat ik erg plezierig vond, waren de continue updates over de levertermijn. Daardoor krege ik het gevoel dat mijn bestelling niet bleef hangen, ondanks enige vertraging. Bij een andere webshop werd ik zonder enig bericht maanden aan het lijntje gehouden voor dezelfde bestelling
Uitstekend

Datum van publicatie
Besteldatum
16-09-2017
Alles was goed verzorgd en op tijd bezrgd
Goed

bijzettafel-expert.nl

bijzettafel-expert.nl werd op 09-12-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

Winschoterdiep 50
Handelsregister
Kamer van Koophandel 02083727
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
B. Derksen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met bijzettafel-expert.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen