Certificaat voor weekendtas-expert.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op één Trusted Shops beoordeling in de afgelopen 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 16 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten

Klantbeoordelingen

Datum van publicatie
Besteldatum
06-06-2017
Wij balen enorm De tas die waterdicht zou zijn en wij gekocht hebben om onze slaapmatten van exped a 600,- euro in te vervoeren en onze tent a 200,- euro lekten als een mandje Dus tot overmaat van ramp natte matten en een natte tent. Dus ook nog eens 2 overnachtingen moeten betalen a 270,- euro. Wel erg duur zo arletteleanne@gmail.com

wij zijn ergg benieuwd hoe dit opgelost gaat worden
Redelijk

weekendtas-expert.nl antwoordt: 08-06-2017
Beste mevrouw Scholtus, bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat het artikel een defect lijkt te vertonen! U hebt inmiddels een mail ontvangen over de opvolging. Mocht u nog vragen hebben dan horen we dit graag. René, klantenservice Frank

weekendtas-expert.nl

weekendtas-expert.nl werd op 03-02-2015 gecertificeerd door Trusted Shops.

Ulgersmaweg 47B

Kamer van Koophandel 02083727
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
B. Derksen
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met weekendtas-expert.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen