Certificaat voor nl.onlineprinters.be

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 656 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 2.639 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Ik ben heel tevreden. Alleen wanneer het beeld een witte passe-partout heeft is het kappen niet zo consequent.
Uitstekend

We hebben reeds een gelijkaardige bestelling een tijdje terug gedaan. Ditmaal bestelden we 4x zoveel. De kwaliteit van hetzelfde product is echter plots ondermaats. Dit is niet hetzelfde papier dat ik bij de eerste bestelling kreeg.
Matig

nl.onlineprinters.be antwoordt: 14-12-2017
Bedankt voor uw beoordeling, onze klantenservice heeft u reeds gecontacteerd en wachten op uw feedback. Met vriendelijke groet, Onlineprinters

Heel tevreden
Uitstekend

Steeds perfecte afwerking en snel klaar De levering via DPD. is iets langzamer dan via DHL.
Goed

Great service for a good price
Uitstekend

Levering van 5 tot 7 werkdagen is meer dan 10 werkdagen geworden.
Redelijk

Uitstekende informatie en hulpmiddelen ter beschikking om een goed resultaat te bekomen.
Uitstekend

Geen controle van het aangeleverde bestand en het drukwerk. Geen vergelijking van het drukwerk met het bestand dat aangeleverd werd. Bij de laatste bestelling waren er deeltjes van het bestand weggevallen in het drukwerk. Er werd beweerd dat dit aan de opmaak lag. Transparantie, kleuren ... zouden niet in orde zijn. Ik heb het werk bij een andere drukkerij laten herdrukken, zonder probleem.
Redelijk

Eerste maal dat het drukwerk van maandag tot woensdag in depot DPD (Nurenberg) blijft staan
Is pas vrijdagmiddag geleverd
Goed

Goede wijn behoeft geen krans

Zoals steeds alles goed
Uitstekend

ik ben al altijd zeer tevreden geweest.

Correcte service
Goed

Alles was dik in orde :)

Mooie afwerking
Uitstekend

Notaboekjes met ringen laten drukken, prima drukkwaliteit en snel geleverd
Uitstekend

De pakketten worden nu per DSL(?) geleverd. Dit is zeer overzichtelijk en verloopt tot nu toe vlekkeloos.

Perfect
Uitstekend

Steeds zeer tevreden van mijn bestellingen. zowel de kwaliteit, de prijs en de levering. top
Uitstekend

Een aanzienlijk deel van de bestelde stickers was niet zo mooi bijgesneden. Bij ronde stickers valt dat helaas vrij fel op...
Redelijk

Good service, correct delivery and product.
Uitstekend

Heel mooie drukwerk voor een goede prijs. Zeker voor herhaling vatbaar. Ook de levering liep vlot. Alleen ... de drie drukopdrachten werden ook apart verstuurd en op drie verschillende dagen geleverd. Ze waren heel goed verpakt.
Een aanrader.
Uitstekend

Mooi drukwerk, en vlot geleverd
Uitstekend

Eens een andere drukker gebruikt dan anders en het is goed bevallen. Goede kwaliteit, snelle levering, scherpe prijs.
Minder prettig vind ik dat je eerst moet betalen, nog voordat je bestanden uploadt en weet of het allemaal wel gaat werken.

Kan niet beter
Uitstekend

Heel tevreden over het product en klanten zijn er blij mee
Goed

3 maar 5 sterren zeg genoeg, niet :)

SNEL, GOED PRODUCT, GOEDE PRIJS
Uitstekend

Het adreskaartje was exact zoals ik het me had voorgesteld. En voor "geen geld". Dik tevreden
Uitstekend

Levering mooi op tijd, goeie kwaliteit van de producten

Beter kan niet

Heel slecht.
Het pakket werd mij niet bezorgt en blijft steken in he depo te Aalter.
Slecht

nl.onlineprinters.be antwoordt: 27-11-2017
Bedankt voor uw feedback, onze kwaliteitsmanagement heeft reeds per email u gecontacteerd en het ongemak gecompenseerd. Met vriendelijke groeten, Onlineprinters

Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit, de website en de afhandeling
Uitstekend

Ik kreeg meerdere berichten over bestelling en levering, wat verwarrend was, alsof er meerdere bestellingen zijn, wat niet het geval was.
De levering werd (twee maal) aangekondigd maandag tussen 10u en 11u maar niemand gezien, ook geen seintje gekregen. De dag erop is levering wel gebeurd zoals aangekondigd.
In de doos zaten verschillende flyers die gekreukt waren.
Voor de rest wel mooie flyers
Matig

nl.onlineprinters.be antwoordt: 27-11-2017
Bedankt voor uw feedback. Onze klantenservice heeft reeds per email u gecontacteerd. Met vriendelijke groet, Onlineprinters

Zeer tevreden

Zeer tevreden
Uitstekend

geen enkel probleem, prima produkten en stipte levering.

Goed geen probleme
Uitstekend

Niet tevreden over transportfirma dachser

Mooi drukwerk, correct geleverd

nl.onlineprinters.be

nl.onlineprinters.be werd op 05-06-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

Rudolf-Diesel-Straße 10

Duitsland
Handelsregister
Amtsgericht Fürth HRB 11487
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Dr. Michael Fries (CEO), Dirk A. Müller (CFO)
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met nl.onlineprinters.be.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen