Certificaat voor nl.onlineprinters.be

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 701 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 2.554 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Correcte afhandeling en levering. Je wordt steeds correct up-to-date gehouden.
Doe zo verder.
Uitstekend

Deze opdracht werd optimaal uitgevoerd
Uitstekend

Zoals beloofd alles net op tijd (zelfs een dag vroeger), mooi verpakt en prima kwaliteit.
Goed

gevouwen folder gevraagd en betaald, ongevouwen folder ontvangen. Alles zelf kunnen vouwen

Geachte,
Zoals vorige jaren terug flyers en affiches besteld.
100 tevreden zowel voor de betaling, het doorsturen van de documenten met directe controle, de afhandeling van de bestelling, de kwaliteit van de producten en een correcte en snelle de levering.
Voor volgende drukwerken kom ik zeker terug bij jullie.
Dank u wel.
Met vriendelijke groeten,
Eric
Uitstekend

Uitstekende service over gans de lijn

betrouwbaar en correct
Uitstekend

Die Plakate waren nicht gut gedruckt, einfach zu schwach. Mein Kunde war nicht zufrieden.

geen klachten

Better than ever.
Stay customer
Uitstekend

Producten zijn uitstekend, levering is meestal ok. Eenmaal volledig verkeerd gelopen door fout van transporteur. Service van nederlandstalige helpdesk is slecht. Door technische fout van jullie (toegegeven door helpdesk) waren er een aantal files niet doorgekomen. Wij vroegen om te annuleren maar de reactie van de helpdesk was rotslecht en arrogant.
A

tevreden

dank u wel
Uitstekend

De levering liep helemaal niet zoals gepland.
De tracking info was incorrect of de delivery guy was mis...
We waren aanwezig bij de 1e leverings poging maar niemand kwam opdagen, dan na veel gedoe werd ge-redeliverd en bleek plots het adres aangepast?
Wel tevreden over de stickers zelf :-)
Redelijk

Indien er geen extra kosten zouden zijn op PayPal zou de doorlooptijd korter zijn wat voor mij interessant zou zijn.

Uitstekend

Bestelling is 3 dagen onderweg geweest, ik ben dat niet gewend.
Goed

De vooropgestelde datum van levering is bijna een week later geleverd. Was teleurgesteld
Redelijk

Ik bestelde al vaker brochures via onlineprinters. De service is er steeds prima en in je eigen taal, de producten netjes en de levering (meestal iets later als je zelf verwacht, maar wel) correct.

goede prijs/kwaliteit
Goed

Super kwaliteit Vorig jaar ook onze kalenders bij jullie besteld en ook dit jaar zijn we zeer tevreden. Prijs/kwaliteit TOP.
Uitstekend

De afdrukken zijn perfect in orde en waren op een kleine week na bestelling geleverd. Prima werk.
Uitstekend

Levering klopt steeds met vooropgestelde datum. De tot nu ontvangen producten waren van prima kwaliteit aan een prima prijs.
Ik heb nog geen beroep moeten doen op de klantendienst (wat eigenlijk wel een pluspunt is) waardoor ik hierover geen toelichting kan geven. Wat mij betreft is onlineprinters een prima partner voor mijn drukwerk.

Perfect
Uitstekend

Altijd alles vlot en correct geregeld
Uitstekend

Elke bestelling is altijd prima in orde. Ik ben supertevreden
Uitstekend

Mooi gedrukt en op tijd geleverd voor een goede prijs. Top

en voordeligst
Uitstekend

Zoals elke maand mooi afgewerkt drukwerk en deze keer extra snel geleverd.

Erg moeilijk bestelsysteem,
De bestelling wordt niet intuitief of samenvattend weergegeven voor de finale bestelling wat kan leiden tot fouten.(ik ben wat thuis in drukwerk, maar als je verschillende opties met elkaar hebt willen vergelijken, raak je het spoor kwijt.)
Ook de betaling per product is ongelooflijk omslachtig. Sofort is niet klantvriendelijk

nl.onlineprinters.be antwoordt: 03-10-2017
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent.Graag staan wij u bij vragen betreffende onze bestelprocedure te woord. Bel simpelweg onze klantenservice op. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters

Goed

Mooi drukwerk aan een scherpe prijs

alles ok
Uitstekend

Helft van onze tekst weg, slecht bijgesneden
Redelijk

Over de hele lijn heel tevreden

Gemakkelijk, zorgeloze service
Top

Top

Goedkoop en topservice

Sneller dan voorzien. Tevreden
Uitstekend

Top producten aan een top prijs

nl.onlineprinters.be

nl.onlineprinters.be werd op 05-06-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

Rudolf-Diesel-Straße 10

Duitsland
Handelsregister
Amtsgericht Fürth HRB 11487
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Dr. Michael Fries (CEO), Dirk A. Müller (CFO)
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met nl.onlineprinters.be.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen