Certificaat voor nl.onlineprinters.be

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 719 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 2.466 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

geen opmerkingen
Goed

Onze bestellingen werden tot nu toe altijd tot onze tevredenheid geleverd buiten 1 bestelling van nieuwjaarskaarten waarvan er maar een gedeelte werden geleverd. Na melding hiervan heeft men de ontbrekende kaarten nageleverd. Helaas te laat voor mijn klant waardoor we ze zelf hebben moeten bijdrukken. Er was blijkbaar geen financiële regeling mogelijk.
Dubbel verlies voor ons
Uitstekend

alles vlot en zonder problemen afgehandeld.
Uitstekend

De levering werd in 2 zendingen gesplitst. Dat was even verwarrend, omdat op de eerste zending colli 1/1 stond vermeld. Indien er 1/2 had op gestaan, had ik geweten dat de rest van de levering nog zou komen. Verder helemaal top

Zeer tevreden

Alles ok
Uitstekend

Wij zijn zeer tevreden over het resultaat en de snelle afhandeling.

really excellent, thank you
Uitstekend

Kwaliteit van de druk was OK. Enkel zeer jammer dat jullie soms digitaal drukken en dan in offset. Bestel steeds 300 gr. Maar toch gebruiken jullie verschillende papiersoorten (offset is veel dunner | minder stijf, dan het papier dat jullie digitaal gebruiken). Dit is voor ons zeer vervelend. Reeds gemeld, maar jullie doen er niets aan... dit was vroeger nooit het geval. Erg jammer
Matig

nl.onlineprinters.be antwoordt: 18-08-2017
Bedankt voor uw beoordeling. Onze klantenservice heeft reeds contact met u opgenomen om tot een oplossing te komen inzake uw bezwaar.. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters

Ik zou onlineprinters zeker aanbevelen. Goede communicatie over de bestelde producten. Een ruim aanbod en makkelijk te bestellen. Ik ga zeker nog gebruik maken van deze diensten.

Prima
Uitstekend

Correcte uitvoering en opvolging, waarvoor dank.
Vriendelijke groeten.
Goed

snel en goed; heel klein kleurverschil tussen flyer en affiche: ben zeer tevreden
Uitstekend

Zeer tevreden over het geleverde product snel en goede kwaliteit

nl.onlineprinters.be antwoordt: 11-08-2017
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent met ons. Wij kijken reeds uit naar uw volgende order. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters

zending was langer onderweg dan verwacht.

te laat geleverd

nl.onlineprinters.be antwoordt: 10-08-2017
Hartelijk dank voor uw feedback. Onze standaard levertijd bedraagt 2 tot 3 werkdagen. Graag informeren wij u nauwkeuriger betreffende onze levertijden in onze onlineshop of belt u simpelweg onze klantenservice op. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters

Kwaliteitsvolle producten, verzorgd geleverd. Jammer dat meerdere bestellingen niet samen geleverd worden (of ik daar de mogelijk toe nog niet gevonden heb).

nl.onlineprinters.be antwoordt: 10-08-2017

Perfecte service van A tot Z

Vlotte en correcte service. Goede prijs/kwaliteit. Top
Uitstekend

Wij zijn regelmatig klant bij u. De allereerste bestelling liep wat fout maar werd heel vlug rechtgezet en sindsdien kan ik alleen maar tevreden zijn over jullie werk en service (en zending). Wij blijven klant
Uitstekend

Ik bestelde verschillende kaartjes en vind ze mooi van kleur. De levering werd ook snel bezorgd.
De hoeken van de verpakkingen waren echter bij verschillende dozen ingedeukt en dus ook de hoekjes van de kaartjes (wat ze onbruikbaar maakt) Sommige verpakkingen waren zelfs gewoon gebarsten ... Heel jammer
Goed

opnieuw is mijn drukwerk foutief gedrukt.
Redelijk

Kwaliteit met een goed prijskaartje Een bedrijf waar je kan op rekenen.

Goede service;
Afgeleverd zeildoek 500gr pvc heel goede kwaliteit en mooi afgewerkt - goede kleuren
Website met overzicht producten kan beter; met duidelijkere omschrijvingen
Opletten met wat je besteld, want soms is dit goedkoper geprijsd op een andere plaats
Uitstekend

Snel geleverd kwaliteitsproduct aan een onklopbare prijs,
Uitstekend

Geen super snelle standaard levering, maar wel mooi in orde

Top

Super service
Uitstekend

Briefhoofden en enveloppen besteld, maar de drukkleuren van beide bestellingen kwamen absoluut niet overeen. De enveloppen waren niet naar mijn zin, dus ontevreden.
Redelijk

DPD heeft een matige leveringspolitiek. Bij afwezigheid wordt je pakketje van hier naar daar verhuist en duurt het dagen vooraleer je het kilometers ver kunt gaan ophalen. Eventjes bij de buren afleveren behoort blijkbaar niet tot de mogelijkheden
Goed

Al meerder malen herhaald, levering blijft een heikel punt.
Ook desbetreffende mail blijft niettegenstaande vele reacties mijnentwege Franstalig.
Als dit zo blijft overweeg ik om terug naar mijn vorige leverancier te gaan.
Voor toelichting bel maar 0478 /43.56.48
Van de Voorde Alain

Alles tip top in orde, levering vroeger dan verwacht 100 in orde
Uitstekend

Vlotte en correcte uitvoering van de bestelling

snel en zoals verwacht
Uitstekend

Bij de laatste bestelling heb ik na betaling gemerkt dat ik het verkeerde bestand had doorgestuurd. Vooral de flexibiliteit om de betaling van het geannuleerde order, zonder terugbetaling en nieuwe betaling, te gebruiken voor het tweede, correcte order is zeer gebruik(er)svriendelijk

Geen verdere opmerkingen
Goed

Het was in orde. Snel en goed.
Goed

normale leveringen kunnen iets later uitblijven
Goed

Prima service en supersnelle levering.

Mooie afwerking.

nl.onlineprinters.be

nl.onlineprinters.be werd op 05-06-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

Rudolf-Diesel-Straße 10

Duitsland
Handelsregister
Amtsgericht Fürth HRB 11487
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Dr. Michael Fries (CEO), Dirk A. Müller (CFO)
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met nl.onlineprinters.be.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen