Certificaat voor nl.onlineprinters.be

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 730 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 2.395 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

goede kwaliteit, goeie prijs. En goeie communicatie in de voorbereiding.

Drukwerk was heel goed. Bedankt

proficiat
alles was volledig in orde
grtn
filip
Uitstekend

De levertijd en productietijd is lang voor de gevraagde producten.
Goed

Alles in orde, door het gekozen product uv vernis iets langere productie tijd.

Alles verloopt perfect

Perfect

Top
Uitstekend

Alles perfect verlopen, drukwerk zoals gewenst.
Uitstekend

Had bestelling geplaatst op 5 juni, werd gisteren (20 juni) pas geleverd...

Niet zo fraai, hè?

nl.onlineprinters.be antwoordt: 22-06-2017
Bedankt voor uw feedback. Graag informeren wij u nauwkeuriger betreffende onze levertijden in onze onlineshop of belt u hiervoor simpelweg met onze klantenservice. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters

Aanbod, prijs/kwaliteit en geleverd product is uitstekend.
Doorlopen van het betalingsproces is omslachtig en kan enkel product per product. Igv meerdere producten per bestelling is dit een drempel.
Goed

De producten waren goed van kwaliteit, echter is er iets misgegaan bij de levering. Normaal ging ik de producten donderdag of vrijdag ontvangen, echter werd dit dinsdag nadien, door een fout bij DPD volgens mij, aangezien ze wel tijdig binnen waren geleverd door OP. Veel voor gebeld naar hun betalende helpdesk en naar OP helpdesk.
Goed

Mooi drukwerk , goede opvolging en communicatie richting klant, correcte levering
Goed

Goed prijs/kwaliteit verhouding, combineren van bestellingen zou mooi zijn

nl.onlineprinters.be antwoordt: 21-06-2017
Heel fijn dat wij u hebben kunnen overtuigen. Wij kijken reeds uit naar uw volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters

NIETS op aan te merken

alles ok

best of the best
Uitstekend

Ik heb al heel veel besteld, en steeds 100 in orde. Maar deze keer was de doos beschadigd en het drukwerk in de doos was niet apart meer ingepakt, dus ook sommige hoekjes beschadigd. Jammer. Het drukwerk was dan ook identiek dezelfde maat als de doos.
Goed

Onlineprinters levert een uitstekende service, snel en uitstekende producten.

nl.onlineprinters.be antwoordt: 20-06-2017

Reeds meerdere jaren laten wij onze posters afdrukken bij onlineprinters en dit tot onze algehele tevredenheid
Uitstekend

Wij bestellen altijd grote hoeveelheden bij onlineprinters, de bezorging is altijd binnen het aantal aangegeven werkdagen bezorgd, het drukwerk is uitstekend zoaks de beschrijving en bovendien voor een erg lage prijs We kunnen niks opmerken.
Uitstekend

Prima Niets op aan te merken

We blijven tevreden klanten
Uitstekend

Zeer goede service en de kwaliteit is uitstekend.

nl.onlineprinters.be antwoordt: 19-06-2017
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij kijken reeds uit naar uw volgende bestelling en u opnieuw in onze onlineshop te mogen begroeten. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters

Geweldig goede services en kwaliteit van het bestelde product .
Enkel zou het super handig zijn om de dag voor de levering plaatsvind een mailtje te versturen zodat de persoon van de bestelling hier rekening mee kan houden .

alles perfect gelopen
Uitstekend

Naamkaartjes laten drukken, maar slechte service.

Niet correct afgesneden, bijgevolg witte randen op een volvlak. Er werd ook een ronding van 3 mm gevraagd welke ook niet werd uitgevoerd. Ik wacht al twee dagen op een herdruk zonder antwoord. Hopelijk gebeurt dit op deze manier.

nl.onlineprinters.be antwoordt: 16-06-2017
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons zeer dat u teleurgesteld bent. Uw klacht is momenteel in bewerking. Wij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groeten, Uw Onlineprinters

De afwerking (kappen) viel wat tegen
Redelijk

oke

Alles in orde

Wij zijn 100 tevreden
Uitstekend

Alles wordt naar wens afgewerkt en volgens gegeven afspraak geleverd.
Prima
Uitstekend

Het opgeleverde pdf formaat werd goedgekeurd. Afdruk is echter niet volgens wens aangezien er tekst ontbreekt na het afsnijden.

nl.onlineprinters.be antwoordt: 12-06-2017
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent. Onze klantenservice heeft reeds contact met u opgenomen. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters

Overzichtelijke website. Degelijke producten voor een zeer scherpe prijs
Eenvoudige upload van bestanden. Snelle en degelijke verzending.
Goed

goed geprint en snel, zoals gewoonlijk
Uitstekend

super allleen prijs placemats niet compatibel met concurentie

Te veel witruimte
Goed

Dringende levering (extra kosten hiervoor) was onvolledig
Telefonisch onmiddellijk contact, maar daar kunnen ze geen oplossing bieden om snel bij te leveren (call centrum ipv problemsolver).
Ik heb bijkomend drukwerk wat te weinig was geannuleerd gezien de te late uitnodiging niet meer relevant was. Doch dit drukwerk is toch nog doorgegaan.
Ik ben wel tevreden over de financiële compensatie.

nl.onlineprinters.be antwoordt: 06-06-2017
Bedankt voor uw beoordeling, fijn dat wij u een tevreden compensatie hebben kunnen aanbieden. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters

nl.onlineprinters.be

nl.onlineprinters.be werd op 05-06-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

Rudolf-Diesel-Straße 10

Duitsland
Handelsregister
Amtsgericht Fürth HRB 11487
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Dr. Michael Fries (CEO), Dirk A. Müller (CFO)
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met nl.onlineprinters.be.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen