Certificaat voor fietstas-expert.be

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 37 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 221 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Perfecte opvolging van opgenomen bestelling en snelle levering.
Uitstekend

De plaats van levering was niet heel duidelijk, ik stond eerst in de winkel naast de post.
De fietstas is mooi, maar de zakjes vooraan zijn moeilijk bruikbaar, de flapjes over de rits zijn stug.
De fietstas was waarschijnlijk in een stoffig magazijn opgeborgen, de zijkanten van de fietstas waren wat vuil. Jammer

fietstas-expert.be antwoordt: 02-11-2017
Beste mevrouw Goossens, bedankt voor uw bericht! Wat vervelend om te horen dat de levering wat te wensen heeft overgelaten! We willen dit graag even voor u nakijken. Ik heb u daarom even een mail gestuurd. Mocht u vragen hebben dan horen we dit vanzelfsprekend graag! René, klantenservice Frank

eens de betaling gekend is, snelle levering
Goed

alles is zeer correct verlopen.
Uitstekend

Goede beschrijving van de fietstassen en snelle levering.
Uitstekend

Snelle en vlotte levering. Mooie fietstas, voldoende ruim en handige lange rits bovenaan.
Uitstekend

Erg duidelijke communicatie in verband met leveringstermijn en productinfo. Zeer vlotte afhandeling, de beste tot nu toe van alle internetaankopen die ik al gedaan heb. Keep up the good work
Sandra Smekens
Stuiverstraat 193
8400 Oostende
+32476973588
san.smekens@gmail.com
Uitstekend

Heel tevreden over het kwaliteitsvolle produkt en de foutloze verzending. De webshop is overzichtelijk ontworpen met goede omschrijvingen van de produkten.

bestelling is vlot verlopen
Uitstekend

alles zoals beloofd en mooi op tijd, zeer tevreden

alles perfect verlopen
Uitstekend

Alles prima, snel en vlot.
Uitstekend

Makkelijk besteld en op tijd geleverd. Wel ietsjes aan de dure kant en de sluitingen zijn een beetje stroef, maar de zakken verwijderaar is een schitterende oplossing om te vermijden dat de zakken tussen de wielen geraken, een probleem dat ik met mijn voorgaande zakken had.
Uitstekend

Vlotte levering, producten zijn zoals ze op de website beschreven zijn, geen enkele opmerking.
Uitstekend

Geen enjeu opmerking snelle dienst en levering. Top artikel
Uitstekend

snelle levering van deze degelijke en zeer handige fietstas
Goed

Bestelling snel en goed ontvangen.
Tevreden van het product

Leveringstermijn werd niet gehaald

Goede website, snellenlevering

supersnelle levering prima tas
Uitstekend

Levering een dag later dan oorspronkelijk aangekondigd.

snel en goed
Uitstekend

Alles is prima verlopen, van bestelling tot levering.
Artikel bevalt voor de volle 100.

Niets op aan te merken,prima 10 op 10
Uitstekend

De bestelling was in orde, geen problemen.
Uitstekend

Snelle levering en mooi product
Uitstekend

Alles is naar wens verlopen, zonder problemen. Bedankt daarvoor.
Uitstekend

De levering is correct verlopen.

Supertevreden
Uitstekend

Het bestelde product is snel en correct geleverd .
Uitstekend

Een eerste ervaring en alles verliep vlot.Zelfs nog een dag eerder dan was aangekondigd
Uitstekend

Ik heb mijn tas ontvangen zoals besteld en het artikel ziet er exact uit zoals op de website getoond. Ik ben super tevreden.
Uitstekend

superefficiënt allemaal: zo hebben we het graag :-)

Doe zo verder...
Goed

Datum levering enkele malen verdaagd
Redelijk

Goede producten en tijdige levering
Uitstekend

Supersnelle levering en zeer tevreden van mijn product. Ook de prijs was veel eerlijker dan bij sommige andere websites.

fietstas-expert.be

fietstas-expert.be werd op 10-12-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

Ulgersmaweg 47B

Kamer van Koophandel 02083727
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
B. Derksen
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met fietstas-expert.be.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen