Beoordelingen voor ventilator-expert.be

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 8 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
In totaal heeft ventilator-expert.be al 34 beoordelingen verzameld.

• Levering

Werkt goed

12-08-2019
03-08-2019
12-08-2019
Op site dat ventilator op voorraad was + mail gekregen van terug op voorraad. Besteld & betaald een week later terug mail gekregen toestel is niet in voorraad, geld wel direct teruggestort. Maar wat is de bedoeling van melding op site van voorraad? en als je kunt bestellen? Toestel besteld bij Amazon.de bestelling Don-avond, GRATIS geleverd ZAT d'as pas SERVICE Kwade mail geschreven nog geen antw
Slecht

ventilator-expert.be antwoordt: 12-08-2019
Het lijkt er op dat het product ten onrechte opnieuw online is gekomen op de site en na enkele dagen weer offline is gehaald. Onze excuses voor deze fout. We hebben je inmiddels ook per mail geïnformeerd.

31-07-2019
23-07-2019
31-07-2019
De ventilator is super. Voldoet volledig aan de verwachtingen. Hij is klein, maar wel stevig, krachtig en vrij stil. Daar bovenop ziet hij er ook nog eens mooi uit.

De levering was niet zo snel als beloofd, we hebben 2 dagen langer moeten wachten, maar dat lag wellicht enerzijds aan de drukte en anderzijds aan een storing bij de koerierdienst.

Zeker tevreden.

30-07-2019
23-07-2019
30-07-2019
Goed en snel geleverd.

22-07-2019
29-07-2019
Produkt was al gebruikt denk er stond al een retourplakker op de kapotte doos ,airco zelf was ook al met tape vastgeplakt heb 4 mails gestuurd nog steeds niks gehoord,heb alles teruggestuurd zoiets betaal ik niet voor en moet ik ook niet hebben .
Slecht

ventilator-expert.be antwoordt: 30-07-2019
Wat vervelend om te horen dat je het product in die staat hebt ontvangen, onze excuses daarvoor. Zoiets mag natuurlijk niet gebeuren. Ik zie dat we het product inmiddels retour hebben ontvangen en we zullen het zo snel mogelijk voor je oplossen.

02-07-2019
29-07-2019
Ventilator was niet verpakt in een extra doos, enkel originele verpakking die veel te licht is om vervoerd te worden en dus beschadigd was. Een week later geleverd dan oorspronkelijk afgesproken. Er kwamen wel bijna dagelijks mailtjes met nieuwe leverdatum. Maar wel de goedkoopste.
Redelijk

28-07-2019
21-07-2019
28-07-2019
Prima

27-07-2019
20-07-2019
27-07-2019
Geen negatieve opmerkingen, alles correct verlopen

ventilator-expert.be

Handelsregister
Kamer van Koophandel 02083727
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
B. Derksen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met ventilator-expert.be.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen