Certificaat voor wekker-expert.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 35 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 174 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Zeer tevreden
Uitstekend

ondanks drukke tijd heel goed op tijd geleverd. Ik heb wel spijt van wat ik gekocht heb, want heb niet goed opgelet bij de beschrijving. In sinterklaas hectiek is originele verpakking verruineerd. Dus terugsturen ook geen optie meer.
Goed

Snelle levering , goede omschrijving.
Uitstekend

spullen goed geprijsd, snel geleverd

Prima
Uitstekend

Snel geleverd, scherpe prijs, duidelijke website
Uitstekend

service heb ik niet nodig gehad en kan ik dus niet beoordelen.
Levering en product prima.
Uitstekend

Een snelle levering op het aangegeven tijdstip.

Ik heb voor het eerst van mijn leven een wekker die helemaal overeenkomt met wat ik precies wil. Je kunt op het display de ingestelde wektijd zien. Dat is bij de meeste digitale wekkers niet het geval. De licht intensiteit van het display is goed instelbaar.

Service heb ik niet nodig gehad.
Uitstekend

Een dikke tien Op vrijdagochtend 3 klokjes besteld, scherpe prijs en s avonds in huis. Top

Prima verzorgd goed verpakt
Uitstekend

Mechanisch wekker was een dag na bestelling binnen en het is een prima ding.
Loopt zuiver
Uitstekend

correct verstuurd en een handig wekkertje voor in de keuken.
Uitstekend

Alles lijkt naar wens, maar: een (terechte) restitutie van teveel betaald geld, laat onnodig lang op zich wachten
Dit wens ik geen tweede keer en dus zal ik overwegen Frank voortaan niet meer als leverancier te kiezen
Redelijk

snel en gemakkelijk
Goed

wat jullie eloven op de site maak je waar
Uitstekend

het kan niet beter ,gewoon super.
AB Barber

Goed product Cijfer9
Uitstekend

Snel geleverd en product voldoet geheel aan beschrijving.

Alles was goed
Goed

Zeer vlot geleverd en product voldoet goed en een goede prijs
Uitstekend

Ik vind dat mijn wekker heel snel geleverd is. Ik ben ook heel tevreden over de wekker. Fijn zonder batterijen. Ik hoop dat hij het lang blijft doen.
Uitstekend

Slechte kwaliteit product Fel licht voor naast je bed en alarm klinkt als sirene. Prut kwaliteit
Redelijk

Fijne website, vlot besteld, prima geïnformeerd per email en vlot in huis (volgende dag)
Uitstekend

Top goeie site snelle levering.
Ik had nog nooit van frank gehoord maar top bedrijf
Uitstekend

De beoordeling van de klok is apart naar U verzonden
Goed

Verlichting vd wekkers is erg fel, de hele slaapkamer heeft een rode gloed van 2 wekkers.....af moeten plakken met grijs plastic, nu beter......

Alles precies zoals beloofd. Perfect
Uitstekend

Prima wekker Geeft wel veel licht 's nachts, maar ik vind dat heerlijk Toch een soort nachtlampje ;-)
Uitstekend

Snelle levering, prima mailcontact en het product voldoet naar wens.
Uitstekend

Gevonden wat ik zocht en de leveringsafspraken nagekomen.
Uitstekend

Levering was zoals verwacht op tijd en ook goed verpakt voor verzending.
Uitstekend

Ondanks dat ik op een vrijdag bestelde had ik voor zaterdagavond het pakketje al in huis. Heel fijn. Ook dat ik steeds een melding kreeg van gewijzigde status, en tijd van afleveren pakketje Super
Uitstekend

Alles zoals het hoort, product details (inclusief mindere punt) waren ons vooraf bekend.

Was allemaal uitstekend

Zeer te vreden

wekker-expert.nl

wekker-expert.nl werd op 12-12-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

Ulgersmaweg 47B

Kamer van Koophandel 02083727
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
B. Derksen
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met wekker-expert.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen