Beoordelingen voor schaak-expert.be

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 4 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
In totaal heeft schaak-expert.be al 4 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

25-09-2019
11-09-2019
25-09-2019
Ze konden het bestelde product niet leveren.
Slecht

schaak-expert.be antwoordt: 26-09-2019
Wat vervelend dat we je bestelde product niet konden leveren. Op het moment van bestellen leek het er inderdaad op dat het artikel wel leverbaar was, maar helaas bleek later dat dit niet het geval was. Dit was helaas niet bekend op het moment van bestellen. Onze excuses voor het ongemak.

11-08-2019
02-08-2019
11-08-2019
Alles prima in orde
Uitstekend

14-03-2019
04-03-2019
14-03-2019
Wij ontvingen onze bestelling tot nu toe nog niet. Deze zou ons geleverd worden in de week van 24/03/19
Matig

schaak-expert.be antwoordt: 15-03-2019
Bedankt voor je feedback! We wachten momenteel op de aanlevering van voorraad en tot onze spijt komt deze later binnen dan op voorhand ingeschat. Excuses voor de vertraging! Je hebt inmiddels een mail ontvangen met een nieuwe verwachte levertijd. Mocht je nog vragen hebben dan horen we dit graag.

01-03-2019
22-02-2019
01-03-2019
Bestelling keurig op tijd geleverd met de nodige informatie.
Uitstekend

Handelsregister
Kamer van Koophandel 02083727
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
B. Derksen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met schaak-expert.be.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen