Certificaat voor jukebox-expert.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op één Trusted Shops beoordeling in de afgelopen 12 maanden.
In totaal heeft jukebox-expert.nl al 39 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Datum van publicatie
Besteldatum
18-09-2018
Helaas heb ik negatieve commentaar gehoord over de levering. Misschien kunt u mijn product sneller leveren want mijn wasbak is echt verstopt, ben maar een jonge meid alleen..
Goed

jukebox-expert.nl

jukebox-expert.nl werd op 10-12-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

Winschoterdiep 50
Handelsregister
Kamer van Koophandel 02083727
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
B. Derksen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met jukebox-expert.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen