Certificaat voor speeltoestellen-expert.be

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 2 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 4 beoordelingen verzameld.

• Levering

02-05-2018
Besteldatum
25-04-2018
02-05-2018
Een week geleden besteld. Nog altijd niet aangekomen
Slecht

speeltoestellen-expert.be antwoordt: 03-05-2018
Dit gaat inderdaad niet goed, onze excuses voor het ongemak Ik zie dat de zending is zoekgeraakt in het logistieke proces. We sturen vandaag direct een nieuwe toe, deze wordt morgen geleverd. Mocht je vragen hebben dan horen we dit graag René, klantenservice Frank

Datum van publicatie
Besteldatum
12-03-2018
Zeer snelle en correcte levering
Uitstekend

speeltoestellen-expert.be

speeltoestellen-expert.be werd op 12-12-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

Winschoterdiep 50
Handelsregister
Kamer van Koophandel 02083727
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
B. Derksen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met speeltoestellen-expert.be.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen