light11.nl
Beoordelingen:

46 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.043 beoordelingen in totaal

Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 5 jun 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
light11.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

de meest positieve beoordeling

17 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik moest erg lang wachten op de levering maar werd steeds zorgvuldig op de hoogte gebracht dat de levering was uitgesteld.

de meest kritische beoordeling

4 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Op 28 januari bestelden we 3 lampen voor een totaalbedrag van meer dan 2.000€. Er werd gemeld dat er 1 op voorraad was en de andere 2 4-6 weken levertijd hadden. Er werd zelfs een leverdatum voor gesteld 10-14 maart. De datum verstreek en we horen niets. Zelf contact opgenomen en het zou een 2-tal weken extra duren. Uiteindelijk zijn we eind april en is er geen duidelijkheid meer over of en wanneer de lampen kunnen geleverd worden. We vragen onze centen terug. Na een week niets te hebben ontvangen, neem ik terug contact op en bevestigt men mij dat er op 24/4 & 26/4 een bedrag is uitgekeerd. We zijn intussen 28/4 en er staat niets op onze rekening wat uiteraard niet kan. Fraude dossier opgesteld bij de bank en uiteindelijk wordt die dag het volledige bedrag terug gestort. 4 maanden meer dan 2.000€ geparkeerd op hun rekening en geen lampen… Mooi Bussinessmodel hebben ze daar 😢

Beoordelingen voor light11.nl

Sorteren
Relevantie
 Geverifieerde beoordeling
Er zat geen Nederlandse handleiding bij, terwijl dit wettelijk verplicht is
 Geverifieerde beoordeling
Alle bestelde onderdelen werden goed verpakt en op tijd geleverd.
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
goed gestructureerd proces, wel lange wachttijd voor onderdelen
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Prima prijs, snelle levering, goed verpakt
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Snelle correcte levering. Prima product.
GH
Geert H.
Niederlande
 Geverifieerde beoordeling
Snelle levering, goed verpakt, alles ok
Snelle levering. Goed stevig verpakt
10 apr 2024
Goede en snelle levering
Alles OK
10 dagen geleden
11 dagen geleden
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

BEDRIJF MET SLECHTSTE KLANTENSERVICE OOIT EN BOVENDIEN ONBESCHOFT IN HUN BESCHULDIGINGEN OVER FRAUDE

BEDRIJF MET SLECHTSTE KLANTENSERVICE OOIT. ALS ER WAT MISGAAT WORD JIJ BESCHULDIGD VAN DIEFSTAL EN FRAUDE, ZIJ DOEN HELEMAAL NIETS, OOK NIET NA HERHAALDELIJK VRAGEN STELLEN, NIETS WORDT INHOUDELIJK BEANTWOORD, EN OVER DE NIET-LEVERING WORDT ALLEEN EEN AFDRUK VAN DHL GESTUURD ZONDER ENIG BEWIJS: IK HEB NAMELIJK NOOIT MIJN QR CODE KUNNEN LATEN SCANNEN OMDAT NIET GELEVERD WERD. IK KAN BEWIJZEN DAT ZE ELDERS GELEVERD HEBBEN UIT DE BERICHTEN VAN DHL, HELAAS ZONDER ADRES, ALLEEN DE STAD. IK KON DUS NIETS OPHALEN. ALS JE AANDRINGT WORDEN ZE ONHEUS EN ZEER ONBELEEFD IN HUN UITINGEN. ZE SCHELDEN JE DE DEUR UIT EN HOPEN DAT JE NIET MEER TERUGKOMT. IK ZOU HIER NOOIT MEER IETS KOPEN, BEN €750 LICHTER EN NOOIT IETS ONTVANGEN. ZEER ONBESCHOFTE KLANTENSERVICE, DIE INSINUATIES DOET MAAR NIETS BEWIJST EN OOK GEEN GELD OF VERVANGEND PRODUCT STUURT. HET GAAT WAARSCHIJNLIJK ALLEEN OM DE SNELLE WINST, KLANTEN ZIJN MAAR LASTIG DIE MOET JE AFPOEIEREN.
3 dagen geleden

Trage levering, slechte klantenservice

Ik bestelde een lamp bij Light11, de levertijd was twee weken. Een dag voor de levering ontving ik een mail van Light11 dat de lamp enkele weken later zou worden geleverd. Daar was ik niet blij mee, vooral ook omdat me dat pas één dag voor levering werd medegedeeld. Ik gaf dat in een mail aan, waarop ik de reactie van Light11 kreeg dat ze "het erg druk hadden" met het verzoek ze niet meer te mailen. Zo ga je niet met je klanten om. Na 2 maanden heb ik uiteindelijk de lamp "mogen " ontvangen.
13 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Tot nu toe nog steeds geen bestelling ontvangen. Wordt pas half juni verwacht, terwijl 26 maart besteld. Je krijgt geen contact met deze shop, erg slecht. Ik heb geen product ontvangen, en geen geld terug ontvangen. Weg 106 euro...