Certificaat voor klokken-expert.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 92 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 742 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Goede webshop.

Petje af
Uitstekend

Correcte levering Goede service.

Beste,

ongelofelijk, zo snel geleverd.
Perfect
Uitstekend

De bestelling was op tijd. Het product beantwoord aan de beschrijving en doet het prima. Ik ben erg blij met mijn wekkertje.

alles prima gegaan

Goed en snel geregeld.

Niks mis mee
Motorola
Goed

s’avonds besteld volgende dag geleverd
Uitstekend

De levering ging volgens plan. De klok was wat ik ervan verwacht had . Kortom prima.

snelle levering. Prima
Uitstekend

Snel en naar alle tevredenheid m'n klok in huis
Uitstekend

Alles zeer correct afgehandeld. Zal in de toekomst hier zeker nog iets bestellen.

Snelle levering, super product
Uitstekend

Alles vlot en prima gegaan, prettige winkelervaring
Uitstekend

Supersnelle levering ; savonds besteld en smorgens al geleverd, geen beschadigingen etc.
Uitstekend

was allemaal prima in orde en heel snel geleverd
Uitstekend

In plaats van reclame en krasloten rommel van derde zou ik liever zien dat de klok in de wat te grote overdoos meer opvulling had om ramellen en schokken tijdens transport in toom te houden.
Goed

Bestellen, wordt op de hoogte gehouden, bestelling volgen en geleverd zoals besteld. Gewoon zoals het hoort dus tevreden.

Snel, goed en betrouwbaar
Uitstekend

Mooie klok maar jammer dat hij niet kleiner verkrijgbaar is.
Uitstekend

De klokt blijft niet hangen met de zuignappen. Gelukkig is er een optie om de klok op te hangen met een spijker.
Goed

Prima geregeld en snel geleverd, kan niet beter.
Uitstekend

De klok op zondag besteld en maandag was deze al binnen. Super.
Uitstekend

Ik ben er blij met mijn klok. Levering was ook lekker snel.

snel en goed
Uitstekend

Extra service heb ik niet nodig gehad. Dus de derde beoordeling is een inschatting.
Uitstekend

Alles goed verlopen vanaf de bestelling tot wij de klok in huis hadden
Uitstekend

De bestelling is perfect afgehandeld.
Uitstekend

goede service en snelle levering
Goed

Heel snel geleverd, en een goed product. De klok hangt bij ons wat hoog in de keuken en is zeer duidelijk af te lezen.

met vriendelijke groet,
Yvonne de Ruiter

Fijne communicatie, snelle verzending

perefect

Alles volgens afspraak

hele goede service en snelle levering . Prima
Uitstekend

Snelle levering en klok is tot heden inderdaad muisstil. Alleen heeft de grote wijzer wat speling waardoor het eerste half uur ca 4 minuten voor aangeeft en het tweede half uur ca 4 minuten achterloopt aangeeft.

Snel en correct geleverd
Uitstekend

Jammer genoeg werd de bestelling later geleverd dan vooraf werd aangegeven. Daardoor is mijn bestelling bij de buren terecht gekomen en die zijn vervolgens een paar dagen met vakantie gegaan waardoor ik nog langer op mijn bestelling moest wachten. Ik had juist rekening mee gehouden met het bestellen dat ik een dag later de gele dag thuis was.

Fantastich mooie klok

klokken-expert.nl

klokken-expert.nl werd op 28-11-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

Ulgersmaweg 47B

Kamer van Koophandel 02083727
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
B. Derksen
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met klokken-expert.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen