Beoordelingen voor fietsen-experts.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 3 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
In totaal heeft fietsen-experts.nl al 6 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

03-05-2019
25-04-2019
03-05-2019
Snelle levering en een zeer goed product.

Alles ging zoals uw website aangeeft. Dus wat mij betreft een 10

De Kabrio Poncho (mijn oude) sleepte ik 10 jaar overal met mij mee. Geweldig ding Er is geen poncho of regenjas die er tegen op kan. Eerlijk waar. Destijds aangeschaft bij fietsenwinkel van t mannetje, in amsterdam Oost.
Ik wachtte even en de prijs in 3 dagen ging van 14,95 euro naar 17,95e. Maar kusje erop nu met de NIEUWE

21-07-2018
Heldere bestelprocedure, snelle levering, op zelf te kiezen locatie.

fietsen-experts.nl

Handelsregister
Kamer van Koophandel 02083727
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
B. Derksen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met fietsen-experts.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen