Beoordelingen voor www.platenspeler-expert.be

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 3 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
In totaal heeft www.platenspeler-expert.be al 4 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

27-03-2019
06-03-2019
27-03-2019
Na een maand geleden een thorens td190-2 besteld en betaald te hebben nog steeds niets ontvangen Begin vorige week beloofde men nog dat hij eind van vorige week zou geleverd worden, maar plots kreeg ik weer het bericht dat de leverdatum niet bekend is. Ik heb het vermoeden dat men niet wilt leveren omdat hij TE scherp geprijsd stond en daarom met vzrlies verkocht moest worden....
Slecht

www.platenspeler-expert.be antwoordt: 29-03-2019
Bedankt voor je bericht. We wachten momenteel op de aanlevering vanuit Thorens. Helaas duurt dit langer dan op voorhand ingeschat, hiervoor onze excuses! Dit heeft echter niets met de scherpe aankoopprijs te maken, helaas is er simpelweg vertraging ontstaan. We verwachten je bestelling alsnog binnen korte tijd te leveren! Je hebt een mail ontvangen met meer informatie.

21-01-2019
perfekt beste prijs en snelle levering
Uitstekend

25-12-2018
Beste als je op de foto kijkt staan de luidsprekers opzij. Bij de levering staan die vooraan. Grtjs
Redelijk

Handelsregister
Kamer van Koophandel 02083727
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
B. Derksen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met www.platenspeler-expert.be .

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen