Certificaat voor badminton-expert.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 28 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 93 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Mijn complimenten voor de goede service
helemaal top

Heel goed 100
Uitstekend

Deze webwinkel is mij prima bevallen de producten waren netjes verpakt en snel geleverd.
Uitstekend

Supersnelle levering (weekend besteld en levering op maandag). De schoenen zitten fantastisch Zeer tevreden klant dus.
Uitstekend

Fijne badmintonschoenen, en snelle levering. Perfect.
Uitstekend

Zowel levering als het inductie zijn goed.. hierdoor heb ik geen contact hoeven te zoeken. De service is voor mij dus niet te beoordelen.
Uitstekend

Alles liep als een trein, van bestelling tot levering.
Uitstekend

Bestelling werd vlot geleverd, product voldoet aan de verwachtingen, dus een tevreden klant.
Uitstekend

You guys are just amazing. Delivered in a day and the racket is just awesome. I can now throw away all my others... Will order more now.
Uitstekend

Snelle levering. Goed aangekomen.

Goede ervaring

UITSTEKEND
Uitstekend

Het product bevalt goed, geen geklooi met levering of verzendkosten. Top
Goed

Hoogte volleybal net en badminton net is even hoog; dat is in de officiele afmetingen niet zo. Verder prima product.
Iets duurder dan gemiddeld andere vergelijkbare producten maar is het prijsverschil waard.
Uitstekend

Na wat zoeken op internet een badmintonracket van Yonex gevonden, die ik wilde hebben. Bij badminton-expert bleek hij het goedkoopst. Na besteld te hebben, werd hij de volgende dag op het bezorgpunt bezorgd. Snelle levering, goed verpakt en een prima racket. Een aanrader deze website.
Uitstekend

Snel geleverd en goeie service Aanrader
Uitstekend

Heb voor het eerst via internet badmintonschoenen gekocht
Resultaat: uitstekend

Goede badminton schoenen.
Goed

Snel geleverd en schoenen zitten heerlijk Heel blij mee.
Uitstekend

mooi product. snel (volgende dag) geleverd.
Uitstekend

Dit is echt een aanrader
ik ben zelf nog maar 11 maar het is echt top voor oud en jong
Uitstekend

Ik heb hier een aantal spullen besteld. Ze werden snel verstuurd en netjes verpakt afgeleverd. Ik ben zeer tevreden.
Uitstekend

Keurig verpakt en snel geleverd
Goed

Vlotte levering en de te klein bestelde racket-tas kon meteen worden teruggestuurd. Inmiddels een grotere besteld en ontvangen
Goed

snelle levering zoals beloofd product voldoet volledig aan de verwachtingen.

Ik ben dik tevreden.

Snelle,goede levering
Uitstekend

Snelle levering van een mooi en uitstekend product

badminton-expert.nl

badminton-expert.nl werd op 09-12-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

Ulgersmaweg 47B

Kamer van Koophandel 02083727
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
B. Derksen
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met badminton-expert.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen