Certificaat voor onlineprinters.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 693 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 2.259 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

geen opmerkingen
Goed

Ik was vooral tevreden over de erg snelle levering.
Uitstekend

Goede bescherming van de producten, goede prijs/kwaliteitverhouding.
Goed

Ben al een aantal jaar tevreden klant Levering is altijd snel Product was dit keer slechter dan mijn vorige bestellingen. Ik snapte hier niks van, gemaild en het bleek mijn eigen fout te zijn, verkeerde kleur profiel. Toch heeft OnlinePrinters mij een voucher aangeboden & uitgelegd hoe ik de volgende keer wel tot het perfecte resultaat kan komen Heel erg bedankt
Uitstekend

Netjes op tijd en voor een nette prijs geleverd.
Uitstekend

Goed product, snelle service en correcte levering
Uitstekend

Super kwaliteit, snelle levering en duidelijke instructies
Uitstekend

Snel, goed en niet duur; erg tevreden.
Uitstekend

Producten, levering en service zijn zoals ik van onlineprinters gewend ben, gewoon goed

onlineprinters.nl antwoordt: 11-08-2017
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent met ons. Wij kijken reeds uit naar uw volgende order. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters

Ben tevreden, alleen duurde het qua levering behoorlijk lang tussen "product aan transporteur overhandigd " en de daadwerkelijke bezorging. Maar zou een soortgelijke bestelling zo weer bij Onlineprinters.nl doen.
Goed

De levering is voldoende; de dozen waren wel beschadigd, maar werden door de spanbandjes goed bij elkaar gehouden. De inhoud was gelukkig onbeschadigd, maar stevigere dozen of een zorgvuldigere pakkettendienst zou beter zijn geweest. De producten zien er goed uit; mooi drukwerk en meer dan voldoende afgewerkt. De service was ook goed; er werd voor de duidelijkheid nog even telefonisch afgestemd.
Goed

Levering had niet met spoed hoeven zijn want ik ontving de spoed zending samen met de gewone zending.
Goed

De volgorde in het bestelproces is nog steeds niet logisch. Na de details van de bestelling eerst betalen en daarna pas de data uploaden.

Alles goed gegaan
Goed

Snel en gemakkelijk, ook een prima vervoerder die keurig aangeeft wanneer de bestelling bezorgd wordt.
Uitstekend

kein Kommentar alles zur vollen Zufriedenheit erhalten.

Uitstekend werk
Uitstekend

Ziet er super uit, echt blij mee
Uitstekend

Order besteld die uit 2 delen zou bestaan, totale order 4000 stuks. 1e zending 1000 stuks blijkt voor een bedrijf in Tarragona te zijn. 2e levering 3000 stuks uiteindelijk ontvangen. Kom 1000 vel te kort. Had ook maandag besteld met snelst mogelijk levertijd, daar ook voor betaald. Product verlaat dinsdag de fabriek en wordt uiteindelijk pas vrijdag laat in de middag geleverd.
Redelijk

Bestel al enkele jaren regelmatig bij Onlineprinters. Ben over het algemeen zeer tevreden over de kwaliteit en de levering door DPD.
Alleen jammer dat het niet mogelijk is om bij wenskaarten (gerild) geen 'eigen formaat' te kunnen bestellen. Dit kan bij verschillende andere online drukkers wel.
Goed

Gewoon goed en betrouwbaar.
Uitstekend

Normaal alles goed. Deze keer heeft dpd niet mijn volledige adres doorgekregen waardoor het pakket een week toelaat kwam
Matig

onlineprinters.nl antwoordt: 28-07-2017
Hartelijk dank voor uw feedback. Onze standaard levertijd bedraagt 2 tot 3 werkdagen. Graag informeren wij u nauwkeuriger betreffende onze levertijden in onze onlineshop of belt u simpelweg onze klantenservice op. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters

Heel snel geleverd
Uitstekend

Order dit keer 2 dagen eerder ontvangen dan gepland,... top verder alles net als altijd, helemaal super.

Prima product

Zoals altijd goed geregeld

Het is weer uitstekend
Uitstekend

dpd zou het leveren op een bepaalde dag maar helaas hele dag voor niks thuis gezeten. Op de site stond niet thuis bericht achtergelaten. NOU ook dat zelfs niet/ Liegende chauffeurs hebben ze daar in dienst. Voor mij geen DPD meer en dan waarschijnlijk ook geen onlineprinters meer. Zal ik toch naar flyeralarm moeten die komen wel hun beloftes na
Redelijk

Alles prima, maar ik had een reactie via contactformulier gestuurd en daar nog geen reactie op ontvangen. Misschien is dit wel al afgehandeld, maar ook dan hoor ik het graag.

Prima kwalitatieve goede levering
Uitstekend

Prima product snelle levering.

Verder geen commentaar
Uitstekend

Keurig gedrukt, netjes geleverd volgens afspraak. Gewoon betrouwbaar
Goed

Opdracht naar volle tevredenheid uitgevoerd. Enig minpuntje was dat ik niet zag dat de einddatum niet de leveringsdatum was maar de datum waarop de de partij de drukkerij zou gaan verlaten. De 2 dagen die nodig waren om bij ons te komen had ik even niet ingecalculeerd.
Uitstekend

snelle levering, product zag er goed uit.
Uitstekend

Beide opdrachten met een slecht resultaat. De eerste was een beetje mijn fout qua interpertatie van het formaat (ik had nog een perfecte PDF nagestuurd maar wordt gewoon niet naar gekeken) het was ook wat onduidelijk om het via die webpagina te doen. Tweede opdracht gewoon verkeerd gesneden. Het was niet duur dus ik dacht laat maar ik zoek wel een andere drukkerij voor de volgende opdrachten.
Redelijk

alles in orde, ik had alleen zelf wat mindere kwaliteit aangeleverd
Uitstekend

De levering is en blijft Een probleem. Het duurt te lang...dpd manipuleert de tracker en tijdstip levering is altijd een mysterie .. flyeralarm en drukwerkdeal doen dat veeeel beter

De 2e aflevering via een servicepunt is erg omslachtig
Goed

Ik laat hier al jaren mijn werk drukken.
Perfecte constante kwaliteit.

onlineprinters.nl klantbeoordeling

onlineprinters.nl

onlineprinters.nl werd op 05-06-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

Rudolf-Diesel-Straße 10

Duitsland
Handelsregister
Amtsgericht Fürth HRB 11487
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Dr. Michael Fries (CEO), Dirk A. Müller (CFO)
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met onlineprinters.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen