Certificaat voor onlineprinters.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 724 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 2.191 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Slechte afhandeling na klacht. Als dit goed was opgepakt, had ik het opnieuw willen proberen. Nu nooit meer.
Matig

Deze keer gekozen voor 1 tot 2 werkdagen en expres verzending. Hierdoor kwam mijn bestelling precies op tijd binnen
Uitstekend

Ik heb al meerdere keren drukwerk besteld bij online printers. Kwaliteit is goed, alsook de website. Deze keer kwam de leverdatum echter niet overeen met wat er gezegd werd tijdens het bestelproces. De levering duurde daarom langer dan verwacht. Ik heb nog een tip: maak het mogelijk om verschillende producten via één bestelling te doen, dat scheelt steeds opnieuw invoeren van dezelfde gegevens.
Goed

Helaas was mijn bestelling totaal anders van kleur dan het was opgegeven.Niet een beetje afwijkend, maar een erg afwijkend.Ik moest de visitekaartjes gebruiken bij een kunsttentoonstelling in Basel. Op de kaartjes stond een kunstwerk afgebeeld en dat moest natuurlijk dezelfde kunstwerk zijn met dezelfde kleuren als het originele kunstwerk. Ik ben niet tevredenen.

onlineprinters.nl antwoordt: 21-06-2017
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent. Wij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters

Te lang op spoed bestelling moeten wachten.
Probleem werd bij dpd neergelegd.
Deze bracht de bestelling ook nog eens gesplitst op 2 verschillende dagen. WAARDELOOS

onlineprinters.nl antwoordt: 21-06-2017

Levertijden zouden beter kunnen.

snel en goed
Uitstekend

Op 8/6 zijn de brochures aangeboden bij DPD.
Op 13/6 zijn ze pas geleverd, dus zijn ze pas de 4e werkdag aangeboden, dit te lang.
Verder ontbrak 1 van de 4 brochures bij de levering door een fout van DPD. Deze brochure werd pas 14 juni geleverd. Dit is mijn zoveelste slechte ervaring met DPD. Ik zal ook geen drukwerk meer bij u bestellen, behalve als het niet anders kan, zolang DPD uw bezorger

onlineprinters.nl antwoordt: 19-06-2017
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat u teleurgesteld bent. Wij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen om het probleem op te lossen. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters

Doe graag zaken met Onlineprinters. Betrouwbaar
Uitstekend

Eigenlijk was alles goed. Maar ik had een spoed besteld en nu had de levering het op een ander adres in een ander deel van Almelo afgeleverd. Doordat ik de track & trace goed in de gaten hield zag ik dat en ben zelf op zoek gegaan. Ik weet dat dit niet jullie fout is maar het was wel vervelend.
Goed

Het is belachelijk dat een fout niet hersteld kan worden, ik constateerde een fout, ik stuur binnen 5 minuten een email, en een dag later nog een email omdat er geen reactie kwam...uiteindelijk heb ik gebeld en het verhaal uitgelegd. Wordt ik zeer onfatsoenlijk te woord gestaan en totaal geen hulp of sympathy voor de situatie. Bied de mogelijkheid aan om een zending te updaten.

Snelle levering

Super zoals altijd
Uitstekend

Zeer goede service en levering.

Prima product
Uitstekend

Het is storend als een opdracht in 3 - 4 maal wordt aangeleverd. Dan moet ik als klant iedere keer maar zorgen dat ik thuis ben. Is het logistiek niet mogelijk dat ik als klant een opdracht plaats, deze in zijn totaliteit wordt uitgeleverd.
Goed

Zeer goede kwaliteit en snelle levering
Uitstekend

Alles weer in orde, alleen de dag van levering zorgt altijd voor wat vraagtekens. Ik reken twee dagen voor verzending, maar dan nog komt de zending veelal later dan in eerste instantie tijdens het uploaden wordt vermeld. Verder zeer tevreden over kwaliteit en service.
Goed

Prima en op tijd geleverd. Alleen iets teveel gewicht in een doos. Maar verder netjes

Keep up the good work

Alles goed
Uitstekend

Over het algemeen tevreden, maar laatst heb ik EA5/6 vensterenveloppen besteld in de veronderstelling dat ik de in Nederland gangbare vensterstand zou ontvangen. Tot mijn verbazing ontving ik enveloppen met een venster van 90 x 45, waardoor ik de hele partij weg kon gooien. Kunnen jullie bij de bestelling niet aangeven wat de venstergrootte en stand is? Zou een hoop teleurstelling voorkomen.
Goed

Ben heel tevreden, goede kwaliteit tegen een redelijke prijs
Uitstekend

Ik heb nog geen levering gehad Ook al heb ik ze optijd besteld. Product kan ik daarom niet beoordelen.
Ik heb daarom ook geen goede service gehad. Ook het contact wat ik nu heb is matig er worden geen oplossingen aangedragen. Terwijl ik nu een probleem heb door jullie
Slecht

onlineprinters.nl antwoordt: 01-06-2017
Bedankt voor uw feedback.U heeft reeds contact gehad met onze klantenservice betreffende de uitleg wat de reden is dat uw drukwerk niet kon worden afgeleverd. Met vriendelijke groet, uw Onlineprinters

Wij hebben als club voor de eerste keer flyers besteld voor een beurs
Deze zijn goed ontvangen en zullen de volgende keer zeker weer
worden besteld
Mvg Kees

prima service

top

Prima drukwerk en snel
Uitstekend

Tot nu toe alleen positieve ervaringen
Uitstekend

Levering door DPD ipv UPS is slecht. Leveren niet af maar gooien een briefje in de bus dat je kan afhalen. Terwijl er gewoon personeel aanwezig...
Redelijk

Wat zijn mn kaartjes mooi geworden, superblij mee.. de bovenste kaartjes waren aan de randjes wel beschadigd door de strakke verpakking helaas. Maar verder dus snelle levering en prima kwaliteit
Uitstekend

helaas week de kleur van het logo ontzettend af Was groenig in plaats van geel...

onlineprinters.nl antwoordt: 26-05-2017
Neem a.u.b contact met ons op, zodat wij de reden van uw ontevredenheid vernemen en wij daarvoor een oplossing kunnen vinden. Met vriendelijke groet, uw onlineprinters

Alles prima geregeld

onlineprinters.nl antwoordt: 23-05-2017
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij kijken reeds uit naar uw volgende bestelling en u opnieuw in onze onlineshop te mogen begroeten. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters

Super bedrijf erg te vreden over.
Goed

Zwaar teleur gesteld had mijn folders nodig voor een evenement en kreeg ze staant gedrukt ipv liggend
Raar dat de inpakkers dit gewoon opstuurde.
Was altijd tevreden. Volgende x ergens anders heen..

onlineprinters.nl antwoordt: 22-05-2017
Hartelijk dank voor uw feedback. Onze kwaliteitsmanagement heeft reeds via e-mail contact met u opgenomen om het problem op te lossen. Heeft u vragen betreffende uw order, bel dan simpelweg onze klantenservice op.. Met vriendelijke groeten, Uw Onlineprinters

Al veel bestellingen geplaatst, altijd goede service, altijd goede producten
Uitstekend

Kwaliteit van de kaartjes erg mooi. De templates zijn fijn om mee te werken. Een klein deel was besmuikt, maar doordat er meer kaarten geleverd waren uiteindelijk wel genoeg goede exemplaren.
Goed

Levering duurt langer dan twee dagen

onlineprinters.nl antwoordt: 19-05-2017
Bedankt voor uw feedback. Graag informeren wij u nauwkeuriger betreffende onze levertijden in onze onlineshop of belt u hiervoor simpelweg met onze klantenservice. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters

Good service as always.
Goed

Ik maakte me nog wel even zorgen of het er goed uit zou zien, maar het drukwerk ziet er prima uit. En nog eerder bezorgd dan was toegezegd.

onlineprinters.nl klantbeoordeling

onlineprinters.nl

onlineprinters.nl werd op 05-06-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

Rudolf-Diesel-Straße 10

Duitsland
Handelsregister
Amtsgericht Fürth HRB 11487
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Dr. Michael Fries (CEO), Dirk A. Müller (CFO)
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met onlineprinters.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen