Certificaat voor onlineprinters.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 639 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 2.350 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Levering conform bevestiging: Kartons, omverpakkingen zijn soms onhandelbaar quq afmetingen en daarmede ook voor pakketdiensten onhandelbaar / te zwaar. Gelukkig zijn de dozen wel voorzien van plastic band, waardoor er nog enige grip mogelijk is.

prima ervaring

duidelijke website
groot gebruiksgemak
Uitstekend

Prima visite kaartje ontvangen. Ook makkelijk zelf te ontwerpen via jullie site.
Uitstekend

Als vanouds. Al vaker bij onlineprinters iets besteld en de kwaliteit is elke keer uitstekend
Uitstekend

Drukwerk werd volgens afspraak geleverd alleen de bewijsexemplaren kwamen circa 4 dagen later aan waardoor wij geen idee hadden wat onze klant had gekregen. Niet fijn
Redelijk

Perfect
Uitstekend

Accurate hulp via de telefonische dienstverlening, dank u wel
Uitstekend

Als jaren lang ontvangen wij van Onlineprinters perfect drukwerk in alle soorten en maten
Uitstekend

Doos helaas kapot ontvangen, verder top
Goed

Ik heb tot dusver geen klachten gehad bij Onlineprinters,
enige minpuntje is wel eens de transporttijd.
Goed

Helaas niet tevreden met het resultaat van de flyers. Krap gesneden waardoor letters afgesneden zijn.
Matig

onlineprinters.nl antwoordt: 16-10-2017
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat u teleurgesteld bent. Onze kwaliteitsmanagement heeft reeds met u kontakt opgenomen. Graag staan wij bij vragen betreffende de opmaak van uw layout te woord. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters

Goede kwaliteit, scherpe prijs, duidelijke instructies. Bedrijf waar je van op aan kunt.

Goede prijs kwaliteit
Goed

Ik heb mijn flyers super netjes afgedrukt bezorgd gekregen. Helemaal top

Uitstekend

Bestelling kwam iets later dan verwacht, kwaliteit van de producten was uitstekend.
Goed

Topbedrijf, kwaliteit voor een scherpe prijs en een uitstekende service
Uitstekend

Ik had 500 zakenkaartjes besteld. Maar zou ze graag in kleine doosjes geleverd zien.

snel, handig en duidelijk
Uitstekend

Bestel er al 4 jaar en super blij met de producten.
Wat in de verleden wel eens minder was was nu ook top.
soms kwam de dozen beschadig aan maar die zijn steviger nu dan in de verleden TOP
Uitstekend

Deze zending is op vrijdag aangemeld bij dpd en ik hoop dat deze vandaag wordt afgeleverd. Is dus 1 week onderweg.
Goed

Vorige keer ging het helemaal mis, (door de vervoerder hoor) maar deze keer weer zoals vanouds alles heel goed gegaan Complimenten

onlineprinters.nl antwoordt: 06-10-2017
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij kijken reeds uit naar uw volgende bestelling en u opnieuw in onze onlineshop te mogen begroeten. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters

Over iedere levering ben ik dik tevreden
Uitstekend

Ik heb de stickers ontvangen. De kwaliteit is zeer slecht. Geel papier en strepen in het beeld. Miskoop van het jaar.
Redelijk

Vorige x had ik geen goede ervaring. Op de site werd niet duidelijk zichtbaar gemaakt dat totake leveringstijdproductietijd+verzendtijd.
Nu heb ik niet expliciet op gelet, omdat ik met twee weken levertijd rekening hield. Echter ik was positief verrast dat het binnen 2 a 3 dagen kwam terwijl ik geen spoedordee had besteld. Maar dat heeft weer met zichtbaarheid te maken vd verwachte levering.
Goed

Snelle levering, goede producten en een scherpe prijs.
daarnaast ook nog eens een prima service.
Uitstekend

drukwerk bijna altijd prima als je de specs maar in acht neemt. levering via dpd loopt nog wel eens moeilink
Goed

perfect drukwerk en heel snel.

Heb 3 x visitekaarten besteld en zijn niet van de zelfde kwaliteit
De dubbel druk is het papier veel dunner en zitten rare duiken in het papier
Goed

De flyers zijn scheef gesneden en aan 1 zijde deels nog een witte streep.
Goed

Duidelijke website, goede levering en goed drukwerk
Goed

Al meerdere keren bij Onlineprinters besteld. Altijd snelle levering en mooie kwaliteit.
Uitstekend

Klant vriendelijk en goed service en voordelig.
Gr
Uitstekend

keurig bedrijf, wij kopen er al jaren

Prima bedrijf.
Goed drukwerk en betrouwbaar voor een lage prijs

prima

prima

snel en goed
Uitstekend

Mooi product, snelle levering en goede ondersteuning bij bestellen.
Helemaal TOP
Hartelijk dank.
Dikke 10

onlineprinters.nl klantbeoordeling

onlineprinters.nl

onlineprinters.nl werd op 05-06-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

Rudolf-Diesel-Straße 10

Duitsland
Handelsregister
Amtsgericht Fürth HRB 11487
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Dr. Michael Fries (CEO), Dirk A. Müller (CFO)
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met onlineprinters.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen