Certificaat voor onlineprinters.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 591 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 2.417 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

De bestelling bleef 4 dagen op het depot van de vervoerder staan, hier kan Onlineprinters niets aan doen, maar dit verdient geen schoonheidsprijs.
Goed

Voor het tweede jaar op rij bestellen wij via online printers onze producten en dat is zeer bevallen. De service is netjes, de producten zijn meer dan goed en de levering was op tijd
Goed

Voor €9,90 bestelling laten checken, alsnog niet goed gegaan en geen geld terug want eigen schuld.. waar is die check dan voor?

onlineprinters.nl antwoordt: 11-12-2017
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons zeer dat u teleurgesteld bent. Uw klacht is momenteel in bewerking. Wij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groeten, Uw Onlineprinters

een veel te late levering

onlineprinters.nl antwoordt: 11-12-2017
Bedankt voor uw feedback. Onze klantenservice heeft u reeds gecontacteerd en de van u gekozen betaalwijze uitgelegd, wenst u een nauwkeuriger uitleg, dan neem gewoon opnieuw contact met ons op. Met vriendelijke groet, Onlineprinters

Goed geleverd; voordelig; prima via de site te bestellen
Goed

niet bereikbaar kattig en verzending komt niet op tijd, lichtgekleurde website adres is weggevallen op de folder

onlineprinters.nl antwoordt: 06-12-2017
Bedankt voor uw feedback. Onze kwaliteitsmanagement heeft u reeds per email benaderd en wij wachten op uw feedback. Met vriendelijke groet, Onlineprinters

Bij elke levering zijn een aantal kaarten niet bruikbaar, de sporen van de machines (langwerpige indrukken in de kaart) zijn bij elke stapel kaarten bij de eerste 5 a 6 kaarten duidelijke te zien.
Dit kan lijkt mij verbeterd worden
Goed

Vorige week boekjes ontvangen. Boekjes zijn schots en scheef gesneden. Meteen gebeld en daarna direct formulier opgestuurd met bewijsfoto's. Aangegeven dat ik de week erop een beurs heb waar ik die boekjes nodig heb. Dus dat er heel veel haast is met respons en dat nieuwe boekjes binnen een week noodzakelijk is. Tot op heden geen enkele respons mogen ontvangen.

onlineprinters.nl antwoordt: 05-12-2017
Bedankt voor uw feedback. Onze kwaliteitsmanagement zal binnenkort contact met u opnemen. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters

Super kwaliteit voor een zeer goede prijs
Uitstekend

Normaliter goede levering. Deze keer echter zeer slechte levering en bij navraag bij klantenservice zeer slechte informatie. Zeker niet klantvriendelijk / klantgericht. Jammer

onlineprinters.nl antwoordt: 04-12-2017
Bedankt voor uw feedback. Wij hebben u reeds uitvoerig uitgelegd dat een afleveradres correct dient te worden aangegeven, heeft u toch nog vragen, dan neem met onze klantenservice contact op. Met vriendelijke groet, Onlineprinters

Folders zien er prachtig uit
Uitstekend

Super kwaliteit voor een lage prijs
Uitstekend

pakket track systeem DPD loopt niet in de pas met bezorging.
Goed

Een dag eerder gekregen dan gepland. Product is gewoon goed
Uitstekend

Het kan gewoon niet beter

mijn Ordernr.: 151123117425116-001 en Ordernr.: 151001641511507-001
ik ben 2 keer ge afdruk. eer de keer is flyers op de kop ,en 2 de keer ik heb teleffon met Uw personeel contact waarom, en uw personeelslid zei ik moet Gegevenscontrole kiezen.
maar 2 de keer flyers Nog steeds hetzelfde op de kop.
en ik heb met uw personeel contact, slechte service, hangende mijn telefoon
Goed

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Prima communicatie rondom facturatie, aanleveren drukwerk e.d. Alleen het schoonsnijden laat wederom te wensen over.
Redelijk

Perfect, zoals het moet zijn
Uitstekend

Zoals elk jaar de kalenders weer binnen de afgesproken tijd en netjes verpakt afgeleverd.

Goede prijs, snelle levering
Goed

top bedrijf, altijd goede producten en snelle service
Uitstekend

Het resultaat is prima, op tijd geleverd.
Uitstekend

Ik vind het nog steeds jammer dat de levertijden lang zijn, verder heel tevreden.
Goed

Nederlandstalige service zou nog fijner zijn.
Goed

Het gaat makkelijk en snel. Althans een flyer maken. Voor andere producten zou ik graag meer hulp willen bijvoorbeeld om een roll u te maken.

Always reliable

Gewoon goed
Uitstekend

De bij de wenskaarten geleverde enveloppen zijn van een verkeerde (te kleine) maat. Reclamatie op vrijdag 17 nov heeft tot op heden nog niet tot een oplossing geleid.
R.P. Siekerman

onlineprinters.nl antwoordt: 24-11-2017
Bedankt voor uw feedback. Wij hebben u reeds op 22.11 een oplossing aangeboden welke u ook heeft geaccepteerd. Met vriendelijke groet. Onlineprinters

je weet altijd zeker dat het goed komt
Goed

Duurde iets langer dan gehoopt. Prima resultaat, desalniettemin.
Goed

Goede kwaliteit, op tijd voor een mooie prijs
Uitstekend

Een net bedrijf met goede prijs kwaliteit verhouding.
Uitstekend

Snelle levering, mooi product.
Goed

Wederom zeer zorgvuldig en snel geleverd volgens afspraak tegen een zeer betaalbare prijs
Uitstekend

Voor niets zitten wachten omdat de bezorger niet op kwam dagen op de afgesproken datum.
Goed

Tevreden klant. Bestand uploaden en checken liever vooraf aan betaling, anders heb je al betaald en blijkt misschien dat het bestand niet gedrukt kan worden.

Zeer tevreden.
Uitstekend

De levering was al met al een week te laat. Er is verzonden in een veel te grote doos met als gevolg dat nagenoeg alle folders zijn verkreukeld. Ik ben dit niet gewend van onlineprinters. De afhandeling van mijn klacht ben ik ook zeker niet teverden over.
Slecht

onlineprinters.nl antwoordt: 20-11-2017
Bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor de ontstane ongemakken. Uw bezwaar is momenteel in behandeling. Wij zullen hierover zo snel mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters

Helemaal prima, goed en snel, dankjulliewel
Uitstekend

Mijn eerste bestelling geplaatst via Onlineprinters.nl en ben enorm tevreden met het resultaat. Was het proberen waard aangezien het een stuk goedkoper was dan andere drukkerijen. Was benieuwd of ze hiervoor dezelfde kwaliteit konden leveren en dat konden ze. Geweldig. Onlineprinters.nl heeft er een nieuwe vaste klant bij.

onlineprinters.nl klantbeoordeling

onlineprinters.nl

onlineprinters.nl werd op 05-06-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

Rudolf-Diesel-Straße 10

Duitsland
Handelsregister
Amtsgericht Fürth HRB 11487
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Dr. Michael Fries (CEO), Dirk A. Müller (CFO)
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met onlineprinters.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen