radbag.nl/be- Logo - Beoordelingen

radbag.nl/be
Beoordelingen:

553 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.423 beoordelingen in totaal

Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 2 dec 2016
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
radbag.nl/be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

de meest positieve beoordeling

6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ze hebben ontzettend leuke artikelen en ik vond het eerst heel eng om te bestellen omdat ik nog nooit van Radbag gehoord had maar omdat ze aangesloten waren bij Trusted Shops durfde ik het aan. Het duurde een week voor de spullen binnen waren, dat was niet erg want we konden alles volgen. ik vond het ook fijn dat er nagedacht was bij het verpakken, dus geen enorme doos met vooral veel lege plek maar gewoon alles keurig en economisch ingepakt. Ik heb nu alweer zin om een nieuwe bestelling te plaatsen.

de meest kritische beoordeling

31 mrt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Radbag is saving money on warenty issues. The dutch customer service phone number is only open from 08:00 - 14:00 and many times you get someone on the phone that doesnt speak Dutch OR English. I suspect this has something to do with the fact that the company is based in Austria. After my warenty repair request, Radbag.nl offered me coupons. I don't want coupons, I want a repair or a refund. My frist e-mails were answered but when I did not agree with the coupons, radbag started to ignore my e-mails where I asked for another solution. I don't recommend ordering at Radbag as the customer service is very bad. You will only discover this when you need them for warenty issues like I did.

Beoordelingen voor radbag.nl/be

Sorteren
Relevantie
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Hoe een voorzichtig mens het aandurfde om de stap te wagen en blij is dat ze het gedaan heeft

4 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Betere beschrijving materiaal product. Heb de sleutelhanger besteld maar deze zal nooit lang goed blijven omdat de plaatsplaatje ad buitenkant zit.
28 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
De originaliteit van de producten. Ik bestel nu voor het 3e jaar en ken de producten nu wel. Ik mis variaties.
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Snelle levering, mooi materiaal. En mooi verpakt. Had badjas en fijn dat die dan nog in een stoffen zak zat.
19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
De poster opzich goed alleen ik heb hem gekregen en er zaten allemaal deuken in en vouwen
19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Toffe spullen die scoren als cadeautje maar tegelijk te leuk zijn om weg te geven!
Super mooi afgewerkt. Service/levering ging vlot. Prijskwaliteit top
29 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Goede en snelle levering en moeder ga heel blij zijn met haar badjas
21 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Foto op hout Goede en duidelijke communicatie en snelle levering.
 Geverifieerde beoordeling
Website heeft een groot aanbod alleen was het heel raar verpakt
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Snel geleverd. Dochter heeft veel plezier van haar kado!
28 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Correcte afhandeling van de bestelling. Zo doorgaan.

Correcte afhandeling van de bestelling. Zo doorgaan.
PV
26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Super leuke sokken én snelle levering❤️❤️❤️‼️
PB
21 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Alles zoals gevraagd en voorgesteld. Goed zo
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bezorging snel, goed product. Zeer tevreden
29 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Alles is vlot verlopen. Vlotte levering
IP
Ida P.
Franeker
11 dagen geleden

Uniek produkt

Snelle levering, unieke producten
 Geverifieerde beoordeling
Goed duidelijk snel en makkelijk
PV
7 dagen geleden