Datum van publicatie
04-09-2019
Besteldatum
18-08-2019
04-09-2019
Het was goed ingepakt maar de persoon die het leverde die belt aan ik zeg ik kom ik moet van het 2 verdiep naar beneden gaan tegen dat ik er was lag mijn pakje binnen in de hal op de grond dat vond ik niet fijn ik sukkel met mijn gezondheid vooral mijn rug en benen ik graak niet op 1 minuut beneden
2.33
Matig

Datum van publicatie
22-08-2019
Besteldatum
29-07-2019
22-08-2019
Heb niet meteen gezien dat de levering met PostNL ging zijn.
Hierdoor ook een week moeten wachten tot ik ze had, want het PostNL afleverpunt ligt niet echt in de buurt. Had ik het geweten ging ik het gratis in de winkel laten komen
1.67
Matig

Datum van publicatie
22-08-2019
Besteldatum
23-07-2019
22-08-2019
7 dagen wachten op de levering vind ik lang
2.33
Matig

bristolshop.be/be_nl antwoordt: 23-08-2019
Bedankt voor je berichtje. Bij levering in een Bristol-filiaal is er een langere levertermijn dan bij levering op een privéadres. Dit omdat we bij winkelleveringen, rekening moeten houden met de leverdagen. Onze excuses voor het ongemak.

Datum van publicatie
12-07-2019
Besteldatum
29-06-2019
12-07-2019
geen enkel bericht van verzending of levering van het product
2.00
Matig

Datum van publicatie
27-06-2019
Besteldatum
14-06-2019
27-06-2019
Veel beloven en niet leveren doet alle zotten ...
2.00
Matig

bristolshop.be/be_nl antwoordt: 28-06-2019
Bedankt voor je bericht. Volgens de track&trace van PostNL werd jouw pakketje op 18 juni geleverd. Indien je het pakket niet hebt mogen ontvangen, mag je altijd even contact opnemen met onze klantendienst.

Datum van publicatie
08-06-2019
Besteldatum
27-05-2019
08-06-2019
Maandag besteld, pas dinsdag week erna in de winkel beschikbaar. Ik verwacht absoluut niet levering de dag nadien, maar had ze wel zaterdag verwacht zodat het bruikbaar was ih weekend. Wat ook overeenkomt met jullie indicatie van 3-5 werkdagen. Jammer
2.00
Matig

Datum van publicatie
29-05-2019
Besteldatum
17-05-2019
29-05-2019
Levering verliep heel moeizaam en traag.

Maar vooral de kwaliteit is niet ok. 1 paar van de sandalen ligt nu al in de vuilbak. Gesp na 1 keer opendoen helemaal kapot.
Da's echt geld de vuilbak in..
2.33
Matig

Datum van publicatie
20-05-2019
Besteldatum
08-05-2019
20-05-2019
Lang wachten
2.33
Matig

bristolshop.be/be_nl antwoordt: 21-05-2019
Bedankt voor je bericht. Bij leveringen op een privéadres, bedraagt onze standaard levertermijn 2 werkdagen. Volgens ons systeem werd jouw bestelling op de 2de werkdag geleverd. Indien dit niet het geval zou zijn, mag je onze klantendienst steeds even contacteren. We wensen je veel plezier met je aankoop!

Datum van publicatie
17-05-2019
Besteldatum
05-05-2019
17-05-2019
Levering bleef maar duren.... Niet zoals beschreven.
2.00
Matig

Datum van publicatie
22-04-2019
Besteldatum
10-04-2019
22-04-2019
Slechte levering. Zie klachtenmail
2.00
Matig

bristolshop.be/be_nl antwoordt: 23-04-2019
Bedankt voor je berichtje. We bieden nogmaals onze excuses aan voor dit ongemak.

Datum van publicatie
16-04-2019
Besteldatum
04-04-2019
16-04-2019
Ik heb de verkeerde schoenen gekregen
2.33
Matig

Datum van publicatie
15-03-2019
Besteldatum
03-03-2019
15-03-2019
eerste en laatste keer,3 keer in winkel geweest om te horen dat de bestelling er nog niet was.
2.00
Matig

bristolshop.be/be_nl antwoordt: 18-03-2019
Via mail houden wij onze klanten op de hoogte over de leveringsstatus van hun webshoppakket. De klant ontvangt een bericht wanneer het pakket verzendklaar is en een bericht wanneer het pakket in de winkel is gearriveerd, zoals ook voor deze bestelling het geval. Ook de vermelde v levertermijn werd nochtans gerespecteerd.

Datum van publicatie
11-03-2019
Besteldatum
27-02-2019
11-03-2019
Dear sir

I sent a message in your page on Facebook, I received the products ( Puma shoes ) without any paper or plastic surrounding to protect the shoes Besides, it putted in a blank carton package , there is no Puma logo or even Bristol logo
How can I give it as a gift ?

Regards
1.67
Matig

bristolshop.be/be_nl antwoordt: 12-03-2019
Thank you for your message. We are sorry to hear that you didn't receive the original Puma shoe box. This can happen when the box is damaged. For this reason we put the shoes in another box before sending it to the customer. However, we hope that the receiver was happy with your gift.

Datum van publicatie
23-02-2019
Besteldatum
10-02-2019
23-02-2019
Levering laat lang op zich wachten
2.00
Matig

Datum van publicatie
10-02-2019
Besteldatum
29-01-2019
10-02-2019
Er wordt geen mail gestuurd als bestelling in de winkel beschikbaar is. Moet steeds zelf de winkel bellen om te informeren.
2.00
Matig

Datum van publicatie
02-02-2019
Besteldatum
13-01-2019
02-02-2019
Je suis très déçu par la qualité/prix
2.00
Matig

Datum van publicatie
01-01-2019
Besteldatum
20-12-2018
01-01-2019
Zeer vertraagde levering en pakje was geleverd inde naastgelegen zaak...
2.00
Matig

Datum van publicatie
21-12-2018
Besteldatum
26-11-2018
21-12-2018
Geen melding dat de pakjesdienst aan de deur geweest is. Heb moeten telefoneren waar mijn pakket bleef en het bleek dat het al bijna een week in een winkel lag. Daar problemen omdat ik geen pakket nr had. Géén goede service
2.00
Matig

Datum van publicatie
19-12-2018
Besteldatum
07-12-2018
19-12-2018
Heb mijn schoenen binnen gekregen en 1 week later is mijn zool los
2.00
Matig

Datum van publicatie
18-12-2018
Besteldatum
06-12-2018
18-12-2018
de levering was laat. GEEN communicatie van Bristol ivm de track & trace. Post Nl was 2x aan de deur geweest , daarna duurt het 3 dagen voordat PostNl het aflevert in een afhaalplaats. De website van PostNL deugd niet. Dus voorlopig leg ik het grootste deel van mijn ongenoegen van deze klacht bij postNL.
HAD Bristol een duidelijke communicatie omtrent het verzendproces was ik wel tevreden gewee
2.33
Matig

Datum van publicatie
04-12-2018
Besteldatum
09-11-2018
04-12-2018
Heb 2 weken moeten wachten op mijn levering. Ging een compensatie krijgen van 5 euro maar nooit gezien.
2.33
Matig

bristolshop.be/be_nl antwoordt: 05-12-2018
Bedankt voor uw bericht Onze excuses voor de verlate levertermijn van uw pakketje. De compensatie van €5 wordt zoals besproken teruggestort na het verstrijken van de retourperiode. U zal dit bedrag bijgevolg deze week nog mogen verwachten.

Datum van publicatie
24-11-2018
Besteldatum
11-11-2018
24-11-2018
De info over bezorging van pakje kan beter. Nu heb ik een heel week aan het wachten geweest.
2.33
Matig

Datum van publicatie
16-11-2018
Besteldatum
04-11-2018
16-11-2018
In de winkel zelf heel slechte service. Daarom genoodzaakt om de schoenen online te bestellen
2.33
Matig

bristolshop.be/be_nl antwoordt: 20-11-2018
Bedankt voor uw bericht. Indien u een klacht heeft over een van onze winkels, mag u steeds contact opnemen met onze klantendienst.

Datum van publicatie
14-10-2018
Besteldatum
02-10-2018
14-10-2018
Wachttijd veel te lang
2.00
Matig

Datum van publicatie
01-10-2018
Besteldatum
19-09-2018
01-10-2018
Meer dan een week moeten wachten op meen levering , resultaat al ergens anders een paar schoenen gekocht doordat mijn zoon dringend sportschoenen nodig had tegen vrijdag
1.67
Matig

bristolshop.be/be_nl antwoordt: 02-10-2018
Wanneer de winkelwagen wordt gevuld, staat erbij vermeld of een artikel direct leverbaar is of leverbaar vanuit een filiaal met de respectievelijke levertermijnen. De vermelde levertermijn werd in dit geval gerespecteerd.

Datum van publicatie
28-09-2018
Besteldatum
16-09-2018
28-09-2018
Bij het in ontvangst nemen van het bestelde pakje was er een krabbiljet bij dat reeds vervallen was. Ik heb daarvoor gebeld en ze zegden zij "dit is een menselijke fout". Dat kan niet voor mij.
2.00
Matig