Datum van publicatie
18-06-2019
Besteldatum
05-06-2019
18-06-2019
1/De schoenen zijn snel beschadigd, dus de kwaliteit is onvoldoende.
2/Retour via post is op eigen kosten En eens je in de winkel bent, wordt er niet terugbetaald , zelfs niet teruggestort In geval van een retour, ontvang je een tegoedbon. Dit is geen service naar de klant
1.33
Slecht

Datum van publicatie
15-06-2019
Besteldatum
03-06-2019
15-06-2019
Niet goed
1.00
Slecht

Datum van publicatie
08-06-2019
Besteldatum
27-05-2019
08-06-2019
ik heb onwijs lang op mijn bestelling moeten wachten en toen bleek die nog fout te zijn ook. ipv bikerboots zaten er adidas sportschoenen in de doos.
ontevreden dus
1.00
Slecht

Datum van publicatie
20-05-2019
Besteldatum
08-05-2019
20-05-2019
ik had schoenen bestelt voor men zoontje, maat 27 , rood ,grijs,zwart & blauw krijg ik roze witte grijs en zwart. mijn schoenen waren blauw ipv zwart en de verkeerde maat. de enige schoenen die goed geleverd waren dat was van men vriend
1.00
Slecht

bristolshop.be/be_nl antwoordt: 21-05-2019
Bedankt voor je bericht. Onze excuses voor het ongemak! Zou je onze klantendienst hierover even kunnen contacteren?

Datum van publicatie
15-05-2019
Besteldatum
02-05-2019
15-05-2019
heel tevreden;verder zo
1.00
Slecht

Datum van publicatie
14-05-2019
Besteldatum
02-05-2019
14-05-2019
Ik hen nooit die bestselling gekrijgen
1.00
Slecht

bristolshop.be/be_nl antwoordt: 15-05-2019
uw pakket ligt reeds enkele dagen klaar voor u in de Bristolwinkel van uw keuze.

Datum van publicatie
11-05-2019
Besteldatum
17-04-2019
11-05-2019
Schoenen waren kapot.
Erg erg erg
1.00
Slecht

bristolshop.be/be_nl antwoordt: 13-05-2019
Bedankt voor je bericht. Onze excuses voor het ongemak! Kan je onze klantendienst hierover even contacteren? Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Datum van publicatie
26-03-2019
Besteldatum
14-03-2019
26-03-2019
Lange levertijd
1.00
Slecht

bristolshop.be/be_nl antwoordt: 27-03-2019
Bedankt voor je berichtje. Als je kiest voor levering in de winkel duurt dit 4 tot 7 werkdagen. Je kan uiteraard ook kiezen voor thuislevering, dan heb je het pakketje binnen 2 werkdagen. Veel plezier met je aankoop!

Datum van publicatie
13-03-2019
Besteldatum
01-03-2019
13-03-2019
Door een beschadigde levering of iets dergelijks de bestelling niet aangekregen. Geld wel teruggestort, ik moest de schoenen maar opnieuw bestellen ipv dat zij mij andere stuurden.
1.33
Slecht

bristolshop.be/be_nl antwoordt: 14-03-2019
Wij betreuren dat de schoenen niet in verkoopbare toestand waren en hebben de bestelling geannuleerd. Bij annulatie gebeurt automatisch een terugbetaling, vandaar dat wij geen nieuw paar opsturen.

Datum van publicatie
26-12-2018
Besteldatum
13-12-2018
26-12-2018
Perfect 1 dag moeten wachten
1.33
Slecht

Datum van publicatie
19-12-2018
Besteldatum
05-12-2018
19-12-2018
ik deed een bestelling van 2 paar laarsjes en handschoenen voor mijn dochtertje van 8jaar. Dit werd tot 2 keer toe opgestuurd en afgeleverd volgens jullie en post.nl, maar ik heb niks ontvangen Ik ben met mijn gezin van 4 altijd klant geweest bij jullie, maar dit voorval slaat alle verbeelding.Hierdoor ben ik alle vertrouwen in jullie kwijt
1.00
Slecht

bristolshop.be/be_nl antwoordt: 20-12-2018
Jammer dat u uw pakket nog niet heeft mogen ontvangen ondanks de inspanning die wij geleverd hebben om de artikelen opnieuw naar u op te sturen. Wij openen hiervoor een onderzoek bij Postnl over de levering van beide pakketten en houden u via mail op de hoogte.

Datum van publicatie
17-12-2018
Besteldatum
05-12-2018
17-12-2018
heb mijn laatst bestelde artiekel nog altijd niet gekregen en heb het besteld voor de 6de december
Monique Baton
1.33
Slecht

bristolshop.be/be_nl antwoordt: 18-12-2018
Via de track- en tracelink die u ontvangt via mail kunt u de status van de levering opvolgen. Het pakket werd op 7 december geleverd bij de buren op nr 57/6

Datum van publicatie
15-12-2018
Besteldatum
03-12-2018
15-12-2018
Niks ontvangen, maar wel betaald.
1.00
Slecht

bristolshop.be/be_nl antwoordt: 17-12-2018
Bedankt voor je bericht. Onze collega's van de klantendienst hebben voor uw pakket een onderzoek geopend bij PostNL. Zij brengen je op de hoogte van zodra ze meer informatie hebben ontvangen.

Datum van publicatie
22-11-2018
Besteldatum
10-11-2018
22-11-2018
No comment
1.00
Slecht

Datum van publicatie
20-11-2018
Besteldatum
08-11-2018
20-11-2018
2x bestelling geplaatst, maar geen schoenen ontvangen: schoenen beschadigd toegekomen in verdeelcentrum en 2e keer had winkel niet verstuurd.
Communicatie verliep slecht, misleidende mail, foutief naar mijn mening
Enkel door zelf de hulpdesk aan te spreken, ben ik te weten gekomen wat de mails betekenden.
1.00
Slecht

bristolshop.be/be_nl antwoordt: 21-11-2018
Bedankt voor uw bericht. We hebben uw bestellingen helaas moeten annuleren wegens een kwaliteitsklacht. Het aankoopbedrag van deze bestellingen werd teruggestort op uw rekening. Wegens een fout in ons systeem, heeft u een foutieve mail ontvangen in verband met een deellevering. Dit werd reeds rechtgezet door onze klantendienst. Onze excuses voor het ongemak.

Datum van publicatie
18-11-2018
Besteldatum
06-11-2018
18-11-2018
Via internet besteld omdat we het snel nodig hadden, zou binnen 2 dagen geleverd worden. Dit was niet zo, dus uiteindelijk iets anders in de winkel gekocht. Uiteindelijk 6 dagen later (nadst dochter al op kamp was) een bericht dat het product beschadigd was en helemaal niet geleverd wordt. Slechte ervaring
1.00
Slecht

bristolshop.be/be_nl antwoordt: 20-11-2018
Bedankt voor uw bericht. Het door u bestelde artikelen hebben we helaas moeten annuleren wegens een kwaliteitsfout. Het aankoopbedrag van dit artikel werd ondertussen teruggestort op uw rekening. Onze excuses voor het ongemak.

Datum van publicatie
15-11-2018
Besteldatum
03-11-2018
15-11-2018
Postbode heeft niet aangebeld 2x
Pakketje zoek na een week kon ik hetgaan afhalen in afhaalpunt ben over deze levering helemaal niet tevreden omdat ik een andere jas Ben gaan halen
1.33
Slecht

bristolshop.be/be_nl antwoordt: 20-11-2018
Bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor het ongemak. U mag steeds contact opnemen met onze klantendienst zodat we uw klacht kunnen overbrengen aan PostNL. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Datum van publicatie
07-11-2018
Besteldatum
26-10-2018
07-11-2018
Boecht
1.00
Slecht

Datum van publicatie
22-10-2018
Besteldatum
27-09-2018
22-10-2018
Mijn adres vonden ze niet bij het leveren van het pakje.
Ik heb gebeld naar Bristol en gingen het opnieuw verzenden, met de beschrijving van het adres.
Ik heb 10 min. aan de telefoon moeten wachten, voor ik iemand kon bereiken en dan 2a 3 dagen later werdt het bedrag al op mijn rekening overgeschreven. Dus niet opnieuw verzonden, telefoon voor niks.Dus zal ik zeker niet meer bestellen,
1.00
Slecht

Datum van publicatie
05-10-2018
Besteldatum
16-09-2018
05-10-2018
17/9 bestelling geplaatst, 3 weken later nog niets ontvangen
1.00
Slecht

Datum van publicatie
26-09-2018
Besteldatum
10-09-2018
26-09-2018
Het verkeerde product werd geleverd en het paste niet.
binnen gebracht in de winkel en nadien word ik beschuldigd van gebruikte schoen te hebben binnen gebracht. Is de laatste keer geweest dat ik daar nog ben gaan winkelen.
1.00
Slecht