Datum van publicatie
05-09-2019
Besteldatum
16-08-2019
05-09-2019
Levering heel traag
2.67
Redelijk

Datum van publicatie
04-09-2019
Besteldatum
18-08-2019
04-09-2019
had vier zwarte polos besteld en heb er drie geleverd gekregen en 1 zwart T-Shirt. Klopt niet dus maar heb het maar zo gelaten
2.67
Redelijk

Datum van publicatie
04-09-2019
Besteldatum
03-08-2019
04-09-2019
Erg lange levertijd
2.67
Redelijk

Datum van publicatie
04-09-2019
Besteldatum
10-08-2019
04-09-2019
het termijn om pakjes te retourneren is slechts 14 dagen. Jullie hebben blijkbaar met PostNL de afspraak dat pakjes bij buren mogen worden afgegeven. Ik heb nu bijna 3 weken op mijn pakje moeten wachten omdat mijn buren niet sporen. Kan nu niets meer gratis retourneren.
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
04-09-2019
Besteldatum
15-08-2019
04-09-2019
Lange levertjjd.
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
04-09-2019
Besteldatum
14-08-2019
04-09-2019
Bijna alles wat in de folder stond, moest worden besteld en kon je weer terug. Dit kost mij 2 extra taxi ritten
Dat vond ik wel een slechte zaak
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
04-09-2019
Besteldatum
08-08-2019
04-09-2019
omdat we iets wat jullie fout hadden gedaan zelf op eigen kosten moesten terug sturen
3.33
Redelijk

Bristol antwoordt: 05-09-2019
Indien er een fout bij de bestelling werd gemaakt, sturen wij een gratis retourlabel zoals wij ook in dit geval hebben gedaan en waarvan ook gebruik werd gemaakt. Jammer van het incorrecte commentaar.

Datum van publicatie
04-09-2019
Besteldatum
03-08-2019
04-09-2019
De levering duurt erg lang
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
04-09-2019
Besteldatum
10-08-2019
04-09-2019
nvt
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
29-08-2019
Besteldatum
31-07-2019
29-08-2019
De Levertijd in de winkel was erg onduidelijk. Er stond een bepaald aantal dagen maar ik hoorde maar niks. Bleek dat in de winkel in Doetinchem de vracht pas vrijdag kwam en het daarom enkele dagen langer duurde
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
24-08-2019
Besteldatum
23-07-2019
24-08-2019
Jammer dat er een kaartje aan artikel zit waaruit blijkt dat voor 1 euro extra ik 2 zelfde artkelen had ontvangen. Had sowieso op site moeten staan of anderszins aangegeven moeten worden.
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
23-08-2019
Besteldatum
29-07-2019
23-08-2019
No comment
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
23-08-2019
Besteldatum
26-07-2019
23-08-2019
Schoenen van hetzelfde merk vallen of groter dan de maat of kleiner. Er is geen pril op te trekken en je moet gewoon in de winkel passen. Online kopen is geen optie.
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
22-08-2019
Besteldatum
09-07-2019
22-08-2019
Pakketje is kwijt geraakt. Duurde uiteindelijk erg lang voordat ik mijn sandalen had.
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
22-08-2019
Besteldatum
25-07-2019
22-08-2019
Super service en erg netjes verpakt Had het ook snel binnen en ga zeker nog meer bestellen bij bristol
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
22-08-2019
Besteldatum
18-07-2019
22-08-2019
Levering was prima maar de slippers zelf na 2x dragen al een zool die begint los te laten..
2.67
Redelijk

Datum van publicatie
22-08-2019
Besteldatum
11-07-2019
22-08-2019
Ik vind het jammer dat de basic shirts zo snel gaatjes in de shirts krijgen.
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
22-08-2019
Besteldatum
31-07-2019
22-08-2019
We hebben erg lang op de bestelling moeten wachten, betaald met Ideal, maar er was een storing. Hierdoor duurde alles langer dan normaal. De bestelling werd handmatig doorgevoerd, nadat ik telefonisch contact op heb genomen. Het heeft zeker anderhalve week geduurd voor ik de bestelling kon afhalen.
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
22-08-2019
Besteldatum
13-07-2019
22-08-2019
De bestelde artikelen vielen tegen omdat het niet goed afgebeeld wordt op de site. Het dessin was anders dan gedacht of de kleding viel veel te wijd. Bij het retourneren in de winkel werd de winkeldame boos op me ,omdat ik 8 van de 10 artikelen kwam terug brengen. Naar mijn uitleg werd niet geluisterd. Een andere collega die er bij gehaald werd was vriendelijk en deed er niet moeilijk over.
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
22-08-2019
Besteldatum
29-07-2019
22-08-2019
Oke
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
22-08-2019
Besteldatum
13-07-2019
22-08-2019
Je betaalt verzendkosten én retourkosten. Jammer dat Bristol deze kosten niet deelt, want nu is het bestelrisico dus helemaal voor de klant en heb dus al €14 euro uitgegeven aan verzending (2 broeken gehouden en 2 retour).
Ik bestel hierdoor niet meer bij Bristol, is te kostbaar.
2.67
Redelijk

Bristol antwoordt: 23-08-2019
Bedankt voor je bericht. Bij bestelling onder € 24,99 moet je inderdaad verzendkosten betalen bij levering op een privéadres. Bij bestellingen boven dit bedrag, betaal je geen verzendkosten. Artikelen kan je steeds gratis omruilen of retourneren in een Bristol-winkel. Indien je artikelen via de post retourneert, zijn de verzendkosten helaas voor eigen rekening.

Datum van publicatie
22-08-2019
Besteldatum
12-07-2019
22-08-2019
Ik heb al jaren trend one ballerina's, dit jaar had ik een paar waar zo de zool van uit elkaar viel. Ik ben daarmee terug gegaan naar de winkel maar als ik geen betalingsbewijs had kon men niks doen. Het was duidelijk aan de zolen te zien dat ze nog vrijwel niet belopen waren. Dus dat was een tegenvaller temeer omdat ik al veel paren naar tevredenheid had gehad. Met vriendelijke groet, Hennie
2.67
Redelijk

Bristol antwoordt: 23-08-2019
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen! Je mag onze klantendienst hierover steeds even contacteren.

Datum van publicatie
22-08-2019
Besteldatum
23-07-2019
22-08-2019
prima.
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
16-07-2019
Besteldatum
04-07-2019
16-07-2019
schoenen zijn anders dan gedacht
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
16-07-2019
Besteldatum
03-07-2019
16-07-2019
veel geld om een pakje terug te sturen
2.67
Redelijk

Bristol antwoordt: 17-07-2019
Bedankt voor je bericht. Artikelen kan je steeds gratis omruilen of retourneren in een Bristol-winkel. Indien je de artikelen via de post retourneert naar ons hoofdkantoor, zijn de verzendkosten inderdaad voor eigen rekening.

Datum van publicatie
15-07-2019
Besteldatum
03-07-2019
15-07-2019
zie boven
2.67
Redelijk

Datum van publicatie
15-07-2019
Besteldatum
02-07-2019
15-07-2019
de kleding krimp tin de wasmachine ook als je het wast op de aangegeven temperatuur heb daarna een grotere maat besteld maar is de zoom losgelaten in de mouw ben niet tevreden over de kleding
3.00
Redelijk

Bristol antwoordt: 16-07-2019
Wat jammer om te horen. Je mag gerust naar een Bristol-winkel in je buurt gaan om de klacht te laten nakijken door de shopmanager. Als het een kwaliteitsklacht is, zal een gepaste oplossing aangeboden worden.

Datum van publicatie
14-07-2019
Besteldatum
02-07-2019
14-07-2019
waarom betalen voor retour zending
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
14-07-2019
Besteldatum
29-06-2019
14-07-2019
Rits na 1 dag kapot.
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
12-07-2019
Besteldatum
30-06-2019
12-07-2019
op zondag 30 juni zwembroek besteld zou afgeleverd worden donderdag in de middag thuis gebleven maar niets afgeleverd. Een mail ontvangen dat het vrijdag werd wederom niets ontvangen. Uiteindelijk heb ik het dinsdagmiddag 9 juli de zwembroek ontvangen. Ik ben hier niet blij mee met deze bezorgdienst. Zolang is nog nooit een bestelling onderweg geweest.
2.50
Redelijk

Bristol antwoordt: 15-07-2019
Bedankt voor je berichtje. Jouw pakketje werd wegens een foutief adres geretourneerd naar ons hoofdkantoor. We hebben het vervolgens opnieuw naar je opgestuurd. Hierdoor heb je de bestelling inderdaad met wat vertraging ontvangen.

Datum van publicatie
11-07-2019
Besteldatum
17-06-2019
11-07-2019
Their software did not print the SHIPPING address on the.... SHIPPING label.

It printed the billing address - this is wrong.
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
10-07-2019
Besteldatum
24-06-2019
10-07-2019
Niet alle kleding was zoals omschreven op de website
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
07-07-2019
Besteldatum
25-06-2019
07-07-2019
Geen commentaar, trage levering
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
07-07-2019
Besteldatum
24-06-2019
07-07-2019
kreeg 2 verschillende maat schoen in de doos, had maat 37 besteld, kreeg 1 maat 37 en 1 maat 38.
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
07-07-2019
Besteldatum
25-06-2019
07-07-2019
levering e terugbrengen in de winkel prima
artikel slecht geen goede pasvorm
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
04-07-2019
Besteldatum
20-06-2019
04-07-2019
De Ballerina schoentjes zitten fijn. Zijn niet duur maar ook heel snel stuk, na 3 keer dragen zit de zool al los. Dus slechte kwaliteit helaas.
2.67
Redelijk

Datum van publicatie
03-07-2019
Besteldatum
21-06-2019
03-07-2019
Zeer vervelend dat retourneren op eigen kosten is of in de winkel. Er zit geen bristol bij mij in de buurt. Dus ik zal nu toch op mijn vrije dag naar de bristol moeten.
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
03-07-2019
Besteldatum
20-06-2019
03-07-2019
Bezorging was later dan gewend van bristol, op donderdag de bestelling geplaatst en op woensdag de volgende week, ontvangen. Verder erg tevreden over bristol en de producten
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
03-07-2019
Besteldatum
21-06-2019
03-07-2019
Jammer dat het pakketje maar éénmaal werd aangeboden . Ik moest naar een afhaalpunt wat niet mogelijk was vanwege medische redenen.
Dit laatste was nu net de reden dat ik de aankoop online had gedaan.
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
01-07-2019
Besteldatum
19-06-2019
01-07-2019
Het product dat ik heb besteld kwam niet in mijn bestelling en daar schrok ik echt van omdat de koffer die ik kreeg een heel ander design en model is dan de koffer die ik besteld had. Gekukkig heb ik de koffer bij de bristol in almere buiten kunnen ruilen voor de koffer die ik wilde.
3.00
Redelijk