Datum van publicatie
22-08-2019
Besteldatum
22-07-2019
22-08-2019
duurde bijna 1 week en werd niet op de hoogte gehouden waarom
1.33
Slecht

Bristol antwoordt: 23-08-2019
Het artikel uit jouw bestelling had een verlengde levertermijn omdat dit artikel niet voorradig was in ons logistieke centrum. Dit werd ook vermeld in het winkelwagentje. Onze excuses voor het ongemak!

Datum van publicatie
22-08-2019
Besteldatum
17-07-2019
22-08-2019
Product veelste laat moest ik zelf achteraan en de tweede idem dito te laat
1.33
Slecht

Datum van publicatie
22-08-2019
Besteldatum
18-07-2019
22-08-2019
Gevallen door losse zool sneaker tijdens werk bij 1e keer dragen. Uiteindelijk in het gips gekomen en daar tot heden nog steeds in. Zit aan Bristol laten weten en wat zij minimaal kunnen doen is excuses aanbieden vanwege slechte kwaliteit schoenen en het bedrag terug storten( online gekocht) inplaats daarvan krijg ik een kortingsbon van paar euro. Alsof ik na deze ervaring nog wil kopen bij bristo
1.00
Slecht

Datum van publicatie
08-07-2019
Besteldatum
26-06-2019
08-07-2019
Ik heb 2 verschillende schoenen geleverd. Waardoor een 3 jarig meisje onwijs verdrietig is geworden. Vervolgens moet ik op een kloppend paar wachten totdat ik de andere heb terug gestuurd. Schandalig
1.00
Slecht

Bristol antwoordt: 10-07-2019
Wij betreuren dat de controle bij de verwerking van de bestelling niet goed is uitgevoerd, onze excuses voor het ongemak.

Datum van publicatie
22-06-2019
Besteldatum
10-06-2019
22-06-2019
Veel te lange levertijd en op online gelijk uitverkocht terwijl het er nog wel op staat dit is dan ook de laatste keer dat er bij jullie besteld word.
1.00
Slecht

Bristol antwoordt: 24-06-2019
Wegens grote drukte na het verlengde Pinksterweekend zat er wat vertraging op de levertijd, waarvoor onze excuses. Indien het artikel online uitverkocht is, wordt het niet meer in onze webshop getoond.

Datum van publicatie
22-06-2019
Besteldatum
04-06-2019
22-06-2019
4 juni spijkerjasje besteld. Na week nog geen bericht van verzenden, dus contact opgenomen. Problemen met voorraad, zou spoedig geleverd worden. 21 juni wederom niets van Bristol vernomen, wederom zelf gebeld. Bestelling geannuleerd. Zou Bristol sieren om de klant tijdig zelf te informeren wanneer er problemen zijn met levering en een alternatief aan te bieden ipv geld te innen en niet leveren.
1.00
Slecht

Bristol antwoordt: 24-06-2019
Wij betreuren dat wij dit artikel niet tijdig hebben kunnen leveren. Wij waren nog steeds aan het wachten op de levering van dit artikel aan het wachten wanneer er om een annulatie werd verzocht.

Datum van publicatie
21-06-2019
Besteldatum
09-06-2019
21-06-2019
Niets gekregen ,jaren mail dat er een kapotte sending was
Ik heb mijn geld nog niet terug ontvangen
Gr mevr Aerts kris
1.00
Slecht

Bristol antwoordt: 24-06-2019
Wegens een kwaliteitsgebrek aan het bestelde artikel konden wij dit helaas niet meer leveren, waarvoor onze excuses. De terugbetaling werd reeds een week geleden uitgevoerd.

Datum van publicatie
17-06-2019
Besteldatum
05-06-2019
17-06-2019
Bij bestlling zou het binnen 2 dagen geleverd worden en werd het steeds weer een dag uitgesteld tien heb ik gebeld dat ik het niet meer hoefde en dat ik mn geld terug wilde maar pas na weer drie dagen werd het pakje toch aangeboden en heb ik het geweigerd
1.00
Slecht

Bristol antwoordt: 18-06-2019
Bedankt voor je berichtje. Onze excuses voor het ongemak. Wegens grote drukte bij PostNL werden sommige pakketjes 1 dag later geleverd. Nogmaals onze excuses.

Datum van publicatie
14-06-2019
Besteldatum
02-06-2019
14-06-2019
Betalen voor retour zending 6.95.
1.00
Slecht

Bristol antwoordt: 18-06-2019
Bedankt voor je berichtje. Artikelen kan je steeds gratis omruilen of retourneren in een Bristol-winkel. Indien je artikelen via de post retourneert naar het hoofdkantoor zijn de verzendkosten helaas voor eigen rekening.

Datum van publicatie
13-06-2019
Besteldatum
01-06-2019
13-06-2019
Ik doe nooit mee aan dit soort dingen.
1.00
Slecht

Datum van publicatie
09-06-2019
Besteldatum
28-05-2019
09-06-2019
Slechte levering, geen mail wanneer er bezorgd wordt en halve bestelling gekregen zonder verdere informatie
1.00
Slecht

Datum van publicatie
06-06-2019
Besteldatum
25-05-2019
06-06-2019
zeer slechte klantenservice...krijg op 27-05 deze email: Bedankt voor jouw bestelling bij Bristol Jouw bestelling werd verwerkt en wordt nu verzonden naar het door jou gekozen filiaal: Bristol Amsterdam....nu het is 06-06 en heb nog steeds geen bericht dat ik mijn bestelling kan afhalen.
1.00
Slecht

Datum van publicatie
29-05-2019
Besteldatum
17-05-2019
29-05-2019
Inmiddels nog steeds niets ontvangen
1.00
Slecht

Bristol antwoordt: 04-06-2019
Wegens een voorraadverschil hebben wij helaas de vermelde levertermijn niet kunnen respecteren. De bestelling is inmiddels onderweg naar de geselecteerde Bristolwinkel.

Datum van publicatie
19-05-2019
Besteldatum
07-05-2019
19-05-2019
4 bestellingen gedaan , 1 was een verkeerd bestel nummer ( niet mijn fout) kon niet worden veranderd , vind ik niet klantvriendelijk , kon alleen de bestelling annuleren anders had ik voor de 3 anderen bestellingen verzendkosten moeten betalen , dit moet anders als Bristol de bestelnummers verkeerd heeft moet je dit kunnen veranderen per phone , heb de bestelling geannuleerd en niet weer besteld.
1.33
Slecht

Bristol antwoordt: 20-05-2019
Bedankt voor je bericht. Een bestelling kunnen we inderdaad niet wijzigen omdat ons systeem dit niet toelaat. We hebben jouw bestelling bijgevolg geannuleerd. Het aankoopbedrag heb je ondertussen normaal op jouw rekening ontvangen.

Datum van publicatie
17-05-2019
Besteldatum
19-04-2019
17-05-2019
Slechte service , geen email dat het vertraagd word of wanneer de kans is dat het bezorgd werd
1.00
Slecht

Bristol antwoordt: 20-05-2019
Bedankt voor je bericht. Volgens ons systeem werd jouw bestelling de dag na besteldatum reeds geleverd. Je hebt hierover normaal ook 2 mails mogen ontvangen. Mogelijks zijn deze bij de ongewenste e-mails terechtgekomen. Alvast onze excuses voor het ongemak.

Datum van publicatie
08-05-2019
Besteldatum
26-04-2019
08-05-2019
klote winkel slechte service en klantvriendelijkheid
1.00
Slecht

Bristol antwoordt: 10-05-2019
Jammer dat u niet tevreden bent met de service. Ukunt steeds contact opnemen met onze klantendienst via het contactformulier op onze site of telefonisch tijdens kantooruren.

Datum van publicatie
08-05-2019
Besteldatum
26-04-2019
08-05-2019
Retour gestuurd maar geen aankoop bedrag ontvangen.
1.00
Slecht

Bristol antwoordt: 10-05-2019
Wij streven ernaar de retouren te hebben verwerkt in een termijn van 5 werkdagen na ontvangst op het hoofdkantoor. De terugbetaling volgt dan ook meteen de dag erna.

Datum van publicatie
29-04-2019
Besteldatum
16-04-2019
29-04-2019
Waar is mijn bestelling?? Ik heb het niet Mijn beoordeling is niet SLECHT maar ZEER SLECHT.
1.00
Slecht

Bristol antwoordt: 02-05-2019
Onze excuses voor de vertraging in levertijd. Wegens een interne vergissing bij het transport werd uw pakket in de verkeerde Bristolwinkel geleverd waardoor de levertijd van uw pakket niet kon gerespecteerd worden. Inmiddels is uw pakket in de juiste Bristolwinkel aangekomen.

Datum van publicatie
28-04-2019
Besteldatum
16-04-2019
28-04-2019
Ik wacht al 4 weken op mijn bestelling
1.33
Slecht

Bristol antwoordt: 29-04-2019
De bestelling dateert van 16 april en u heeft gekozen voor levering in een Bristolwinkel. De levertermijn bedraagt dan 5 tot 7 werkdagen. Omwillen van het verlengde paasweekend is dit echter verlengd naar 10 werkdagen. Onze excuses hiervoor.

Datum van publicatie
18-02-2019
Besteldatum
05-02-2019
18-02-2019
Levering duurde heel lang. Kwaliteit was slecht. Retourneren via post moet je zelf betalen.
1.00
Slecht

Bristol antwoordt: 19-02-2019
Bedankt voor je bericht. De artikelen uit jouw bestelling hadden een verlengde levertermijn aangezien deze uit een filiaal moesten komen. Dit werd ook vermeld in het winkelwagentje. Artikelen kan je steeds gratis omruilen of retourneren in een Bristol-winkel. Indien je artikelen retourneert via de post, zijn de verzendkosten helaas voor eigen rekening.

Datum van publicatie
13-02-2019
Besteldatum
31-01-2019
13-02-2019
De beveiliging van de jas zat er nog aan en deze kon alleen maar in de winkel verwijderd worden. Erg vervelend als je een product thuis laat bezorgen.

De mouwen van de jas waren veel te smal vergeleken met de rest van de jas. Dit kwam doordat het mouwgat te klein was. Een classike fout in het ontwerp.

Ik zal nooit meer iets bestellen bij Bristol.
1.00
Slecht

Bristol antwoordt: 14-02-2019
Wat jammer dat uw aankoop niet aan de verwachting voldeed. Wij bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak waarmee u afrekenen had doordat de beveiliging niet verwijderd was. Wij maken onze medewerkers erop attent goed te checken dat de beveiliging verwijderd is.

Datum van publicatie
02-02-2019
Besteldatum
21-01-2019
02-02-2019
Pas na moment van levering een mail ontvangen dat ze het product niet op voorraad hebben en dat t nog 10 dagen lager kon duren. Inmiddels 10 dagen verder en nog niets gehoord. Via bol.com besteld en volgende dag in huis.
1.00
Slecht

Bristol antwoordt: 04-02-2019
Bedankt voor uw bericht. Er is inderdaad een verlengde levertermijn voor het door u bestelde artikel. Indien u niet langer wenst te wachten op het artikel en een terugbetaling wenst, mag u uiteraard onze klantendienst even contacteren. Onze excuses voor het ongemak.

Datum van publicatie
23-01-2019
Besteldatum
11-01-2019
23-01-2019
Bristol geeft 50 korting in de winkel alleen niet op de site
1.00
Slecht

Bristol antwoordt: 24-01-2019
Bedankt voor je bericht! Ook in onze webshop kan je genieten van soldenkortingen!

Datum van publicatie
22-01-2019
Besteldatum
07-01-2019
22-01-2019
Niks te klagen gewoon goed.een dikke 8
1.00
Slecht

Datum van publicatie
11-01-2019
Besteldatum
29-12-2018
11-01-2019
De schoenen die ik besteld heb, waren beschadigd. Terug sturen kost geld en heb geen tijd om naar een winkel te gaan. Weg gegooid geld. Erg jammer
1.33
Slecht

Bristol antwoordt: 15-01-2019
Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat de schoenen niet aan je verwachtingen voldoen! Je mag hierover altijd even contact opnemen met onze klantendienst, zij helpen je met plezier verder!

Datum van publicatie
07-01-2019
Besteldatum
26-12-2018
07-01-2019
Op de site staat een heel andere schoen wat geleverd is. Had ook gezin om te ruilen omdat het was niet meer op voorraad.
1.33
Slecht

Bristol antwoordt: 08-01-2019
Wij betreuren de vergissing die er gebeurd is bij de verwerking van uw bestelling. Een afwijking van uw bestelling mag u steeds melden aan onze klantendienst waarvan u het mailadres en telefoonnummer terugvindt op het retourformulier dat in het pakket zit.

Datum van publicatie
27-12-2018
Besteldatum
14-12-2018
27-12-2018
Ik heb geen idee waar het pakketje is.
1.00
Slecht

Bristol antwoordt: 28-12-2018
Bedankt voor je bericht. Volgens de track&trace van PostNL werd jouw pakketje bij een PostNL postpunt geleverd. We sturen je zo dadelijk een mail met de exacte locatie van het pakketje.

Datum van publicatie
19-12-2018
Besteldatum
05-12-2018
19-12-2018
Schandalig dat er nog retour kosten in rekening gebracht worden en ik nu nog op mijn geld wacht
1.00
Slecht

Bristol antwoordt: 20-12-2018
Wij bieden gratis retour aan in iedere Bristolwinkel. Wanneer u kiest voor retour naar het hoofdkantoor zijn verzendkosten voor eigen rekening. De controle en verwerking van de geretourneerde artikelen gebeurt in een termijn van 5 werkdagen na ontvangst.

Datum van publicatie
11-12-2018
Besteldatum
29-11-2018
11-12-2018
Duurt best lang, ik krijg verkeerde kleur, je kan het niet gratis terugsturen ( alleen naar de winkel terug brengen is gratis, maar ja als ik naar de winkel zou kunnen/willen rijden? Zou ik niet online bestellen. Na een boos telefoontje krijg ik een label voor gratis terugsturen. Erg jammer, had de trui graag in de juiste kleur gekregen, maar na al dit gedoe, denk ik laat maar.
1.00
Slecht

Bristol antwoordt: 12-12-2018
Wij betreuren dat er een vergissing is gebeurd bij de verwerking van uw bestelling. Uiteraard nemen wij de verzendkosten van de retour voor onze rekening wanneer de klacht terecht is, vandaar dat wij dan een gratis retourlabel aan de klant bezorgen.

Datum van publicatie
11-12-2018
Besteldatum
29-11-2018
11-12-2018
Berichten gestuurd mbt het artikel, maar nooit reactie gehad
1.00
Slecht

Bristol antwoordt: 13-12-2018
Er werd meegedeeld via mail dat er een onderzoek werd geopend bij Postnl voor meer informatie over de levering van het pakket. Er werd eveneens gemeld dat zodra wij feedback krijgen van Postnl, u op de hoogte wordt gebracht.

Datum van publicatie
10-12-2018
Besteldatum
28-11-2018
10-12-2018
Ik heb nog niets ontvangen en toch moet ik een oordeel geven.
1.00
Slecht

Datum van publicatie
09-12-2018
Besteldatum
26-11-2018
09-12-2018
De link naar ideal werkt niet.. 2 keer besteld maar lukte niet.. Contact met Bristol was gewoon slecht. Als de betaling niet is gelukt dan wordt de bestelling gewijderd.. Er was een storing bij ING. Volgende dag opnieuw geprobeerd.. Artikel uirverkocht..
1.00
Slecht

Bristol antwoordt: 10-12-2018
Bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor het ongemak. U mag ons altijd even contacteren over het artikel dat u wou bestellen. We kijken vervolgens de voorraad even na.

Datum van publicatie
07-12-2018
Besteldatum
24-11-2018
07-12-2018
Ik had zwarte Puma sneakers besteld en kreeg de roze variant toegestuurd. Alsnog terug naar de winkel om ze te ruilen helaas waren de zwarte nu niet meer te bestellen uitverkocht.
1.00
Slecht

Bristol antwoordt: 10-12-2018
Bedankt voor uw bericht Onze excuses voor het ongemak. Indien alles goed is, heeft u in de winkel het aankoopbedrag van de Puma-schoenen retour ontvangen.

Datum van publicatie
19-11-2018
Besteldatum
07-11-2018
19-11-2018
Bristol in Alkmaar is een goed bedrijf goed personeel zeer behulpzaam goede service.. zo door gaan een tevreden klant
1.00
Slecht

Datum van publicatie
18-11-2018
Besteldatum
06-11-2018
18-11-2018
het is heel vervelend steeds maar evaluaties in te moeten vullen
1.00
Slecht

Datum van publicatie
16-11-2018
Besteldatum
04-11-2018
16-11-2018
Past niet, laat geleverd , geen geld retour
1.00
Slecht

Datum van publicatie
11-11-2018
Besteldatum
30-10-2018
11-11-2018
Slecht Service omdat mijn bestselling is noq niet ontvange bijn 13 dag ik heb noq nieks
1.00
Slecht

Bristol antwoordt: 19-11-2018
Bedankt voor je bericht. 1 artikel uit jouw bestelling had een verlengde levertermijn aangezien dit artikel uit een filiaal gehaald moest worden. Dit werd ook vermeld in de winkelwagen. Ondertussen werd het pakketje geleverd bij de Bristol-winkel naar keuze. We wensen je alvast veel plezier met je aankoop!

Datum van publicatie
10-11-2018
Besteldatum
29-10-2018
10-11-2018
Ik heb mijn bestelling dacht ik ruim van tevoren gedaan om het tijdens mijn vakantie in Canada te gebruiken. 3 november voordat ik vertrok ging ik naar de Bristol winkel om te vragen of mijn bestelling er al was. Het bleek pas op 7 november, volgens de email, te zijn bezorgd Ik heb in Canada mijn benodigdheden gekocht.
1.00
Slecht

Bristol antwoordt: 20-11-2018
Bedankt voor je bericht. Indien je kiest voor levering in een Bristol-filiaal, dien je rekening te houden met een levertermijn van 3-5 werkdagen. Indien je kiest voor levering op een privéadres, bedraagt de levertermijn slechts 2 werkdagen.

Datum van publicatie
09-11-2018
Besteldatum
28-10-2018
09-11-2018
28/10 heb ik het besteld 7/11 heb ik naar de winkel gebeld omdat ik nog niet mijn besteling ontvang heb, 8/11 pas had ik mail mijn besteling ligt in de winkel onvoldoende informatie had ik door medewerker
1.33
Slecht

Bristol antwoordt: 20-11-2018
Bedankt voor je bericht. Indien je kiest voor levering in een Bristol-winkel, bedraagt de levertermijn 3-5 werkdagen. Indien je kiest voor levering op een privéadres, bedraagt de levertermijn slechts 2 werkdagen. Wegens de Belgische feestdag op 1 november, is het mogelijk dat het pakketje met een beetje vertraging werd geleverd. Dit werd ook vermeld in onze webshop. Onze excuses voor het ongemak

Datum van publicatie
08-11-2018
Besteldatum
27-10-2018
08-11-2018
Ik heb maat 27 besteld, op het prijskaartje stond ook maat 27. Echter stond in de schoen maat 28.

Het zou 5 dagen duren. Maar ik heb bijna 2 weken gewacht. En dan krijg je nog de verkeerde maat ook

Ik ga eerder weg van mijn werk, omdat ik normaal gesproken werk tijdens openingstijden van de winkel. Ik ben echt pissig
1.00
Slecht

Bristol antwoordt: 20-11-2018
Bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor het ongemak. Omwille van de Belgische feestdag op 1 november, was er wat vertraging op het leveren van de pakketjes. Dit werd ook vermeld in onze webshop. Onze excuses voor de verwisseling van de maten. Bij bijkomende vragen, mag u onze klantendienst steeds contacteren.