31-07-2019
10-07-2019
31-07-2019
Ik heb 5 weken moeten wachten en kreeg toen een mail dat de bestelde lijst niet leverbaar was. Na op de website de reviews te hebben gelezen, bleek dat ik niet de enige ben die het product niet geleverd heeft gekregen.
Ben zeer ontevreden en zal nooit meer iets bestellen bij Frank.

fotolijst-expert.nl antwoordt: 01-08-2019
Wat vervelend om te horen dat je zo lang hebt moeten wachten en uiteindelijk de bestelling niet hebt kunnen krijgen. Helaas hebben wij nadat je de order had geplaatst, pas te horen gekregen dat we het product niet meer binnen krijgen. Ons excuses hiervoor.

13-07-2019
- Pakket kwam later dan beloofd zoals vermeldt op de website
- bij uitpakken bleek de lijst aan meerdere zijden beschadigd
- Reeds een week geleden een email gestuurd naar klantenservice maar nog steeds geen antwoord.

03-12-2018
26-11-2018
03-12-2018
Na 1 week wachten en drie keer uitstel van leverdatum niet bekend of en zo ja wanneer de bestelling geleverd wordt. Heb besloten te annuleren.

fotolijst-expert.nl antwoordt: 07-12-2018
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat er vertraging is ontstaan bij je bestelling. Ik heb het even nagekeken en zie dat de aanlevering van nieuwe voorraad langer duurde dan op voorhand ingeschat. Onze excuses voor het ongemak! Mocht je nog vragen hebben dan horen we dit graag!