Datum van publicatie
Besteldatum
09-08-2020
14-09-2020
Je kunt ze niet bereiken per telefoon,wegens de corona.. Heb nooit gedacht dat corona door de telefoonlijn overdrachtig was. (grapje)
Slecht

kapstok-expert.nl antwoordt: 15-09-2020
Goedemorgen, bedankt voor je review. Wij zijn probleemloos te bereiken per telefoon maandag t/m vrijdag 08:30 tot 17:00 uur. Mocht dat niet lukken adviseer ik je onze chatfunctie te gebruiken op de website. Mailen kan natuurlijk ook! Mocht je nog vragen hebben horen we dit graag. Webcare Frank

Datum van publicatie
Besteldatum
11-09-2020
14-09-2020
Ik heb deze artikelen voor mijn bejaarde buren besteld, ze hebben geen computer.De kapstokhangers (8stuks). besteld. Krijgen een grote verpakking met 16 stuks. Blijken 2 hangers in 1 verpakking te zitten. Kunnen ze nu een bestelling lezen? Vraag ik om een retour biljet, krijg je niets te horen. Ik ben maar een tussenpersoon, heb voor hun de rekening voorgeschoten. l
Slecht

kapstok-expert.nl antwoordt: 15-09-2020
Goedemorgen, bedankt voor je review. Wat vervelend dat je onze service als zodanig hebt ervaren, mijn excuses hiervoor! Ik zou graag met je in contact willen komen, daarom heb ik je een mail gestuurd. Zou je daarop kunnen reageren? Dan kunnen we het zo snel mogelijk afhandelen. Webcare Frank