23-06-2020
09-06-2020
23-06-2020
Haag is ver van "kant en klaar". Duurt nog enkele jaren om de beloofde dichtgroei te hebben.
Voor die prijs kan je ze beter zelf individueel in pot kopen

Levering in de late namiddag (was gemeld tussen 7 en 10u30 's ochtends)
Was gemeld dat chauffeur zou bellen op voorhand, niet gebeurd.

haag-heg.nl antwoordt: 03-07-2020
Geachte heer/mevrouw, Het spijt ons zeer te horen dat de planten niet in de gewenste kwaliteit bij u zijn aangekomen. Mijn collega heeft een een e-mail bericht gestuurd waarin ze de rede toelicht waarom de planten nu nog even minder vol zijn. Wij hebben een vaste afspraak met de transporteur dat er vooraf telefonisch contact met de klant wordt opgenomen, wij zullen hierover contact opnemen met de

10-05-2020
26-04-2020
10-05-2020
bestelling is nog niet geleverd

haag-heg.nl antwoordt: 11-05-2020
Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Ik zie dat uw bestelling vertraging had opgelopen bij DPD, volgens de Track & Trace is het pakket nu bij u bezorgd. Mocht u nog vragen hebben staan wij u telefonisch graag te woord! Met vriendelijke groet Haag & Heg

08-05-2020
20-04-2020
08-05-2020
Eerste order van 120 planten was bij nader inzien te klein dus er moesten nog een paar planten (20) extra komen. Dinsdag ochtend 10.00 uur gebeld voor levering van vrijdag. Kon niet meer, kon niet per telefoon, moest opnieuw via website. Gedaan maar geen volumekorting meer en opnieuw transportkosten. Extra order van 74 euro werd 135. Bij bestelling gevraagd of hier naar gekeken kon worden. Niets

29-04-2020
07-03-2020
29-04-2020
Planten zeer
Matig bijna kwart komt niet op.
Gevraagd om nieuwe maar door op.fotos te kijken kan je beoordelen hoeveel planten het er niet gaan doen.
Heb 10 nieuwe gekregen maar nu 2 weken verder zijn er nog een 20 tal die het niet gaan doen.
Heb tot nu toe nog geen antwoord gehad.
Ook vind ik dat de garantie periode veel te kort.is voor dit soort dingen planten moeten minstens een half.jaar

29-03-2020
14-04-2020
Op de site staat: binnen 4 werkdagen geleverd. Besteld op zondag en de bestelling 9 werkdagen later ontvangen. Na een telefoontje kregen we een ingewikkeld verhaal over het leverproces. Een organisatorisch proces van de leverancier, waar je als klant geen boodschap aan hebt. Er staat namelijk binnen VIER werkdagen geleverd. Maken ze dus niet waar. Product is pas later te beoordelen (net gepland!).

30-03-2020
14-04-2020
De levering is ronduit asociaal te noemen! Mijn man heeft bloed zweet en tranen gewerkt om de tuin aan te leggen, maanden lang mee bezig geweest. We waren nu eindelijk toe aan de laatste fase, de beplanting. De bezorgen reed zonder aan te bellen of te kloppen op de ramen met z'n zware pompwagen incl palet met planten over de nieuwe bestrating! Heel groot deel verzakt, alles kon er weer uit!!

27-08-2019
25-02-2019
27-08-2019
Helaas na 3 maanden veel dode struiken, klantenservice oordeelt dat dit komt door te droge grond, terwijl er een druppelslang bij ligt. Bieden als oplossing een korting bij een volgende bestelling. Teleurstellend. Hier geen volgende bestelling meer.