18-04-2023
De haag kwam best droog binnen, fingers crossed of hij door komt

Af te raden !!
2 plantjes te weinig
Deze werden niet eens nageleverd
We hadden 125-150 lengte besteld en betaald
We kregen 075-110 opgestuurd
Oplossing ?
Kosten van 2 plantjes terug
Nooit meer daar bestellen !!
Slechte service !

haag-heg.nl antwoordt: 01-11-2022
We blijven wel degelijk service bieden. Ook aan uw melding. U had 50 blote wortelplantjes besteld die per bundels geleverd worden. Daar kunnen we niet eens 2 losse stuks van opsturen al zouden we het willen. We hebben u er meerdere keren over gesproken om alles toe te lichten. Vandaar dat we het keurig hebben opgelost door u die ontbrekende plantjes terug te betalen. Met vriendelijke groet Haag-

03-10-2022
18-09-2022
03-10-2022

haag-heg.nl antwoordt: 01-11-2022
Jammer dat u geen opmerking heeft achter gelaten waarom u ons maar 2 sterren hebt gegeven. Met vriendelijke groet Haag-Heg TEAM

06-04-2022
Levertijd was slecht. Er werd donderdag of vrijdag aangegeven en bij bellen konden jullie niets zeggen maar ik mocht donderdagochtend vroeg bellen. Tot onze verbazing werden de bomen op woensdag voor de deur gezet. Chauffeur sprak een boodschap in dat we niet thuis waren jammer

haag-heg.nl antwoordt: 05-05-2022
Meestal zijn klanten blij wanneer planten eerder aankomen en u hoeft er niet voor thuis te blijven. De transporteur had zeker even kunnen bellen o aan te geven dat ze woensdag al zouden komen. Heeft u helemaal gelijk in. Met vriendelijke groet Haag-Heg TEAM

21-02-2022
23-03-2021
21-02-2022
Paar planten hadden kevers die de blaadjes op aten. Haag en heg deed in eerste instantie lijken er wat mee te willen doen maar nadat de garantie vervallen was van 2 maanden . Kreeg ik een mail dat zij niet meer verantwoordelijk waren,geen excuses,geen advies . Weinig klantvriendelijk. Op naar een ander bedrijf die me wel kan en wil helpen. De geleverde laurier heg van 100cm hoog was deels veel lag

haag-heg.nl antwoordt: 05-04-2022
Wanneer planten dingen vertonen die niet wenselijk zijn en de garantie is komen te vervallen (uw bestelling was van maart 2021) dan adviseren we inderdaad om enkele blaadjes en foto's mee te nemen naar een tuincentrum bij u in de buurt om daar een bestrijdingsmiddel te halen. Omdat de keuze daarin zo enorm is kunnen wij dat niet voor iemand bepalen. Dat advies hebben we ook aan u gedaan. Kevertjes

13-11-2021
30-10-2021
13-11-2021
de meststof die ik met de boompjes heb besteld en betaald is niet geleverd. Telefoon werd niet opgenomen.Om de boompjes te kunnen planten heb ik elders nieuw

haag-heg.nl antwoordt: 29-11-2021
We zagen dat DPD de mest pas geleverd heeft na het weekend. Dat spijt ons want wij hadden alles correct doorgegeven. echter, DPD is soms verlaat in haar leveringen de laatste tijd en dat melden we zodra we daar iets van horen (via klanten) maar ze zijn blijkbaar te groot om zich daar wat van aan te trekken helaas. Wanneer de telefoon niet werd opgenomen dan heeft u na 17 uur gebeld of in het weeke

04-11-2021
21-10-2021
04-11-2021
de afgesproken leverdatum werd zonder overleg verandert, vervoerder had geen ruimte en een andere was niet mogelijk. Moest mijn bestelling van 1357,50 annuleren Gelukkig dat ik het opmerkte, anders stonden 20 mensen te wachten op niets. Rare manier van zakendoen.

haag-heg.nl antwoordt: 29-11-2021
Het blijft altijd teleurstellend wanneer zich een wijziging voordoet qua leverdatum. Dat begrijpen we. We adviseren onze klanten daarom altijd om nooit op donderdag of vrijdag mensen af te spreken om mee te helpen afladen of te planten omdat er altijd wat kan gebeuren waardoor het onverhoopt niet geleverd kan worden. We hebben dat echter per mail bevestigd zoals we dat altijd doen. Jammer dat u d