15-02-2024
04-02-2024
15-02-2024
Levering doen zoals voorzien had hier een heel verdrietig kind door te late levering

vegaoo.nl antwoordt: 15-02-2024
Geachte klant, het spijt ons zeer van de vertraging in de levering. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl

09-02-2024
29-01-2024
09-02-2024
Kwaliteit van het pak laat te wensen over. Onder de arm zat een groot gat... stof te kort afgeknipt en de centuur die aan het pak zat bevestigd is verkeerd op het pak bevestigd zodat de sluiting aan de zijkant valt ipv voorkant.

Al met als dus geen goede aankoop wat heel jammer is zo paar dagen voor carnaval

vegaoo.nl antwoordt: 15-02-2024
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent over de kwaliteit. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl

06-02-2024
25-01-2024
06-02-2024
Slechte kwaliteit en op eigen kosten retourneren. Was wel een tegenvaller.

vegaoo.nl antwoordt: 15-02-2024
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent over de kwaliteit en over het retourbeleid. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl

26-01-2024
15-01-2024
26-01-2024
Er zat al 2 kleine gaatjes in de zoom van het jurkje. Beetje jammer. Ik maak t zelf omdat t anders terug moet naar Frankrijk en ik geen outfit heb maar dat is wel jammer

vegaoo.nl antwoordt: 26-01-2024

13-01-2024
25-10-2023
13-01-2024
Ik had een bestelling geplaatst en veel betaald voor express levering. Deze is niet op tijd binnen gekomen. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice maar helaas nooit meer iets van ze gehoord.

vegaoo.nl antwoordt: 15-01-2024
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u het pakket niet tijdig heeft ontvangen. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl

14-12-2023
28-11-2023
14-12-2023
Ik bezorgkosten en retourkosten betalen belachelijk. Daar moeten jullie iets aan doen

vegaoo.nl antwoordt: 18-12-2023
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent over het retourbeleid. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl

07-12-2023
24-11-2023
07-12-2023
Producten lijken op de website van een hele andere kwaliteit dan ze daadwerkelijk zijn.

vegaoo.nl antwoordt: 07-12-2023

04-11-2023
24-10-2023
04-11-2023
Ik heb extra betaald voor een expreslevering die de volgende dag zou toekomen. Maar deze kwam pas na 2 dagen toe. Dan had ik even goed voor een normale zending kunnen kiezen.
Ik zou graag dat extra betaalde bedrag terug krijgen.

Bovendien heb ik dit al laten weten, maar kreeg ik hierop geen antwoord.
Dit betreur ik ten zeerste

vegaoo.nl antwoordt: 08-11-2023

30-10-2023
20-10-2023
30-10-2023
De kwaliteit van de artikelen is redelijk slecht, na een avond viel het als ware gewoon uit elkaar. Levering enzo was wel allemaal prima.

vegaoo.nl antwoordt: 30-10-2023

03-09-2023
23-08-2023
03-09-2023
bestelling was niet compleet, direct over gemaild en heb geen reactie terug mogen ontvangen. Dus ook geen nalevering of geld reductie

vegaoo.nl antwoordt: 13-09-2023
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u uw bestelling niet compleet hebt ontvangen. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl

10-08-2023
30-07-2023
10-08-2023
price quality not top. I didn't wear the hat as it was all wrinkled and deformed.

vegaoo.nl antwoordt: 28-08-2023