01-04-2019
29-03-2019
01-04-2019
Ik raad ten zeerste af om drukwerk te kopen bij Onlineprinters. Het is op verkeerd papier gedrukt en ontkennen ze dat het fout is. Dat gaat weer een periode van 2 maanden e-mails, exemplaren opsturen en opzettelijke miscommunicatie kosten. Als je het al druk genoeg hebt, zou ik zeggen doe het niet. Geef ergens anders tien euro meer uit. Het bespaart je heel veel negatieve energie.

onlineprinters.nl antwoordt: 02-04-2019
Hartelijk dank voor uw feedback. Onze kwaliteitsmanagement heeft reeds via e-mail contact met u opgenomen om uw aanvraag te kunnen nagaan. Neem a.u.b. contact met ons op wanneer u de e-mail niet heeft ontvangen. Met vriendelijke groeten, Uw Onlineprinters

05-02-2019
Bij klachten wordt er formeel gereageerd, totaal niet in het belang van de klant.
En moeite voor je doen, meer dan alleen reageren vanuit de procedurele kant, is er helaas niet bij.
Bestelproces via de website laat soms erg te wensen over.

onlineprinters.nl antwoordt: 06-02-2019
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat u teleurgesteld bent. Graag informeren wij u nauwkeuriger betreffende levertijden en bestelproces in onze onlineshop of belt u simpelweg onze klantenservice op. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters

21-01-2019
Wij bestellen drukwerk en geen printwerk dat kunnen we zelf wel, en dan na de klacht een 25 korting geven daar hebben we niets aan. Wij zijn gewend kwaliteit te leveren en zeker geen drukwerk met allemaal banen en kleur verschillen. Wij moeten dit door leveren aan onze klanten en daar zijn we niet blij mee. Ton de Leeuw Media Company

onlineprinters.nl antwoordt: 22-01-2019
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent. Wij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters

09-01-2019
Very disappointing print company. We work since more than 10 years with different online printers. Onlineprinters is rigid in service, delivers slow (4 working days for the last delivery) and the price is high. Print quality is overall not bad but packaging is not as good as others so your products can get damaged. Sometimes we try out other online printers and this one was not a good choice.

onlineprinters.nl antwoordt: 10-01-2019
We thank you for your feedback. We regret that you are dissatisfied. We will be in contact with you shortly. Your Onlineprinters Team