Data publikacji
25.04.2019 r.
Data zamówienia
17.04.2019 r.
25.04.2019 r.
rozczarowałam się, bo nie ma możliwości samodzielnego ustawienia czasu świecenia lampki. Jest tylko ustawienie fabryczne.
3.00
Dostateczny

Liderlamp.pl odpowiada: 26.04.2019 r.
Dzień dobry, przykro mi, że zakup nie był tak jak powinno być Towar można oczywiście zwrócić w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki. Dziękujemy za zrozumienie i ponownie przepraszamy Pozdrawia zespół Liderlamp.pl

Data publikacji
18.04.2019 r.
Data zamówienia
10.04.2019 r.
18.04.2019 r.
Uwaga na produkty z Liderlamp. Kupiłem plafon przeceniony o 500 zł. Na pytanie czy jest on w jakiś sposób uszkodzony sprzedawca zapewniał, że jest to pełnowartościowy produkt, a przecena to jest tylko dobra okazja. Okazało się, że plafon był zagięty z jednej strony. Uszkodzenie raczej na 99 nie powstało w transporcie (zbyt gruba blacha).
3.00
Dostateczny

Liderlamp.pl odpowiada: 24.04.2019 r.
Dzień dobry, bardzo przepraszamy za komplikację. Prosimy o skontaktowanie się z działem reklamacyjnym: https://www.liderlamp.pl/formularz-kontaktowy/?sel3 Dziękujemy za zrozumienie i ponownie przepraszamy Pozdrawia zespół Liderlamp.pl

Data publikacji
15.12.2018 r.
Data zamówienia
04.12.2018 r.
15.12.2018 r.
Jest OK
3.00
Dostateczny

Liderlamp.pl odpowiada: 21.12.2018 r.
Dzień dobry, dziękujemy za pozytywną opinię. Szkoda, że tylko 3 gwiazdki. Pozdrawia zespół Liderlamp.pl

Data publikacji
10.11.2018 r.
Data zamówienia
01.11.2018 r.
10.11.2018 r.
Sklep suprer. DPD zero.
3.33
Dostateczny

Liderlamp.pl odpowiada: 19.12.2018 r.
Dzień dobry, Przepraszamy za komplikację z doręczeniem przesyłki. Pozdrawia zespół Liderlamp.pl