sbsupply.eu

Trustmark
Valid

Includes Buyer Protection

Certified since: May 4, 2022
The Trustmark indicates trustworthy online retailers.
sbsupply.eu fulfils all Trusted Shops quality criteria, including
  • Verified identity
  • Encrypted data transfer
  • Clear ordering process

Trusted Shops Buyer Protection

This company offers Trusted Shops’ buyer protection up to €100. Find out how this secures your transaction.

Top positive review

Jul 30, 2023
 Verified review
Super schnelle Lieferung, gute Preise und vor allem ältere Bänder im Sortiment, die nicht mehr über Apple zu erwerben sind!

Top negative review

Jul 17, 2023
 Verified review
De bereikbaarheid is heel goed, en de service die je krijgt ook. Maar een bestelling is na meer dan een week nog niet geleverd zonder dat ik enige informatie hier over ontvangen heb. Ik heb te horen gekregen dat het product afgegeven is aan DHL, maar vervolgens niets. Jullie zouden zeker 5 sterren krijgen als jullie dat toch zelf monitoren en klanten hiervan op de hoogte houden, dat is gewoon fijn. Er is gewoon wat ruimte voor verbetering. Ik wil wel nog laten weten dat andere bestellingen bij jullie netjes de volgende dag in huis zijn. :)

Reviews for sbsupply.eu

Mar 19, 2024
Mar 12, 2024
Feb 14, 2024
 Verified review

Fast shipping and quality products

They have a variety of discontinued Apple Watch bands
Feb 3, 2024
Feb 1, 2024
 Verified review
El servicio postventa es pésimo
Jan 15, 2024
 Verified review
Poprawny UXowo interfejs - prostota i wygoda zakupów.
Dec 28, 2023
 Verified review
Really quick shipping and delivery!
Jan 18, 2024
Jan 15, 2024
Jan 12, 2024
Jan 3, 2024
Jul 30, 2023
Sep 3, 2023

Qualidade a um Preço Excelente

A bracelete que adquiri para meu Apple Watch foi uma ótima escolha, oferecendo qualidade a um preço acessível.
Nov 23, 2023

Snelle antwoord op vraag

Ik krijg meteen een antwoord op mijn vraag en ook defecte product wordt met spoed gerestitueerd.
Dec 21, 2023
 Verified review
Apesar de ter havido um problema este foi solucionado com rapidez e profissionalismo.
Oct 11, 2023
 Verified review
Me respondieron por la garantía, me siento muy satisfecho con el servicio post-venta