Tapet.com- Logo - reviews

Good

Top positive review

4 Dec 2023
 Verified review
Flotte klare billeder og gode farver. God solid og kraftigt tapet. Manglede dog meget en ordentlig vejledning med billeder, hvordan man satte det op og hvilke redskaber man skulle bruge til at gøre hvad - det var min første gang.

Top negative review

27 Mar 2024
 Verified review
jeg har lige klaget over den modtagne vare. 1 tapetklisterposen var utæt ved modtagelse, faktisk inden pakken blev åbnet, så det dryssede ud fra alle små åbninger i pakken. Da vi åbnede pakken blev det værre, alt (undtagen tapetet) var der pulver på. Vi savner også en dansk manual, den vedlagte var på hollandsk, fransk, engelsk og tysk.

Reviews for Tapet.com

Sort by
Relevance
3 days ago
13 days ago
27 Mar 2024
 Verified review

Pakken var fyldt med tapetklister fra en utæt limpose

Answer by Tapet.com
28 Mar 2024
Vi beklager, at emballagen er blevet åbnet. Vi vil gøre, hvad der er nødvendigt, og refundere dig for omkostningerne til limen.
15 Jan 2024
 Verified review
Alt var som det skulle være. Tapetet kom endda dagen før
3 Jan 2024
 Verified review
Nemt og virkelig flot tapet.
16 Jan 2024
6 Jan 2024
 Verified review
Har købt tapet og tapetlim. Har kun modtaget tapetet. Håber det er en fejl og venter stadig på svar fra på mail
4 Dec 2023
 Verified review

God kvalitet, flotte og klare billeder

19 Sept 2023
 Verified review
Godt udvalg af flotte tapeter. Relativt let hjemmeside. Dog svært at finde ud af hvordan man skifter sprog. Knappen hvor der står at man kan se tapetet på sin hjemmevæg virker ikke på computer. mobiltelefon eller ipad.
21 Sept 2023
 Verified review
Det var som jeg ønskede det skulle være. Jeg skulle nok ha bestilt en hobbykniv af bedre kvalitet 🙈. Det tog mig kun halvanden time at sætte op og jeg har aldrig prøvet det før. Er super tilfreds.😃👍
10 Oct 2023
 Verified review

Billigt og hurtig levering.

Har mange produkter. Billigt, samligne med prise her i danmark. hurtig levering. Lidt minus fordi man kan ikke får varer aflevere uden at nogen skal være på adresse.
25 Jun 2023
 Verified review
Dette var en lille ordre, men det gik helt smertefrit, har fået hvad jeg bestilte og det fremstår som ret god kvalitet. Jeg er tilfreds
16 May 2023
 Verified review
Hurtig levering, pakket godt ind. Gode produkter, der er nemme at montere. Meget tilfreds med resultatet. Super flot tapet.
29 Nov 2023
Billede tapet til fornuftige priser, kommer fra Holland og var her efter 4dage
10 Aug 2023
 Verified review
Lækkert tapet, som farven på billedet, ok hurtig levering
7 Nov 2023
 Verified review
God kvalitet og let at sætte op efter vejledning
1 Aug 2023

Godt tilfreds

Hurtig levering, nem opsætning og godt produkt.
4 Jul 2023
 Verified review
Lindt længere leveringstid end lovet
10 Jul 2023
 Verified review
God kvalitet og hurtig levering.
29 Nov 2023
Hurtig levering