Certificaat voor juniqe.nl

No. X2589AE21D189372CAF7BABBEE117401D
 

Geldig vanaf
05-06-2018
Geldig tot
04-06-2020
Bevestigd door
Jean-Marc Noël
Bedrijfsleider Trusted Shops GmbH
Informatie over de winkelier
Details en voorwaarden van de Trusted Shops-garantie

Beoordelingen voor juniqe.nl



Goed

4.21/5.00

    • 5 sterren
    • 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 273 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
In totaal heeft juniqe.nl al 960 beoordelingen verzameld.

    • Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

   
Datum van publicatie
09-12-2019
Besteldatum
02-12-2019
09-12-2019
Snelle en correcte afhandeling.
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
09-12-2019
Besteldatum
01-12-2019
09-12-2019
Very poor quality print. Haven’t heard back from customer service yet.
1.67
Matig

Datum van publicatie
08-12-2019
Besteldatum
30-11-2019
08-12-2019
Alles mooi ingepakt. Levertijd had korter gemogen
4.00
Goed

Datum van publicatie
06-12-2019
Besteldatum
28-11-2019
06-12-2019
Ophangsysteem had al aangebracht kunnen zijn
4.00
Goed

Datum van publicatie
05-12-2019
Besteldatum
28-11-2019
05-12-2019
Prima
4.00
Goed

Datum van publicatie
03-12-2019
Besteldatum
25-11-2019
03-12-2019
De perspex plaat zat vol krassen en was heel erg vuil.
Ik ben uren bezig geweest met een cleaner om de krassen weg te polijsten. Echt helder is hij niet geworden helaas, maar de tijd was te kort om terug te sturen.
We zijn dus echt teleur gesteld.
Het zou u sieren als we een nieuwe perspex plaat kregen, zodat ik hem later kan verwisselen.
Bij voorbaat mijn dank
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
26-11-2019
Besteldatum
19-11-2019
26-11-2019
Heel netjes ontvangen.
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
25-11-2019
Besteldatum
18-11-2019
25-11-2019
Snel en gemakkelijk ging het bestellen en de levering
4.67
Uitstekend

juniqe.nl antwoordt: 03-12-2019
Fijn dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad! We hopen je nog eens terug te zien bij JUNIQE!

Datum van publicatie
24-11-2019
Besteldatum
17-11-2019
24-11-2019
Snelle levering en keurig verpakt.
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
23-11-2019
Besteldatum
16-11-2019
23-11-2019
Niet slecht maar ook niet goed

Jammer dat je bezorgkosten moet betalen
3.00
Redelijk

juniqe.nl antwoordt: 03-12-2019
Bedankt voor je feedback! Wel mooi om te horen dat alles naar wens was. Hopelijk tot gauw!

Datum van publicatie
22-11-2019
Besteldatum
15-11-2019
22-11-2019
Keurig netjes bezorgd
4.00
Goed

juniqe.nl antwoordt: 03-12-2019
Fijn om te horen dat het zo vlot werd geleverd en dat je tevreden bent met je bezorging! Hopelijk tot snel bij JUNIQE!

Datum van publicatie
20-11-2019
Besteldatum
13-11-2019
20-11-2019
Super snelle levering.
Vriendelijke mensen aan de klantenservice.
Ga zeker nog ns vaker kojken op de site.
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
19-11-2019
Besteldatum
11-11-2019
19-11-2019
Alles prima in orde
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
18-11-2019
Besteldatum
11-11-2019
18-11-2019
Mooi ingelijst, keurig verpakt en snelle levering. Ben erg tevreden
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
18-11-2019
Besteldatum
10-11-2019
18-11-2019
prima, ik heb hier verder niets aan toe tevoegen
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
18-11-2019
Besteldatum
08-11-2019
18-11-2019
Goede mails gekregen. Goed op de hoogte gehouden. Product keurig en netjes op tijd bezorgd.
4.33
Goed

juniqe.nl antwoordt: 21-11-2019
Fijn dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad! We hopen je nog eens terug te zien bij JUNIQE!

Datum van publicatie
17-11-2019
Besteldatum
10-11-2019
17-11-2019
Prima levering
Mooie producten
4.00
Goed

juniqe.nl antwoordt: 21-11-2019
Fijn om te horen dat je zo enthousiast bent over je bestelling! Hopelijk tot snel bij JUNIQE!

Datum van publicatie
17-11-2019
Besteldatum
26-10-2019
17-11-2019
Versturen duurt wel lang maar de
Poster was goed gr
4.00
Goed

juniqe.nl antwoordt: 21-11-2019
Wat vervelend dat het langer duurde dan normaal voor je je bestelling binnen had, sorry hiervoor! Onze bezorgpartners hebben momenteel met wat vertragingen maar we werken er hard aan om alles weer vlot te laten verlopen. We hopen je nog eens terug te zien bij JUNIQE!

Datum van publicatie
16-11-2019
Besteldatum
01-11-2019
16-11-2019
Erg jammer dat er geen ontspiegeling op zit. Groot gedeelte van de dag weinig zichtbaar
4.33
Goed

juniqe.nl antwoordt: 21-11-2019
Bedankt voor de feedback! Mocht je nog feedback hebben, schroom niet om ons te contacten via de FAQs!

Datum van publicatie
15-11-2019
Besteldatum
08-11-2019
15-11-2019
Waaaaw
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
11-11-2019
Besteldatum
04-11-2019
11-11-2019
Levering was vertraagd en de klantenservice was alleen bereikbaar via standaard FAQ antwoorden
2.00
Matig

juniqe.nl antwoordt: 21-11-2019
Het spijt ons dat we niet zo goed bereikbaar waren en dat het zo lang duurder. Wel mooi om te zien dat het netjes is aangekomen! Hopelijk zien we je weer terug bij JUNIQE binnenkort!

Datum van publicatie
10-11-2019
Besteldatum
30-10-2019
10-11-2019
Snelle levering en echt heel blij met onze nieuwe wanddecoratie.
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
10-11-2019
Besteldatum
02-11-2019
10-11-2019
Over het retourneren heb ik nog wel wat vragen.l
3.67
Goed

juniqe.nl antwoordt: 21-11-2019
Daar kunnen we zeker antwoord op geven! Er komt een mail waar je antwoord op kunt geven.

Datum van publicatie
05-11-2019
Besteldatum
29-10-2019
05-11-2019
Meer dan een week aan het wachten op mijn poster. Geprobeerd om contact te zoeken maar je komt steeds op de automatische chat terecht waarbij je niet verder komt helaas. Hopelijk krijg ik de poster deze week binnen.
2.00
Matig

juniqe.nl antwoordt: 06-11-2019
Sorry voor de gebrek aan informatie! We nemen zsm contact met je op.

Datum van publicatie
03-11-2019
Besteldatum
27-10-2019
03-11-2019
Mooie poster, goede kwaliteit. Jammer alleen dat de poster net niet passend is qua formaat voor de lijst 90x60 (hout) die ik eerder heb besteld. Nu met wat improviseren passend in de lijst gekregen.
3.67
Goed

juniqe.nl antwoordt: 06-11-2019
Wat vervelend dat de kwaliteit wat tegenviel, sorry hiervoor! Je kan in dit geval altijd gebruik maken van ons retourencentrum waar je kan kiezen uit verschillende opties. Wij gebruiken deze informatie vervolgens om de kwaliteit van onze producten te kunnen verbeteren.

Datum van publicatie
01-11-2019
Besteldatum
24-10-2019
01-11-2019
Goede klantenservice, snelle levering, mooi product
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
31-10-2019
Besteldatum
23-10-2019
31-10-2019
Goede klantenservice, mooie producten
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
30-10-2019
Besteldatum
22-10-2019
30-10-2019
Goede service en mooie posters. Verzending is ook prima. Fijn dat je het pakket kan volgen
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
29-10-2019
Besteldatum
22-10-2019
29-10-2019
De website is overzichtelijk, verwerking bestelling correct.
4.33
Goed

juniqe.nl antwoordt: 06-11-2019
Fijn dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad! We hopen je nog eens terug te zien bij JUNIQE!

Datum van publicatie
25-10-2019
Besteldatum
13-10-2019
25-10-2019
Top.
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
23-10-2019
Besteldatum
12-10-2019
23-10-2019
Het heeft heel lang geduurd.
2.67
Redelijk

juniqe.nl antwoordt: 06-11-2019
Bedankt voor je feedback! Wat vervelend dat je wat problemen hebt ondervonden met de levering van je bestelling! We bekijken per bezorgpartner regelmatig hoe ze presteren en proberen op deze manier het leverproces te stroomlijnen. We hopen je ondanks dit alles snel terug te zien bij JUNIQE!

Datum van publicatie
23-10-2019
Besteldatum
15-10-2019
23-10-2019
Great products, great Prints and great service
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
22-10-2019
Besteldatum
14-10-2019
22-10-2019
Wanneer krijg ik eindelijk mijn bestelling binnen?
1.00
Slecht

juniqe.nl antwoordt: 06-11-2019
Wat vervelend dat het wat langer duurde dan normaal voor je je bestelling in ontvangst mocht nemen, sorry hiervoor! Onze leverancier kampen momenteel met wat vertragingen maar we werken er met man en macht aan om alles weer soepel te laten verlopen. We hopen je nog eens terug te zien bij JUNIQE!

Datum van publicatie
21-10-2019
Besteldatum
05-10-2019
21-10-2019
product is prima en is ook klaar binnen de te verwachten dagen, de levering duurt daarna erg lang
4.00
Goed

juniqe.nl antwoordt: 06-11-2019
Wat vervelend dat het zo lang duurt! Ik wil je adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice via het contact-formulier in de FAQ's op onze website.

Datum van publicatie
19-10-2019
Besteldatum
12-10-2019
19-10-2019
Zeer mooi een aanwinst aan de muur
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
16-10-2019
Besteldatum
29-09-2019
16-10-2019
Pakket niet ontvangen Geen communicatie
1.00
Slecht

juniqe.nl antwoordt: 18-10-2019
Sorry dat je pakketje nog niet is aangekomen! Wij zien dat je inmiddels in contact bent met onze klantenservice, je bent in goede handen!

Datum van publicatie
16-10-2019
Besteldatum
02-10-2019
16-10-2019
Alles tip top Bedankt
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
11-10-2019
Besteldatum
04-10-2019
11-10-2019
Het zijn prachtige schetsboeken en het was ook snel afgeleverd Alleen het is wel een beetje duur plus de verzendkosten
4.67
Uitstekend

juniqe.nl antwoordt: 06-11-2019
Bedankt voor je positieve beoordeling! We zullen je feedback doorspelen aan de juiste mensen!

Datum van publicatie
01-10-2019
Besteldatum
24-09-2019
01-10-2019
Topposters, heel blij mee en binnen beloofde termijn bezorgd.
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
29-09-2019
Besteldatum
20-09-2019
29-09-2019
De track and tracé gaf andere informatie aan. Dat was wat verwarrend. Voor de rest goed product
3.67
Goed

juniqe.nl antwoordt: 18-10-2019
Wat jammer dat de communicatie niet helemaal duidelijk was, sorry hiervoor! Bedankt voor je feedback, JUNIQE is altijd op zoek naar manieren om de communicatie te verbeteren.

juniqe.nl

juniqe.nl werd op 05-06-2018 gecertificeerd door Trusted Shops.

Contact
Köpenicker Straße 126
10179 Berlin
Duitsland
service@juniqe.com
juniqe.nl
Winkel-exploitant
Kollwitz Internet GmbH
Köpenicker Straße 126
10179 Berlin
Duitsland
Handelsregister
Amtsgericht Berlin (Charlottenburg) HRB 153916
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Marc Pohl
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met juniqe.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen
Trusted Shops is marktleider op het gebied van vertrouwen voor online shops in Europa. Trusted Shops test alle beoordelingen met behulp van machinale en handmatige controles, omdat enkel authentieke recensies hulp bieden bij het kopen.