Certificaat voor Huisman Gemert – Bouwmaterialen

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 152 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 557 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Alles volg afspraak.

alles prima geregeld.
1 balk 5x10 beschadigd maar ik red me er mee
Goed

levering volgens afspraak en snel
Uitstekend

Geen feedback, geen communicatie, geen bedrijf dat ziet dat online kopen meer is dan afzet vermeerderend, maar ook verplichting naar consument is.
Redelijk

Er was een mis communicatie maar dit is door de medewerkers van Huisman zeer correcte op gelost.

great
Uitstekend

perfect, duidelijke afspraken, denken met je mee. en nog belangrijker ze komen de afspraken na.
Uitstekend

perfecte afhandeling en goede service

goede prijs/kwaliteit.
duidelijke communicatie.
Uitstekend

Materialen nog niet verwerkt maar het lijkt allemaal goed te zijn. Bestelling is correct verwerkt en bezorgd.

snelle levering

alles goed verlopen, bedankt
Uitstekend

Alles perfect gelopen en zal als ze mij vragen dakbenodigheden te kopen huisman gemert aanbevelen aan familie vrienden bekenden en of bouwbedrijven die ik ken zzzeeeeerrrrr goed gegroet vdkamp

prima volgens planning
Goed

Artikelen zijn snel geleverd. Alles netjes en goed.
Ben erg tevreden en zal het in de gaten houden als ik meer materialen nodig heb.
Uitstekend

Ondanks beperkte parkeer ruimte,keurig afgeleverd, compliment voor chauffeur.
Mooi materiaal.
Moest wel zelf bellen voor afleverdatum, was anders afgesproken. Betrof
vakantiehuis, dus moest er wel op tijd naar toe. Verder alles prima.

Nvt

Gewoon duidelijk en goed

Ga zo door

PERFECT
Uitstekend

Perfect geregeld. Complimenten aan de vrachtwagenchauffeur

prima

Erg tevreden
Uitstekend

Niet alles is geleverd, en er was gezaagd in 1 van de balken wat niet zo hoort.
Slecht

De maatvoering van het hout is niet altijd goed.
Goed

Zeer nette levering. Dag er voor wordt je netjes gebeld dat ze het de volgende dag komen leveren. Daarna nog een telefoontje als ze er bijna zijn. Alle producten zaten netjes verpakt en zagen er goed uit. In een woord TOP
Uitstekend

Duidelijk gecommuniceerd over de levering.
Ik werd een dag van te voren ingelicht over de komst van de zending.
En ca een uur van te voren nogmaals.
Goede service bij de aflevering.
Het product voldeed aan de verwachting.
Uitstekend

Prima service Klantvriendelijke medewerkers.
Goed

Gewoon goed, niks op aan te merken
Goed

Snelle bevestiging van de bestelling en ook snel geleverd. Netjes gebeld van tevoren wanneer ze kwamen

Met alles zeer goed.
Uitstekend

Alles super verlopen. De stalen HEB balkjes zelfs een week eerder geleverd. Super
Uitstekend

afspreken welke dag en +/- de tijd gaat zeer moeizaam, er bestaan meer mensen die moeten werken en die graag op tijd willen weten welke dag zodat ze verlof kunnen aanvragen. Zeker in de vakantie periode

goed is goed

goed

Uitstekend

Door een fout in het online bestelling zijn er 2 verschillende kleuren besteld waardoor een van de producten de verkeerde kleur had Huisman is vanuit gegaan dat het ene product dezelfde kleur moest zijn als het andere product en helaas was dat andersom. Er was geen probleem geweest als ze mij van tevoren hadden gebeld welke kleur het had moeten zijn.
Redelijk

Alles volgens afspraak
Uitstekend

Goede service en prijs/kwaliteitverhouding. Snelle levering.
Uitstekend

Echt een goed bedrijf zou er zo weer heen gaan echt top niet duur jammer dat ik er eenuur voor moet rijden maar dat is mijn probleem echt een aanrader

Huisman Gemert – Bouwmaterialen klantbeoordeling

Huisman Gemert – Bouwmaterialen

Bouwmaterialen voor particulieren en bedrijven.

Huisman Gemert – Bouwmaterialen werd op 25-11-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

Bij Huisman vindt u een groot scala aan bouwmaterialen. Wij verkopen onze producten zowel aan particulieren als bedrijven. Een groot deel van onze producten leveren wij direct uit voorraad door heel Nederland. Onze goede prijs-kwaliteit verhouding is één van onze sterkste punten.

Zandstraat 9

Kamer van Koophandel 17041098
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Richard Huisman
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met Huisman Gemert – Bouwmaterialen.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen