Huisman Gemert – Bouwmaterialen- Logo - Beoordelingen

Huisman Gemert – Bouwmaterialen
Beoordelingen:

429 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.089 beoordelingen in totaal

Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 25 nov 2014
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Huisman Gemert – Bouwmaterialen voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

de meest positieve beoordeling

13 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bij bestelling werd aangegeven dat binnen 2 a 3 weken geleverd zou worden. Wat ook het geval was. Keurig dag voor effectieve levering een mail met de datum. Op dag van levering belde de chauffeur ca half uurtje voor aankomst. Het was een bestelling met allerlei groot en kleine dingen. Bij levering was ook echt alles geleverd dus niets wat nog nagezonden diende te worden.

de meest kritische beoordeling

28 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Doen wat je aangeeft te zullen doen zoals: jullie geven aan dat er 4 dagen van te voren gemaild wordt, wanneer het bestelde geleverd wordt. Dat is pas gebeurt de dag van te voren. Jullie geven aan dat de chauffeur een half uur van te voren belt Hoeilaart deze op mijn adres aanwezig is. Dit is nooit gebeurt en hij stond gewoon s morgens om 8 uur aan de deur. Van de bestelde golfplaat bouten klopte in zijn geheel niets van. Ik had 2 maten besteld en kreeg er 3. Ook betreffende het aantal klopte er niets van.

Beoordelingen voor Huisman Gemert – Bouwmaterialen

Sorteren
Relevantie
3 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Prima bouwmaterialen en een zeer professionele levering. Alleen jammer dat de eerste levering wel ingepland was, maar zonder te communiceren niet nagekomen werd. De tweede ingeplande levering ging wel goed.
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Stalen hoekprofielen goed geleverd. Duidelijke communicatie en goede prijs. Kwaliteit van de stalen is ook erg goed. Zelf opgehaald en vriendelijk geholpen aan de balie en in het magazijn. Top leverancier!
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
goede prijskwaliteit verhouding ! goede hulp en begeleiding bij vragen. We zijn al 40 jaar klant dat zegt genoeg. Melkveehouderijbedrijf en Handelsonderneming Smeenge
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Zeer tevreden over de prijs kwaliteitsverhouding en de klantvriendelijkheid zeker een aanrader
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Uitstekende communicatie, goede prijs, en mooi product. Niks meer aan doen!
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Goede prijs kwaliteit verhouding en artikelen op voorraad.
5 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snelle service goeie maatvoering. Snel geholpen ter plekke
19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

fijne plek om mijn materialen te bestellen.

snel, duidelijk, goede terugkoppeling op mijn vragen.
29 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Prompte levering en goede kwaliteit van de dakplaten
20 feb 2024

Goed 5/5

Goed, Snel, Betaalbaar, Professioneel en Aangenaam
EB
Emiel B.
Assenede
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Perfect geleverd en goede communicatie
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Hele fijne service en top bediening
12 dagen geleden

Snelle levering.

Snelle levering, prijs viel mee.
24 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Gewoon goed, snel en voordelig!
4 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snel en vriendelijk geholpen.
18 feb 2024
Vriendelijk en vlot geholpen