Beoordelingen voor elektrastunter.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 39 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 91 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

alles naar wens
Uitstekend

Super webwinkel zeer snel geleverd
Uitstekend

Snelle en goede levering.
Uitstekend

Spijtig het puntenverlies betreft alleen de levering van GLS, eerst en vooral geen track en trace code, levering was normaal de maandag, dus de ganse dag zitten wachten om dan pas de dinsdagmiddag het pakket in ontvangst te nemen, en dat voor €14 verzendkosten, de duurste verzendkosten van alle onlinewinkels waar ik klant ben, niet meer van deze tijd

elektrastunter.nl antwoordt: 01-09-2017
Beste Ivo. We hadden vooraf contact en ik had u daarbij aangegeven dat als u uw bestelling woensdag zou plaatsen dat het dan donderdag of vrijdag bij u geleverd zou worden. Uw bestelling kwam donderdag in de avond binnen en is daardoor vrijdag afgehaald, dan duurt het langer door het weekend. Wij hanteren lage productprijzen, de kosten naar België zijn zoals aangegeven ook hoger

jammer dat de zending niet compleet was, mis de externe usb bel. Geen progamma voor windows te vinden. Verder perfect

elektrastunter.nl antwoordt: 25-08-2017
Klopt, de usb bel is ook geen standaard accessoire ( optionele accessoires zoals afgebeeld in de beschrijving ) en staat ook niet in de webshop productomschrijving vermeld. De camera ondersteunt Windows programma's zoals CMS en Onvif, u kunt de camera via deze gratis te downloaden software voor uw windows pc gewoon bereiken, u kunt alvorens ook contact over opnemen als iets niet duidelijk is ;)

Top service goed meedenken en snelle levering

Nope

Helaas beshadigd product ontvangen
Redelijk

Ik ben geen computerfreak, daarom heb ik een meer deskundige de camera laten installeren. Ging feilloos. In een uur werkte de camera op mijn laptop en twee smartphones. Nu nog de definitieve montage buiten.
Uitstekend

Snel bezorgd, alles netjes verlopen.

Super service
Uitstekend

Moet het product nog uitproberen
Goed

Perfecte en snelle service .
Uitstekend

nog geen ervaring met de kwaliteit en de service van electrostunter.
Vandaar in het midden van de beoordelingssterren. Vermoed gezien het contact bij aflevering van de step dat die hoger uit zal komen.
Goed

had een ip camera gekocht en was na 2 dagen binnen.
De aansluitschema was in het chinees.
Was er wel uitgekomen , maar was wel een gok.
En dat is jammer.
Maar ben er wel blij mee

elektrastunter.nl antwoordt: 22-05-2017
Bedankt voor uw reactie! Om verwarring te voorkomen ging het bij u om een bestelde 'microfoon' voor een ip camera waarvan we de aansluit / activatieschema iets later per mail verstuurde. Bij ip camera's zit standaard helemaal geen aansluitschema, als klanten een ip camera bestellen dan sturen wij een door ons in het Nederlands gemaakte handleiding toe voor het snel activeren van de camera!

Goede service
Uitstekend

Hele snelle servers,bedankt,groeten Theo van Norden.

Goed bedrijf
Goed

De levering was snel en het juiste product. De kwaliteit zal zich nog moeten bewijzen door de tijd. Op het eerste gezicht ziet alles er goed uit. Als je weet wat je nodig hebt dan kan je hier gerust bestellen.
Goed

Van mij 5/5 op bestelling en levering van de juiste producten.
Uitstekend

Correcte levering van het product tegen een voordelige prijs.
Ik ben zeer tevreden
Uitstekend

Snel en in goede orde ontvangen. Ook de prijs was prima..
Uitstekend

Keurig gereageerd op vragen en snel geleverd

Ik ben Goed geholpen door Elektrastunter.nl

Ondanks een probleem met het bestellen door een technische storing, keurig geholpen om het bestelde product toch op tijd geleverd te krijgen.

Top
Uitstekend

Snel geleverd en een mooie prijs
Uitstekend

Snel geleverd. Proactief meegedacht in de verzendkosten door nabestelling
Goed

Elektrastunter heeft ons persoonlijk advies gegeven Spullen waren de volgende dag al binnen. Topservice
Uitstekend

Uitstekend tevreden over de service, snelle levering en bereikbaarheid.
Goede kwaliteit, zeer scherpe prijs.
Uitstekend

Alles naar wens + een vertaalde gebruiksaanwijzing

Goede ondersteuning gehad
Goed

Snelle levering, helaas geen heel groot assortiment, maar wel tegen zeer aantrekkelijke prijzen
Uitstekend

Uitstekende service en support voor mij Hikvision IP camera.
Uitstekend

Prima levering, snelle reacties op vragen. Een aanrader

2 bestellingen geplaatst. Snelle levering tegen een uitstekende prijs
Uitstekend

Goede en snelle beantwoording van vragen via e-mail.
Goede telefonische bereikbaarheid.
Voordeel, dat er een optie is, om producten af te halen.
Scherpe prijzen.
Uitstekend

Tevreden, opgestuurde gebruiksaanwijzing moet ik nog mee aan de gang

ik ben helemaal tevreden over levering het product en de service en geef een 8

Dolderstraat 46A
6706JE Wageningen
Nederland
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met elektrastunter.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen