Canvas.nl- Logo - Beoordelingen

Canvas.nl
Beoordelingen:

33 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden59 beoordelingen in totaal

Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 6 jul 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Canvas.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

de meest positieve beoordeling

Geverifieerde beoordeling
Besteld foto op canvas. Mooie foto’s, verkrijgbaar in diverse afmetingen. Liggend, staand of vierkant. Ook de mogelijkheid om de kleur afbeelding in zwart/wit te kunnen bestellen. Keuze gemaakt, besteld en betaald. De bestelde foto op canvas afbeelding degelijk verpakt in doos en noppenfolie. Binnen een week in huis. Canvas.nl is wat ons betreft een aanrader!
DT
Dirk T.
Castricum, Nederland

de meest kritische beoordeling

27 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Doek niet strak gespannen, vouwen buiten het frame en het doek was dun waardoor het frame zichtbaar was.

Beoordelingen voor Canvas.nl

Sorteren
Relevantie
5 mrt 2024

Kwaliteit en service

Het item is met veel zorg geprint en ingepakt
20 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mooie prints! ook op grote formaten.
27 jan 2024
Antwoord van Canvas.nl
2 feb 2024
Vervelend om te horen dat het doek niet straks gespannen is, Dit hoort namelijk wel zo te zijn. Ik zie dat er al contact is geweest en dat er een nieuwe canvas je kant op is gekomen. Veel plezier hier van!
DT
Dirk T.
Castricum, Nederland
21 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Snel geleverd en de foto is prachtig op de canvas
24 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Haarscherpe foto. Snelle reactie na mail.
18 dec 2023
Zeer mooi product. Netjes geleverd
15 dec 2023
3 dec 2023
3 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Canvassen waren niet strak gespannen en zaten erg los om het frame heen.
Antwoord van Canvas.nl
4 dec 2023
Vervelend om te lezen dat het niet goed is gegaan. Zie je kans om foto's te maken van het geen wat je hebt ontvangen? Wij kijken dan graag met je mee. De mail mag gestuurd worden naar hello@canvas.nl.
9 apr 2023
 Geverifieerde beoordeling
Dat ik een bezorgd berichtje kreeg omdat mijn foto erg donker was. Of ze wel door zouden gaan. Het resultaat zou mij tegen kunnen vallen. Maar het was mijn bedoeling zo. Vond ik best heel zorgvuldig.
FV
Franca v.
den Bosch
22 mrt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Attente back-service Met aandacht voor essentieel detail, dat je als consument over het hoofd hebt gezien. Waarschuwing: ‘n iets te onscherpe foto om ‘n mooi eindresultaat te krijgen!
25 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
We zijn heel blij met de foto op canvas. Ik vind alleen jammer dat de kleuren minder scherp (doffer) zijn dan de echte foto.
5 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Erg blij met de canvas. Hele duidelijke print in de juiste kleuren op mooie stof! De afwerking is ook goed!
MH
Marion H.
Den Haag
14 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mooi schilderij gedrukt op canvas, stevige achterkant, ophangsysteem. Goed verpakt en snel verzonden.
20 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Klantenservice top Print is erg mat. Dit misschien aangeven in de beschrijving.
15 mei 2023

Kadowaardige product!

Van een foto met een lage resolutie toch een kadowaardig product maken!
7 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Snel geleverd, mooie kwaliteit, prima service en persoonlijk contact
6 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Super snel geleverd En prachtig canvas geworden!