Certificaat voor droneland.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 21 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 158 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Ik heb op 11 januari 2017 bestelling gedaan, daarna alleen wat gehoord als ik zelf contact opneem. Service is wat dat betreft erg slecht. Niet een mailtje of wat dan ook gehoord van Droneland
Matig

droneland.nl antwoordt: 06-03-2017
Helaas is dit inderdaad niet zo netjes van ons. We zullen hieraan moeten werken. Excuses hiervoor. Mijn collega zal vandaag het blog over de leveringen een update geven. We hopen u binnenkort toch blij te kunnen maken met uw drone. Met vriendelijke groet, Frits

Perfecte transactie
Uitstekend

3 accu's besteld voor mijn Phantom 4 pro. Accu's waren in de aanbieding en daarmee veel goedkoper dan de concurrenten. De accu's waren voor 12 uur besteld en om 8 uur in de avond had ik ze in huis.

Ook had ik vragen over de compatibiliteit van de accu's met mijn drone. De vraag was binnen 1 uur eerlijk beantwoord en gaf mij veel duidelijkheid.

top winkel
Uitstekend

producten inderdaad zelfde dag nog geleverd Top.
Goed

Bleek achteraf toch niet op voorraad. Na een week gebeld en degene die op Remy kon mij alleen vertellen dat ze t even moeten nakijken. Nou afwachten dan maar
Matig

Alles top
Uitstekend

Vakkundig, geduldig en een prachtige showroom.

Top zaak

Prima en snelle levering
Uitstekend

Top winkel en service veel winkels zouden een voorbeeld moeten nemen

ik ga hier van uit
Uitstekend

Snelle levering en goede klantenservice
Uitstekend

Op de website staat - vandaag besteld , morgen in huis.
In dit geval niet gelukt..maar wel begrijpelijk als bestelling op vrijdagmiddag om 15:00 voor de Kerst wordt gedaan..dat bestelling dan 5 dagen later pas binnen is.

Vriendelijk
Snel
Dankzij hen kon ik mijn drone nog tijdig meenemen naar Zweden (wat mooie beelden opleverde)
Uitstekend

Zeer snel geleverd. Dezelfde dag nog.
Netjes verpakt. Voor de aankoop informatie gevraagd en ben netjes geinformeerd. Tot nu toe de altijd netjes geholpen door droneland.

Top service

Ik ben zeer tevreden
Uitstekend

Super tevreden en goede service

Tevreden
Uitstekend

Ondanks mijn specifieke vraag of er bij mijn Osmo een extra accu en base geleverd zouden worden via de Kerstactie van DJI, zaten deze er toch niet bij. Na een telefoontje werd het alsnog geregeld, maar omdat ik er voor de bestelling al naar gevraagd had, is dit een minpuntje.

droneland.nl klantbeoordeling

droneland.nl

droneland.nl werd op 22-02-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Annie M.G Schmidtweg 134

Nederland
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Vincent van Schijndel
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met droneland.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen