droneland.nl- Logo - Beoordelingen

droneland.nl
Beoordelingen:

65 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden632 beoordelingen in totaal

Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 22 feb 2016
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
droneland.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

de meest positieve beoordeling

11 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik wordt er altijd vrolijk van wanneer er aanbiedingen zijn in de categorie freubel-hoekje. Leuke prijsjes voor apparaten die normaal een vermogen kosten Jammer dat, in mijn geval, alleen het grond station er nog was en niet de video zender. Je kunt niet alles hebben. Ook het telefonisch en chat contact was heel prettig. Ik hou de site nauwlettend in de gaten voor meer aanbiedingen.

de meest kritische beoordeling

23 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
In het kort. Ben op 18 juni bij u in de zaak geweest met controller die stuk is. Zou opgestuurd worden naar DJI voor reparatie omdat, het in eigen zaak niet kon. Zou dezelfde dag nog een mail krijgen met de bevestiging voor inname. Op 22 juni had ik nog steeds geen bevestiging ontvangen en heb toen gebeld en om uitleg gevraagd. Mij werd verteld dat de controller nog op de toonbank staat. De medewerker zou onmiddellijk actie ondernemen en heeft mij dezelfde dag nog een mail gestuurd. Daarin stond dat de controller wel in huis gerepareerd kon worden. Daarbij kreeg ik de mail die mij eerder beloofd was. De vraag , wat gebeurd er nu echt ? Ik heb bij het eerste bezoek wat de kosten ongeveer zijn, antwoord ongeveer € 100.- Ik heb gezegd dat ik daarmee akkoord ging . Nu krijg ik de mededeling dat er een vooronderzoek plaats vindt , waarvan de kosten €47,50 zijn. Bij akkoord reparatie worden deze kosten verrekend.. Ik heb toch al toestemming gegeven, moet ik nu weer reageren ? Ik wil het hier bij laten. Met vriendelijke groet, Een trouwe klant.
WE
Wil E.
Eindhoven

Beoordelingen voor droneland.nl

Sorteren
Relevantie
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Klein foutje bij de levering onmiddellijk rechtgezet

Klein foutje bij de levering werd onmiddellijk per kerende post rechtgezet zonder enig probleem. Geweldige naverkoopdienst hebben zij
26 mrt 2024
Snelle levering
10 apr 2024
30 mrt 2024
25 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
A1-A3 cursus zijn erg duidelijke filmpjes. A2 cursus is bij sommige filmpjes een ander persoon die het verteld, en dan is het wat moeilijker om geconcentreerd te blijven. Voor de rest een goede duidelijke cursus.
6 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bezorging via DHL verliep vanuit DHL niet goed. Droneland heeft actief bijgedragen aan oplossing. Dank
14 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bijzonder snelle levering en zeer klantvriendelijk

Bijzonder snelle levering, kundig personeel die je voorziet van de nodige toelichting.
20 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Wordt er goed geholpen en zij denken fijn mee
5 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling snel en goed ontvangen.
24 feb 2024
23 jan 2024
9 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
juli zouden eens en andere post bezorg dienst kunnen nemen zo dat de bestelde goederen ook aan komt bij de besteller.
20 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heel responsief en staan klaar om je te helpen. Al mijn vragen werden snel beantwoord en de medewerkers stonden klaar om mij te helpen. Een klein verbeterpunt: meer inzicht in de huidige voorraad en levertijden van producten die niet (of bijna niet meer) op voorraad zijn.
28 dec 2023
Goede service.
11 jan 2024
16 jan 2024
15 jan 2024
11 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Hier wordt ik vrolijk van.

ES
Ernst S.
Rotterdam
28 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Cover voor DJI remote controller Wat ik zocht hadden ze, en het voldoet zonder dat het signaal gedempt of geblokkeerd wordt voor zover ik kan beoordelen
6 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
I ordered several items in parts. I asked that they be shipped together. Droneland was able to accommodate me. Beyond that, I had a question about operator ID and the person kindly printed out several stickers for me and included it with my order. I did not ask them to do this. It was a really nice touch.