Beoordelingen voor voordeelshoponline.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 107 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 643 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Snelle levering....mooie prijzen....
Uitstekend

Bestelling niet afgerond omdat ik het niet wilde.
Wel bestelling bevestiging gekregen ga hier niete mee akkoord.
Gecanceld via mail
Slecht

snel en goed geleverd, kan niet anders zeggen
Uitstekend

Goed product voor een redelijke prijs
Uitstekend

Geen ervaring met service.
Niet nodig geweest.
Goed

aan alle verwachtingen voldaan.

oke
Goed

ik heb nog geen tijd gehad om de metaalzaag te proberen maar ziet er zeer goed uit en groot super aanrader
Goed

Bestelling, prijs en aflevering uitstekend. Kwaliteit lijkt oke, maar de tijd moet het uitwijzen
Goed

Maak in ieder geval het AFMELDEN voor verdere MAILS gemakkelijker.

Gewoon...klik hier... en klaar...
En niet...klik hier...en meld je aan via...blablabla
ZEER IRRITANT
Goed

Persoonlijke afhaling, levering in België was niet mogelijk

Prima verzorgt

goed produkt,snelle sevice,uitstekende uitleg
Uitstekend

Blij met wat ik besteld heb
Goed

Bij voordeelshoponline.nl / Borgworld heb ik een mooie Powerplus verstekzaagmachine gekocht voor een hele mooie prijs. Het product was zoals beschreven op de website. De verzending werd niet direct gedaan maar duurde 4 dagen, maar kwam daarmee wel mooi op een zaterdag aan. Op mijn verzoek wanneer het item werd verstuurd kwam direct een reactie, dus de service was uitstekend. Ik ben tevreden
Uitstekend

alles verliep vlot en naar wens. prima service
Goed

Levering volgens afspraak en track en trace van dhl. Ook zij waren mooi op tijd
Goed

PRACHTIG apparaat. Voor weinig geld. Goede service.
Goed bedrijf.
Uitstekend

Het product en de levering kan ik niet beoordelen, ik annuleerde mijn bestelling een dag na plaatsen. Daarover stuurde ik een mailtje en belde ik de webshop. Ik ontving ik meteen een mailtje dat alles geregeld zou worden. Nu nog even wachten op geld retour en dan is de service een dikke 10 waard.

(want goed omgaan met klanten is normaal, goed om gaan met net-niet-klanten onderscheidend)
Goed

Perfecte service en snelle levering. Vandaag het product gebruikt, had er hoge verwachtingen van en zijn ook uitgekomen
Uitstekend

De kleuren zijn niet origineel, darom probleem met de printer
Redelijk

Wat een keurige service. Zeer blij met onze aankoop en het hoeft niet duur te zijn, blijkt. Prijs kwaliteit super
Uitstekend

Snel en goed geleverd,bedrijf is een aanrader

Nvt
Goed

Ik had de boorhamer zo nodig.Heb na aantal dagen eén geleend.Nu (eerst) niet meer nodig.Heb de bestelling geannuleerd.Helaas....
Slecht

Alles naar afspraak geregeld
Uitstekend

De vertaling van de gebruiksaanwijzing is schandalig slecht
Veel dingen zijn daardoor totaal niet te doorgronden

zeer goede vriendelijke service
Uitstekend

Goede prijs en snelle levering
Uitstekend

Bestelling is zeer snel en op tijd geleverd zoals beloofd is.Klasse.

prima service

Zeer klant vriendelijk
Uitstekend

Alles correct en snel verwerkt.
Uitstekend

Snelle correcte behandeling van order en levering
Uitstekend

Snelle levering uitstekend materiaal werkt perfect
Uitstekend

Snelle en correcte levering, hier bestel ik wel weer

goed
Uitstekend

Alles naar wens. Vlotte aflevering en prima product.
Uitstekend

Had ruim op tijd gevraagd om op vrijdags te leveren, gelukkig heeft de pakket man hem zaterdags bij mij achter het huis geplaatst, anders kun je er zelf weer achteraan.
Goed

Snelle levering, niets op aan te merken. Wanneer een bestelling niet compleet geleverd kan worden zou het prettig zijn de klant dat te informeren. Dat kan per mail of een briefje in de doos van de geleverde artikelen dat het alsnog na geleverd wordt. Nu moet de klant contact opnemen met de vraag of het nog geleverd wordt.

voordeelshoponline.nl

Nederland
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Arnjen van der Borg
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met voordeelshoponline.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen