Beoordelingen voor voordeelshoponline.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 128 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 717 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Alles zeer naar wens
Uitstekend

Overdoos is geopend geweest en daarna bijzonder klungelig dicht geplakt Overdoos beschadigd - Voeten van Eurom Convect 2200 ontbraken.

voordeelshoponline.nl antwoordt: 05-12-2017
Na telefonisch overleg hebben wij extra voeten nagezonden. Excuses voor het ongemak en hopen u hiermee van dienst te zijn geweest.

Kloofmachine ontvangen. Denk dat hij lekt. Er lag olie onder in de doos en het oliepeil was te laag. Verder ontbrak er een ring en moet de linker arm bijgebogen worden. Verder werkt hij goed.

perfect

prima
Goed

verzendkosten zijn laag, maandag besteld dinsdag binnen
Uitstekend

Alles was naar wens gegaan.
Uitstekend

Snelle levering en prima producten.

prima , zeer tevreden.
kaashandel habben jansen
Uitstekend

ik kan het item service nog niet beoordelen omdat de zending niet compleet was. Heb direct de volgende dag gebeld kreeg eind v d dag een bevestiging resp. copie van de van de shop die naar de ? importeur of leverancier is gezonden.
maar heb de nalevering nog niet ontvangen en kan met de gehele zending in niets beginnen en ook niet gebruiken

goed geregeld
Uitstekend

Snelle levering van het gewenste product tegen de laagste prijs Dat noem ik service...
Uitstekend

Nette prijs en goede levering

Goede service
Goed

De levering scoort minder omdat je wel een melding krijgt dat het pakket is aan gemeld maar niet op welke dag het bezorgt wordt en je kunt ook niet zelf een dag kiezen.
Service weet ik niet daar heb ik gelukkig nog geen gebruik van hoeven te maken.
Goed

Misleidende product beschrijving en niet- beantwoordbaar mail adres voor commentaar.
Slecht

Het product voldoet prima en is snel geleverd.
Uitstekend

Is in goed afgeleverd wat er is afgesproken.
Uitstekend

Prima levering mooi op tijd
Uitstekend

Op 20/10 's avonds bestelling geplaatst en per vooruitbetaling betaald vanuit België. Vanmorgend 24/10 werd bestelling reeds afgeleverd
Verpakking is nihil, enkel de doos van het item zelf. Langs de andere kant is hun prijs erg laag. Al bij al meer dan tevreden en zeker een aanrader. (Na)service kan ik nog niet over oordelen.

GEEN FACTUUR ONTVANGEN
Goed

Na de betaling netjes op de hoogte gehouden omtrent de status van het pakket.
Uitstekend

bedankt voor de goede afwikkeling van de klittenband adapter ik heb hem zo juist ontvangen M.V.G. Henk Burgers
Uitstekend

Prima meegedacht na telefonisch overleg
Uitstekend

Alles prima verlopen zoals afgesproken super webshop

Snel en goed geleverd

Te lange levertijd
Redelijk

snel en makkelijk te bestellen met duidelijke beschrijving waar wat voor is.

Is goed en snel
Goed

Keurig op tijd geleverd.goed product gemakkelijk in elkaar te zetten en werkt naar behoren
Uitstekend

product snel geleverd verder geen menig aangezien ik geen service nodig heb gehad in de 2 dagen na het ontvangst
Goed

Alles goed gegaan. Geen klachten.
Uitstekend

Prima kwawiteit en goede service bij vragen

Levering binnen de levertijd
Goed

Terwijl wordt vermeld dat binnen twee dagen wordt geleverd, bestelling nog steeds niet ontvangen
Slecht

snelle service en netjes afgeleverd
waardering een 8.5
Goed

Goed en op tijd ontvangen goed ingepakt .
Goed

3 mooie bouwlampen van met standaard voor een hele nette prijs.
Ben er zeer content mee

Zeer tevreden
Uitstekend

Alles nach Wunsch. Genau so wie man sich's wünscht.
Vielen Dank

Nederland
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Arnjen van der Borg
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met voordeelshoponline.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen