Beoordelingen voor voordeelshoponline.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 98 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 657 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

geen

prima
Uitstekend

De artikel die ik heb besteld was niet leverbaar, maar het service was goed ik heb mijn geld netjes terug gekregen, en alles was goed verlopen
Uitstekend

Goede communicatie en snelle levering.
Uitstekend

toen ik op mijn mail keek om te zien hoever het met mijn bestelling stond qua verzending.... levering .... zag ik dat het nog niet verzonden was en de dag nadien bleek de pakjesleverancier al aan de deur te zijn geweest.
Geen probleem... de dag nadien was er wel iemand thuis.
Goed

De bestelling schandalig SNEL ontvangen. We stonden ervan te kijken haha. Bedank voor het snel en netjes versturen Aanrader
Uitstekend

Uitstekend geholpen en snel geleverd. In het eerste opzicht zit het eruit als een professionele machine en dat voor een super prijs. U ziet ons nog wel terug. Bedankt
Uitstekend

zending na bestelling volgende dag reeds ontvangen zeer netjes,het bestelde artikel werk perfekt.mijn beoordeling een 5 met stip.teun bosman groet u
Uitstekend

wat een hufterig gedrag,van de klantenservice uit,doen net of zei het beter weten,het product geeft nette specificatie aan,en de klantenservice geeft aan,werkt niet.ik ben klant,en als ik wenselijk vind om het product te bestellen,alleen al om de productspecificatie,dan mag een klantenservice dit niet weigeren,wat wel werd gedaan.dat noem ik arrogante en hufterig gedrag,verkoop het product dan ook
Slecht

Snelle levering, correcte uitleg aan de telefoon. Moet het lasapparaat nog gaan proberen maar tot nu toe dik tevreden
Goed

Uitstekende snelle levering en keurig ingepakt. Tot de volgende keer Ik zie een hoop leuke spullen voor een nette prijs. Misschien kom ik nog even langs in de winkel.
Uitstekend

Geen informatie over de datum van levering. Na negen dagen via Paypal gevraagd. Bestelling is geannuleerd door World Borg. Ondertussen worden de artikelen in de winkel is 10 duurder. Omdat je kunt je voorstellen waarom het niet werd geleverd.
Slecht

Alles werd keurig netjes op tijd bezorgd. Nadien heeft men mij nog telef. een goede techn. tip gegeven.

Prima

Snelle levering....mooie prijzen....
Uitstekend

Bestelling niet afgerond omdat ik het niet wilde.
Wel bestelling bevestiging gekregen ga hier niete mee akkoord.
Gecanceld via mail
Slecht

snel en goed geleverd, kan niet anders zeggen
Uitstekend

Goed product voor een redelijke prijs
Uitstekend

Geen ervaring met service.
Niet nodig geweest.
Goed

aan alle verwachtingen voldaan.

oke
Goed

ik heb nog geen tijd gehad om de metaalzaag te proberen maar ziet er zeer goed uit en groot super aanrader
Goed

Bestelling, prijs en aflevering uitstekend. Kwaliteit lijkt oke, maar de tijd moet het uitwijzen
Goed

Maak in ieder geval het AFMELDEN voor verdere MAILS gemakkelijker.

Gewoon...klik hier... en klaar...
En niet...klik hier...en meld je aan via...blablabla
ZEER IRRITANT
Goed

Persoonlijke afhaling, levering in België was niet mogelijk

Prima verzorgt

goed produkt,snelle sevice,uitstekende uitleg
Uitstekend

Blij met wat ik besteld heb
Goed

Bij voordeelshoponline.nl / Borgworld heb ik een mooie Powerplus verstekzaagmachine gekocht voor een hele mooie prijs. Het product was zoals beschreven op de website. De verzending werd niet direct gedaan maar duurde 4 dagen, maar kwam daarmee wel mooi op een zaterdag aan. Op mijn verzoek wanneer het item werd verstuurd kwam direct een reactie, dus de service was uitstekend. Ik ben tevreden
Uitstekend

alles verliep vlot en naar wens. prima service
Goed

Levering volgens afspraak en track en trace van dhl. Ook zij waren mooi op tijd
Goed

PRACHTIG apparaat. Voor weinig geld. Goede service.
Goed bedrijf.
Uitstekend

Het product en de levering kan ik niet beoordelen, ik annuleerde mijn bestelling een dag na plaatsen. Daarover stuurde ik een mailtje en belde ik de webshop. Ik ontving ik meteen een mailtje dat alles geregeld zou worden. Nu nog even wachten op geld retour en dan is de service een dikke 10 waard.

(want goed omgaan met klanten is normaal, goed om gaan met net-niet-klanten onderscheidend)
Goed

Perfecte service en snelle levering. Vandaag het product gebruikt, had er hoge verwachtingen van en zijn ook uitgekomen
Uitstekend

De kleuren zijn niet origineel, darom probleem met de printer
Redelijk

Wat een keurige service. Zeer blij met onze aankoop en het hoeft niet duur te zijn, blijkt. Prijs kwaliteit super
Uitstekend

Snel en goed geleverd,bedrijf is een aanrader

Nvt
Goed

Ik had de boorhamer zo nodig.Heb na aantal dagen eén geleend.Nu (eerst) niet meer nodig.Heb de bestelling geannuleerd.Helaas....

Alles naar afspraak geregeld

Nederland
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Arnjen van der Borg
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met voordeelshoponline.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen