Beoordelingen voor morsinkdierenhobby.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 2 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 14 beoordelingen verzameld.

Klantbeoordelingen

Datum van publicatie
14-04-2018
Besteldatum
06-04-2018
14-04-2018
Ik had voor een cadeautje een rugbybal besteld, die ik graag bezorgd zag worden bij de gelukkige. Dat was geen probleem en ik ontving een mailtje met bijlage een foto van de rugbybal als cadeautje ingepakt, klaar voor verzending naar de gekukkige Ik vond dat een geweldige service en was er erg blij mee

Datum van publicatie
25-09-2017
Besteldatum
18-09-2017
25-09-2017
Prima product en snelle service

morsinkdierenhobby.nl

Morsink Dier & Hobby
Dorpstraat 41
7587 AB De Lutte
Nederland
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met morsinkdierenhobby.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen