Beoordelingen voor arcticsecrets.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 8 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 36 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Hallo, ik ben 15 jaar oud en heb lang gespaard voor een game-pc.
De klantenservice was mijn motivatie om deze review te schrijven. Het is een hoop geld en met deze online chat-ondersteuning ben je zeker van je zaak. De computer werkt geweldig en ik zal er nog heel lang plezier mee hebben. Als je een computer zoek is dit een aanrader
Goed

K heb een intel game pc besteld hier en werd goed geholpen, vond het ook een overzichtelijke site met goede functies. de computer werd al heel snel geleverd en werkt fcking goed ben er blij mee
Uitstekend

Ik ben 15 jaar en heb gespaard voor deze computer. Daarom heb ik uitgebreid vergeleken om uit te zoeken welke computer ik zou bestellen. Ik heb af en toe gechat met de medewerkers van arctic secrets en zij hebben me prima geadviseerd. De computer werd binnen een week keurig verpakt thuis bezorgd. Deze computer voldoet helemaal aan mij verwachtingen en direct gebruiksklaar. UITSTEKEND
Uitstekend

goede service en zeer goede pc klantvriendelijk en zeker de moeite waard
ga zo door
Uitstekend

Heb de PC een week en ben tevreden. De levering (naar België) duurde lang, maar dit kwam door enkele problemen met het RAM. Ook problemen na het installeren van enkele programma's waarna de PC niet meer opstartte. Zelf opgelost door een systeemherstel te doen. Mijn 2e HDD zelf moeten formatteren voor ik ze kon gebruiken. Klantenservice was TOP, zélfs in het weekend. Over het algemeen een aanrader.

Goede website.
Deskundig advies gekregen over de samenstelling van mijn gamepc.
Snelle levering en goede backup bij een probleempje. Een tevreden klant.
Goed

Uitstekende webwinkel voor game computers.

Ik ben goed geholpen door de klantenservice bij het samenstellen en de PC werkt ontzettend goed, beter dan verwacht zelfs

Het systeem is ook goed aangekomen zonder problemen.

Arctic is een webwinkel waar anderen nog veel van kunnen leren. Ze zijn snel met reageren en zijn erg vriendelijke en behulpzaam. Geen slecht woord over te zeggen
Uitstekend

Ik ben zeer tevreden over Arctic Secrets, vriendelijke mensen, ze geven eerlijk en op maat advies. De verzending was snel en alles was netjes en goed ingepakt. Ik zal in de toekomst zeker weer bij hun bestellen. Een geweldige webwinkel.

arcticsecrets.nl klantbeoordeling

Arctic Secrets B.V.
Hoolstraat 4B
6191TX Beek
Nederland
Beoordelingen voor andere websites en webwinkels van dit bedrijf vindt u hier:
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met arcticsecrets.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen