Beoordelingen voor arcticsecrets.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 45 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 78 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Selected a workstation for my 3D animation and 4K video editing work. The PC looks and works great. And the guys from Arctic Secrets helped me perfectly to make the right choices. great service
Uitstekend

Snelle levering en een uitstekende service.
Uitstekend

Perfecte service, erg klantvriendelijke website, en via de chat zeer goed geholpen Nogsteeds elke dag plezier van mijn aankoop.
Uitstekend

Ik wilde graag een sterke PC kopen ( vooral voor gamen).
Dus ik zocht naar bedrijven in Nederland en kwam Arctic Secrets tegen. Toen ik op hun site kwam kon ik meteen beginnen. Ik had een paar vraagjes over bepaalde onderdelen waarbij de klantenservice meteen reageerde Echt top werk van deze werknemers. Ik heb samen met hun een PC kunnen samenstellen. Echt een tof bedrijf

Super
Ik had vorige week mijn game pc samengesteld via de live chat functie ik sprak met een vriendelijke medewerker hij had voor mij een mooie game pc samen gesteld ik had graag alles RGB en dat kon bij Arctic Secrets ik had de kleuren door gegeven hoe ik het graag had en dat heeft de installateur netjes gedaan voor mij ook fijn dat je een A4 erbij krijgt met de installatie
Uitstekend

Ik ben al een lange tijd aan het zoeken naar een website waar ik een gamepc kan laten bouwen. Na een tijdje goed te zoeken en reviews te hebben gelezen. Kwam ik uit bij Arctic Secrets. Op de website viel mij op dat ik gemakkelijk een eigen systeem kon configureren. Alles was goed en duidelijk te vinden. Het systeem werd zorgvuldig en snel naar mij opgestuurd. Ik kon meteen beginnen met gamen.

Algemeen

Na een lange tijd te hebben gezocht naar een website waar ik een mooi, high-end gamesysteem kon samenstellen, kwam ik terecht bij Arctic Secrets. Eenmaal op de website aangekomen was het heel erg simpel om een systeem samen te stellen, mede door hun heel duidelijke en vooral simpele configurator die ik overigens aan iedereen aan kan raden, zelfs al ben je een leek wat pc's betreft, hie
Uitstekend

Zeer te vreden met Arctic Secrets was al een hele tijd aan het zoeken voor een goede site voor mijn eerste game pc te kopen ben al langs veel sites gegaan maar geen enkele zag er zo geweldig uit als die van Arctic Secrets. fijne lay-out en alles super snel te vinden.
Uitstekend

Het is een hele goeie computer. Dit is alleen omdat ze mij weizing hebben gegeven voor de build. Ze geven je goeie informatie over de build.
Uitstekend

Levering was een tegenvaller, maar het uiteindelijk geleverde product was het wachten waard. Zeker aanbevolen.
Goed

Ik heb mijn bestelling bij Arctic Secrets goed beleefd, spijtig was er vertraging bij de feestdagen. Daar heb natuurlijk geen rekening mee gehouden bij het schrijven van deze beoordeling. De producten vind ik ook goed. Het enige waar ik een beetje ontevreden over was is dat er geen beschermende folie in mijn computer zat voor verzending. Ook kwam mijn computer aan met beschadigde verpaking.
Goed

de pc werkt goed en ik kreeg ook hulp met aansluiten. alleen duurde de bezorging wat langer
Uitstekend

Ik heb heel lang op mijn pc moeten wachten.
Ik wou geen windows 10.
Omdat de processor koeler niet goed was gemonteerd en de processor heet werd en de installatie steeds afgebroken werd kon ik windows niet meer op de daarvoor bestemde ssd installeren.
Een mail naar Andy van klantenservice werd niet beantwoord.
Slecht

Online besteld bij Arctic Secrets, prima interface die je alle onderdelen zelf laat kiezen. Bij vragen geven ze prima en eerlijk advies op maat. Je kan perfect het hele proces volgen op je accountpagina. Onderweg zijn er aan de bestelling nog wel wat aanpassingen gebeurd, maar daar heeft de firma me prima over ingelicht en heel snel opgelost Prima producten, prima service Een echte aanrader
Uitstekend

Beste site die ik kon vinden om mijn game pc te laten maken primaaaaa bedrijf
Uitstekend

Uitstekend geholpen bij het samenstellen van mijn Game PC. De adviseur heeft mij via de chat een computer samengesteld die past bij de games die ik speel. Ze proberen niet je portemonnee leeg te roven je krijgt echt advies op maat, ook wanneer dit goedkoper uitpakt Super tevreden met de service, levering en manier van verpakken. Mijn volgende PC bestel ik zeker weer bij Artic Secrets.
Uitstekend

product was van goede kwaliteit en snelle service maar product was gwn bij de deur achter gelaten
Goed

Ik heb laatst een pc besteld en ik had nogal wat vraagjes maar gelukkig zijn de medewerkers heel goed met vraagen en natuurlijk ook klantvriendelijk en de levering was ook top want alles zat perfect verpakt heel veilig ook maar het enige nadeel over deze verkopers was dat het lang duurde en zeiden dat hij kwam en ze bleven uitstellen maar uuteindlijk was dat goed want ze moesten nog eat te testen.

Uitstekend

Snelle levering ook tijdens de feestdagen. Systeem loopt nog als een zonnetje. Erg tevreden.
Goed

bij Arctic secrets was de website al veelbelovend.
Snelle bezorging, hulp bij keuze uit onderdelen, een goede prijs/Kwaliteitsverhouding en plug&play service.
Na in het handige selecteersysteemde juiste onderdelen gekozen te hebben
Merkte ik dat het inderdaad een duidelijk en precies systeem. De bezorging was een week te laat. De pc was in perfecte staat en geoptimaliseerd
Goed

great product and service :)
Uitstekend

De PC die ik had samengesteld kwam, ondanks de kerstdagen, heel snel bij mij thuis aan, zodat ik gelijk kon genieten van mijn eigen kerstcadeau.
De producten die ze leveren zijn in uitstekende staat voor de prijs die word geleverd. wel moest ik wat aanpassingen maken, maar dat was enkel vanuit mijn eigen voorkeur. Ook de service is snel en goed, wat het bedrijf nog meer van een aanrader maakt
Goed

Ik heb aan het begin van het jaar een Game-Computer samengesteld en gekocht bij Arctic Secrets en ben hier erg blij mee
De website is overzichtelijk, de bestelling is duidelijk en aan het eind is het ook nog betaalbaar (ook niet geheel onbelangrijk natuurlijk).
De levering duurde naar mijn gevoel iets langer dan verwacht, maar toen ik hier de service over benaderde kreeg ik direct antwoord To
Uitstekend

alles is perfect behalve de levering want die kwam inplaats van 2-3 dagen bijna een week later maar dat ligt misschien gewoon aan mij
Goed

Ik heb een game PC besteld. De prijs van deze PC was niet veel hoger dan wanneer ik de onderdelen los zou bestellen. De computer kwam snel bij mij aan, cable management was tip top en de verpakking was ook goed. Stroom er in en gamen maar.

Ik zou Arctic Secrets aan iedereen aanraden die een custom game PC wilt bestellen
Uitstekend

Er is geen nadeel eigenlijk bij arctic secrets, het word perfect geleverd met alles erop en eraan en de website helpt ook goed met de juiste keuzes maken en tips geven ook hebben ze goeie kortingen die erg handig kunnen zijn als je budget minder groot is.
Ik zelf zou weer een pc bij hun kopen zelfs als het geen game pc zou zijn.
Uitstekend

Alles was netjes en degelijk verpakt met weinig risico op transportschade, en er werd goed gezegd hoe uit te pakken en verder was het plug en play Ik ben zeer tevreden met mijn high end systeem, zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een puik systeem voor een vriendelijke prijs
Uitstekend

Snelle service en hulp via chat was makkelijk en duidelijk Top spul
Uitstekend

Net voor de kerst (het was razend druk) bestelde ik mijn game pc. De vriendelijke en deskundige medewerker deelde mij mede, dat de pc echt op tijd zou arriveren. En men hield zich aan zijn woord. Ik kreeg zelfs nog een alleraardigst telefoontje: Je pc is onderweg. Fantastische service dus en het allerbelangrijkste: de game pc is een juweeltje voor een heel redelijke prijs.
Uitstekend

Deed verzoek voor specs voor computer. Kreeg snel een helder en betaalbaar advies. Zelfde dag besteld en vervolgens vlot afgeleverd. Werkt super en after sales prima nadat bleek dat ik nog een paar vragen had. Hier kom je graag nog een keer terug.
Uitstekend

ik ben zeer tevreden met jullie werk. zodra ik mijn pc wil verbeteren zal het waarschijnlijk weer bij jullie zijn. blijf dit werk verder zetten
Uitstekend

Ik had voordat ik mijn computer ging bestellen erg veel vragen over hoe ik het best mijn computer kon samen stellen gebaseerd op wat ik op mijn computer zou doen.
Ik heb dus met een van de medewerkers via de live chat gepraat en toen zijn we samen tot een samenstelling voor de computer gekomen.
De computer deed het perfect, ook de levering was redelijk snel.
Kortom: ik ben heel erg tevreden.
Uitstekend

Erg tevreden met de service van Arctic Secrets.

Ten eerste was de levering binnen de verwachte tijdperiode en dus lekker snel.
Daarnaast werken producten die ik besteld heb erg goed: De PC is snel en ik ben nog geen problemen tegengekomen.
Als laatste heeft Arctic Secrets een uitstekende service. Al wanneer je jouw PC in elkaar aan het zetten bent staan ze klaar om je te helpen.

uitstekende service
Uitstekend

Zeer nette en overzichtelijke online shop. Allemaal erg duidelijk en up tot date beschreven samenstelling programma.
Had problemen de gekozen kast (door eigen slechte research). Ben de volgende werkdag meteen gebeld om hiervoor een oplossing bestaande uit meerdere opties te vinden. Allemaal snel en keurig netjes afgehandeld. Prima kast loopt als een zonnetje
Uitstekend

Super vriendelijke mensen waar je altijd bij terecht kan voor vragen en problemen. Bij problemen kijken ze via teamviewer met jou samen in je pc of ze de oorzaak van je problemen vinden, dan zeggen ze je ook wat je kan doen om het te herstellen en ook als het nodig om hem effe terug te sturen laten ze je het ook weten zo hebben ze mij nog niet zolang geleden geholpen
Uitstekend

Een Custom PC besteld van Arctic Secrets. Kleine fout gemaakt met het moederboard en de video kaart maar na een snel telefoontje dezelfde week nog keurig opgelost. Staan mij altijd keurig te woord en veel baad gehad bij online hulp. Wordt goed en stevig verpakt geleverd zonder schade. Prima service en vakkundig gebouwde producten
Uitstekend

Ik ben blij met de PC die ik heb gekocht. De service bij arctic is ook uitstekend. Prettig en ZEER professioneel.
Uitstekend

Levering om savonds om 23.45 uur door de koerier "omdat er teveel adressen in een tekort tijdsbestek dienen te worden geleverd" doet afbreuk aan de verder perfecte levering en kwaliteit.

arcticsecrets.nl klantbeoordeling

Arctic Secrets B.V.
Hoolstraat 4B
6191TX Beek
Nederland
Beoordelingen voor andere websites en webwinkels van dit bedrijf vindt u hier:
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met arcticsecrets.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen