Beoordelingen voor arcticsecrets.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 12 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 97 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

01-11-2017
Inmiddels 2 PC's besteld. Prima verzending en uitstekende klantenservice.
1 PC redelijk laat binnengekregen, maar door de drukte van de feestdagen kon het niet anders.

01-11-2017
Het meest opviel en positief verbaasde was de eenvoud van het aanpassen van de voorgestelde systemen. Vaak vind je op weshops "pre builds" en die zijn niet aan te passen.
Snelle verwerking van bestelling, bestelde artikelen op correcte wijze en binnen correct tijdsbestek ontvangen. Geen defecten of andere ongewensten. Ook bij vragen een adequate reactietijd.
Prima webwinkel.

31-10-2017
Was op zoek naar een goede game PC, deze heb ik heel eenvoudig samengesteld bij Arctic Secrets, de klantenservice was ook heel behulpzaam bij het beantwoorden van vragen over de verschillende onderdelen die ik nodig had. Verzending verliep ook vlekkeloos

30-10-2017
Eigenlijk alleen maar goede ervaringen gehad. Super service super product. Hoge afwerking en kwaliteit. Geen rotzooi merken op de site en prima prijs. Meerdere keren heel fijn geholpen vooraf en na aankoop. Heel fijn bedrijf en hele degelijke kwaliteit

24-10-2017
Game PC bij Arctic besteld, snel geleverd gekregen, goede afwerking en was plug en play. Alles stond er al op en systeem was overgeclockt, samen met goede temperaturen constant under load. Kabelmanagement was perfect. Verzending ging ook goed, snel en goed verpakt geleverd.
Klantenservice is aardig en eerlijk in advies, helpen je snel met vragen.

07-08-2017
Uitstekende service en een goede prijs. Ik zocht een instap miner om mezelf bekend te maken met de mining wereld. Na uitgebreid advies

05-06-2017
Ik vond het heel prettig hoe de mensen van artic secrets met mij omgingen en hielden mij netjes op de hoogte als er wat mis was met mijn computer.
8/10

24-05-2017
Levering, producten en service zijn erg goed. Je wordt op de hoogte gehouden van je levering terwijl je pc wordt gebouwd. En vanwege het bouwen vindt ik de 3 dagen levering erg snel. Mijn pc werd geleverd in een gigantische doos met ruim voldoende bescherming. Ook klinken de reparatie en upgrade services erg veelbelovend.

16-05-2017
Wij (Mijn zoon(17) en ik) hebben gekozen voor levering van een Gaming-computer via deze site/leverancier. Omdat 1.het een site is waar je duidelijke keuze(voor ieders budget) kunt maken 2.er een computer check(opbouw check) kan worden gedaan 3.de zowel telefonische als-ook de Chat assistentie zeer goed helpt. 4. betaal mogelijkheid- Visa 5. het product zeer goed verpakt wordt verzonden. etc. etc.

27-04-2017
het product is van zeer goede kwaliteit en dat voor een redelijke prijs
Goed

27-04-2017
Uitstekende aanschaf, goed site en voorgelicht voor de verkoop, nette en vlotte bezorging, hij doet het prima en meteen. Waarom service slechts 4 sterren? Omdat bij uitleg voor de verkoop maar ook bij probleem uitlegging in het algemeen, lekenspraak nodig is Daar bedoel ik mee dat jullie in moeten gaan op mijn lekentaal(domheid,onwetenheid)

20-04-2017
I ordered a custom PC from Arctic Secrets. I had some technical questions which I asked over email and over the chat function on the website. Both times Andy was very helpful. I placed my order and received the delivery within a few days. I have been gaming now for 2 weeks without any issues. Just plug and play. Very happy with the service and the range of products. Will recommend to friends

arcticsecrets.nl klantbeoordeling

Arctic Secrets B.V.
Hoolstraat 4B
6191TX Beek
Nederland
Beoordelingen voor andere websites en webwinkels van dit bedrijf vindt u hier:
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met arcticsecrets.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen