Fotobehang.be- Logo - Beoordelingen

Fotobehang.be
Beoordelingen:

194 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden688 beoordelingen in totaal

Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 17 dec 2019
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Fotobehang.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

de meest positieve beoordeling

20 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Goed Dik behangpapier. Heel aangenaam om te behangen, zelfs als leek. Scheurt zeker niet. Paar keer delen terug afhalen om te herhangen/perfectioneren ging vlot! Ook voorservice was top. Uitvergroting was niet geheel betrouwbaar van kwaliteit. Mij hiervoor gecontacteerd met pfd en uitvergroting zoals het in real life zou zijn zodat ik gemakkelijk kon beslissen om er toch mee door te gaan of niet. Ik heb anders gekozen. Dus super service met top advies. Op site filmpjes hoe je moet behangen. En papier ook bijgeleverd hoe het aan te pakken .

de meest kritische beoordeling

2 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een behang besteld met Boedha op. Ik kreeg het behang aan en het hoofd van boedha stond er niet helemaal op. Vermoedelijk heb ik zelf iets fout gedaan. Ik weet niet of ik op de website bij het bestellen, ergens een kader moest trekken hoe ik de foto wou of niet. Omdat al het gedoe van retourneren te omslachtig leek heb ik hem dan maar tegen de muur gehangen. En eigenlijk...'t is zeker zo mooi geworden..Voor de rest enkel maar lovend over jullie product. Dik papier, plakt eenvoudig.

Beoordelingen voor Fotobehang.be

Sorteren
Relevantie
1 mrt 2024

Prachtige foto behang.

Afgewerkt tot in d'r puntjes. Super opvolging van a tot z, bestelling opvolging vlotte en zeer goede verpakking , vlugge levering , veilig enz. Dit is een minimaal woordje van een zeer tevreden klant koper. Prima doe zo verder en zie niet om want het is picobello. Dit met vriendelijke groeten Ronny.
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
fantastisch materiaal, gemakkelijk te plaatsen wel wat ervaring om de eerste pand loodrecht te plaatsen. Klein minpuntje opgepast poster krimpt wel een beetje, dus opgepast voor de naden.
24 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Een kwalitatief volstrekt voldoende wand

De foto's (waarvan één mijn eigen opname) waren van zeer mooie kwaliteit. Het behangvlies was vrij gemakkelijk door professionele lui te behangen.
1 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
ben wel blij met het resultaat van de schilderij (20cm) van mijn mama niets negatief te melden
28 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
De correcte beoordelingen van ingezonden foto's en correcte telefonische hulp
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Super snel geleverd en van zeer goede kwaliteit
4 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Prachtige kwaliteit en snelle levering.
4 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Perfect kwaliteit en makkelijk gebruik
27 feb 2024
Snelle levering prima kwaliteit
3 dagen geleden
6 dagen geleden
13 dagen geleden
5 mrt 2024
25 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
de kleuren waren verre van goed en heb zelf mijn retourkosten betaald daar ik geen zin had in discussies of de kleuren wel of niet goed waren
Antwoord van Fotobehang.be
23 feb 2024
Wat vervelend dat je niet tevreden bent met het product. Kun je ons een mailtje sturen met je klacht? Dit mag naar hello@fotobehang.com. Dan helpen we je graag verder!
 Geverifieerde beoordeling
Ik vind de kleur iets te oranje de staal was wat donkerder
Antwoord van Fotobehang.be
MS
Marie-France S.
Middelkerke
22 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Vlotte en snelle levering. Wel een beetje over-verpakt. Maar daardoor de bestelling zonder één kreukje ontvangen. Hebben op maat een foto met katjes besteld en paste perfect op de plaats waar deze moest komen, zonder knippen. Heel veel keuze, groot, klein, lang, breed... geen enkel probleem. Voor ons dus een geslaagde bestelling en gaan er zeker nog foto's bestellen.
27 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Goede kwaliteit, snel geprint en geleverd. De prijs is ook egt top ! Juist een tip voor het behangen zelf (wat zeer snel gaat trouwens aangezien alles genummerd is en al gesneden op maat) de stroken 1-2mm overlappen aangezien ze wel krimpen eens de lijm droogt wat bijna alle behangen trouwens doen hoor. Zeer tevreden een zeer goedkope eyecatcher !
VK
5 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Eindresultaat is super, mede dankzij de klantenservice :)!

De klantenservice is écht top, ik was niet geheel tevreden met de print van mijn behang. Maar met de medewerkers van de helpdesk hebben ze écht een heel goede oplossing geboden. Mijn print is prachtig, ik ben er heel erg blij mee!
14 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Makkelijk besteld en uitgezocht!

Makkelijk besteld en uitgezocht uit aangeboden opties. 1x1mtr genomen om over een canvas heen te 'plakken' wat echt goed ging. Mooie afbeelding en goedkopere oplossing om een andere afbeelding op de muur te hangen.