parfuma.com- Logo - Beoordelingen

parfuma.com
Beoordelingen:

199 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden287 beoordelingen in totaal

Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 15 nov 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
parfuma.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

de meest positieve beoordeling

14 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ben een enorme parfum liefhebber en geniet van lekkere geuren. Deze webshop is bijna de enige waar je nog sample mag ontvangen vanaf een bepaald aankoopbedrag. Ik vind dit enorm fijn want op deze manier kom je open te staan voor nieuwe geuren en parfummerken. Opmerkelijk bij deze webshop vind ik persoonlijk dat je sample ontvangt van dure exclusieve parfum. Verrukkelijk!! Op deze manier voor mij een uitdaging om voor een bepaalde geur te gaan (door sparen/aktie of verjaardagscadeau) en niet te blijven hangen in dezelfde geuren of merken.
RG
Ria G.
venray

de meest kritische beoordeling

2 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beste, Mijn pakje is tijdig geleverd door de postbode en ik heb ondertekend.Doch zit er alleen een zwart zijdepapier en een staaltje Juliette in. Het pakje moet geopend geweest zijn omdat ik 2 resten van wat afgescheurd papier zie waar het gelijmd was . Verder is niets aan de verpakking geschonden. Het moet ook vrij simpel geweest zijn om te openen want het was alleen onderaan dichtgevouwen zonder plakband. Bij ontvangst vond ik wel dat het pakje niet zwaar woog , maar ik had ook alleen maar een flesje van 10 ml. besteld...Wat staat me verder te doen om dit in orde te brengen? Met vriendelijke groet en hopend op een antwoord. Hilde Van der Meulen

Beoordelingen voor parfuma.com

Sorteren
Relevantie

Al meer dan 10 jaar tevreden klant

Ik ben al meer dan 10 jaar klant bij parfuma, misschien intussen wel 15 jaar. Indertijd ben ik begonnen met environ producten en ik koop niets anders meer. Altijd tevreden over de behandelingen, de producten en de vriendelijke dames. Ik voel me hier kind aan huis als ik dat mag zeggen.
JW
9 apr 2024

Gewoon GOED

Altijd goed en hele fijne gezichtsverzorgingsproducten. Duidelijker aangeven waar je de gratis monsters kunt bestellen. Heb het al 2x gemist en ik kan dan niet meer terug om het alsnog in te vullen.

perfecte service ! Zeer tevreden

Bij Parfuma ben ik altijd heel goed geholpen in de winkel in Antwerpen ! Heel professioneel . Bestel ook regelmatig via de webshop en de producten zijn altijd heel snel geleverd . Ik ben fan !
29 mrt 2024

Aangenaam verrast

Het pakketje had een persoonlijke toets...De geur en de verpakking alsook de kleine presentjes waren een aangename verrassing waarvoor dank.
 Geverifieerde beoordeling
Topproducten steeds tijdig geleverd. Onmiddellijke vervanging gekregen toen pakje verdwenen was bij Bpost. Goede klantenservice!

Prima

Ze zeggen we ze doen en doen wat ze zeggen. Ook als het niet gaat zoals gewenst communiceren ze daar correct over.
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Heel vlotte levering en perfecte service na verkoop! Aan te raden!!

Snelle levering

Bij elke bestelling had ik al vlotte levering en communicatie.
 Geverifieerde beoordeling
Mooi assortiment, uitstekend advies, zeer klantvriendelijk
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Snelle levering en leuke extra's bij de bestelling,
IM
Ingrid M.
Rotterdam

Gewoon top

Fijn advies, mooie produkten, snelle levering.
26 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Exclusief aanbod, goeie en snelle service
31 mrt 2024
Zeer professioneel en punctueel
3 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
tof ingepakt en snelle levering
Correcte service
3 apr 2024