Certificaat voor trampolineland.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 245 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 245 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Goed product en goede uitleg voor het in elkaar zetten.
Alleen de kopieën die erbij zitten mogen wel duidelijker.
dit vooral voor mensen die niet echt technisch.(geld niet voor mij)
Goed

Vandaag besteld, morgenochtend al in huis, super

prima komen afspraken na
Uitstekend

Tot op heden tevreden over de geleverde trampoline.
Prijs kwaliteit in ieder geval in orde.
De levering was op tijd en naar wens. Bedankt.

Voldoet aan de verwachtingen
Goed

ik heb al een beoordeling gestuurd zou leuk zijn als jullie je huiswerk deden
Uitstekend

Alles zeer goed verlopen de gekochte bescherming van de trampoline paste precies om onze trampoline. En dit zonder enige verstoring. SUPER service.
Zeker aan te raden.

Top.
Uitstekend

Erg veel keus, snel geleverd

Goed advies
Uitstekend

De ring was goed verpakt, wat we afgesproken hadden klopte en het was keurig bezorgd
Uitstekend

correcte levering, niks mis mee.
Uitstekend

Vlotte, correcte levering en afhandeling.

Zeer correct alles afgehandeld

Betrouwbaar en snel

top bedrijf ga zo door
Uitstekend

Snelle service, goede informatievoorziening. Handig dat je je vragen per chat kunt stellen en vrijwel direct antwoord krijgt.
Uitstekend

Prima levering volgens de voorwaarde

Snelle levering, nette prijs. Verder dik tevreden. Kids ook
Uitstekend

super blij met onze grote inground trampoline en nadien de hoes besteld en is eigenlijk nog van degelijker materiaal dan we hadden verwacht Trampoline wordt dagelijks gebruikt dus absoluut zijn geld waard

Alles supervlot gegaan

Prima rand voor trampoline

prima uitgevoerde bestelling
Goed

Wij hebben de trampoline nog niet staan. ( Nog met de tuin bezig om te renoveren.)
Uitstekend

Alles zoals afgesproken uitgevoerd.
Uitstekend

De levering van de trampoline liet even op zich wachten (enkele dagen langer dan verwacht) verder ondervonden wij geen problemen.
De trampoline zelf was prima. We waren minder enthousiast over de beschermhoes maar deze voldoet zeker.
De service is niet echt nodig geweest dus deze is zeker goed voor ons. :-)
Goed

levering aantal dagen later dan in de email was aangegeven. We hebben er drie keer bij de transporteur aan moeten dringen om de levering in te plannen. Toen de trampoline er eindelijk was, bleek het onderstel niet te passen. Hiervoor hebben we rechtstreeks contact gezocht met Avyna. Dit contact was goed en er werd goed meegedacht en overlegd. Volgende dag al een nieuw en goed onderstel ontvangen.
Matig

snelle service goede prijs
Uitstekend

Goed advies over de te kiezen trampoline en prima service.
Uitstekend

Goede communicatie, duidelijk advies en behulpzaam.
Uitstekend

Goede kwaliteit,snelle levering en service ook prima.
Uitstekend

Keurig op de afgesproken dag geleverd. Bestelling was compleet, zonder mankementen. De kinderen hebben ontzettend veel plezier op de trampoline.
Uitstekend

De trampoline is snel geleverd. Nadat bleek dat de springmat een paar kleine gaatjes had, is er heel snel gehandeld en kregen we binnen een week een nieuwe geleverd. Goede en prettige service

Snelle service
Giedereen prijs kwaliteit
Uitstekend

We werden persoonlijk telefonisch op de hoogte gebracht dat de levering iets later was dan gepland. Deze persoonlijke benadering vond ik heel fijn. De levering ging goed en de trampoline is echt perfect. Mooi, stevig, goed afgewerkt... super tevreden en de kids vinden hem ook echt goed springen.

prima service
Uitstekend

heldere onfo. snelle levering en goed product
Uitstekend

Snelle en correcte levering.
Uitstekend

Er ontbraken een paar veren deze werden snel en zonder moeilijk te doen geleverd.
Cijfer een dikke 10

allemaal helemaal goed gegaan

trampolineland.nl

Veilige Kwaliteit en een goede prijs

trampolineland.nl werd op 16-01-2017 gecertificeerd door Trusted Shops.

Funty speeltoestellen, Fun voor iedereen Webshops Trampolineland.nl / Tafeltennisland.nl / Tafelvoetballand.nl / Airhockeytafelland.nl / Pooltafelland.nl / Sjoelbakland.nl / Springkussensland.nl. Een selectie van degelijke en duurzame producten met een scherpe prijs en goede en persoonlijke service met een eerlijk advies. Snelle levering Veel keuze Specialisten voor elke product groep Onderdelen service Goede garantie Betalen hoe je wilt

Vijfhuizerdijk 181

Funty
Vijfhuizerdijk 181
2141BJ Vijfhuizen
Nederland
Beoordelingen voor andere websites en webwinkels van dit bedrijf vindt u hier:
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met trampolineland.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen