Certificaat voor trampolineland.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 282 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 282 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

dat is goed
Uitstekend

Snelle levering. Product was zoals verwacht
Uitstekend

Alles perfekt en prima service
Uitstekend

De rand is zoals je op het internet ziet.

De instructies lijken heel duidelijk. We hadden alleen over het hoofd gezien dat er geen rekening gehouden wordt met de palen van het veiligheidsnet. De rand heeft geen uitsparingen hiervoor. Daar had trampolineland ons op mogen wijzen bij het bepalen van onze keuze.

Netjes en snel geleverd

Alles in orde. Mooi verpakt
Uitstekend

Volop keuze. Goede prijzen en snelle levering. Zeer tevreden over ontvangen product.
Uitstekend

Niets aan te merken goede service
Uitstekend

alles goed ontvangen. heel hartelijk dank

Helemaal tevreden.
Goed

Verzocht om snelle levering voor het weekend. Doek werd netjes voor het weekend geleverd
Goed

Het springdoek werd binnen 2 werkdagen geleverd en voldoet aan de verwachtingen.
Uitstekend

Prima voetbaltafel, beetje beschadigd maar nieuwe onderdelen bijgeleverd, er ontbraken 2 boutjes dit had verder geen gevolgen voor stabiliteit tafel. verder vriendelijke en goede service.

gewoon goed
Uitstekend

Het viel mij op dat het soms te druk is om eigenlijk te springen daarom zie je ook kleine ongelukjes. ze botsen tegen elkaar, ik weet het je kunt niet alles voor zijn maar toch.

Was prima

Prima
Uitstekend

Snelle verzending, goed produkt.
Uitstekend

goede uitleg over de trampoline gehad toen ik belde en snel geleverd.
Uitstekend

Rand om trampoline is nu al kapot, zeer matige kwaliteit Eigenlijk zou ik eens moeten kijken naar de garantie...
Redelijk

Vlotte levering, netjes verpakt en prachtige trampoline
Uitstekend

Ik ben uitermate tevreden omtrent de afhandeling van mij bestelling.
Uitstekend

Net bedrijf. Ook telefonisch goed bereikbaar. Nette en beleefde medewerkers.
Goed

snelle levering en tot nu toe goede service
Goed

Goed meegedacht. Geleverd volgens afspraak.

Uitstekende service
Uitstekend

Prima bezorging, makkelijk te plaatsen en de kinderen zijn tevreden over de springqualiteit

Prima geregeld

Prima

Helemaal naarwens
Uitstekend

Prima trampoline, levering vertraagd...

Goed geregeld

Prima service

zie andere beoordeling
Redelijk

Zeer vriendelijke en zeer klantgericht. Top in het meedenken in oplossingen.

Prima service.
Goed

Heel vriendelijk te woord gestaan. Advies gekregen, trampoline besteld en twee dagen later al geleverd.
Uitstekend

Goed product en goede uitleg voor het in elkaar zetten.
Alleen de kopieën die erbij zitten mogen wel duidelijker.
dit vooral voor mensen die niet echt technisch.(geld niet voor mij)
Goed

Vandaag besteld, morgenochtend al in huis, super

prima komen afspraken na

trampolineland.nl

Veilige Kwaliteit en een goede prijs

trampolineland.nl werd op 16-01-2017 gecertificeerd door Trusted Shops.

Funty speeltoestellen, Fun voor iedereen Webshops Trampolineland.nl / Tafeltennisland.nl / Tafelvoetballand.nl / Airhockeytafelland.nl / Pooltafelland.nl / Sjoelbakland.nl / Springkussensland.nl. Een selectie van degelijke en duurzame producten met een scherpe prijs en goede en persoonlijke service met een eerlijk advies. Snelle levering Veel keuze Specialisten voor elke product groep Onderdelen service Goede garantie Betalen hoe je wilt

Vijfhuizerdijk 181

Funty
Vijfhuizerdijk 181
2141BJ Vijfhuizen
Nederland
Beoordelingen voor andere websites en webwinkels van dit bedrijf vindt u hier:
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met trampolineland.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen