teva-eu.com/en/de

Trustmark
Valid

Includes Buyer Protection

Certified since: Mar 15, 2024
The Trustmark indicates trustworthy online retailers.
teva-eu.com/en/de fulfils all Trusted Shops quality criteria, including
  • Verified identity
  • Encrypted data transfer
  • Clear ordering process

Trusted Shops Buyer Protection

This company offers Trusted Shops’ buyer protection up to €2,500. Find out how this secures your transaction.

Reviews for teva-eu.com/en/de

Sultan Ö.
Nurnberg
Feb 7, 2024
 Verified review
Super schnelle Lieferung,alles hat bestens geklappt.
Feb 4, 2024
Aug 27, 2023
Danke
Aug 30, 2023
Hallo Sven, vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Wir freuen uns, dass Sie mit Ihrem TEVA- Einkaufserlebnis zufrieden sind und hoffen Sie bald erneut als Kunde begrüßen zu dürfen. Bei Fragen oder anderen Anliegen, kontaktieren Sie uns gerne jederzeit über customerservices@teva-eu.com Wir hoffen, dass Ihnen die neuen TEVA Sandalen zusagen. Mit freundlichem Gruß, Ihr TEVA Team
Sep 8, 2023
Sep 8, 2023
Hallo Ludwig, vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Wir freuen uns, dass Sie mit Ihrem TEVA- Einkaufserlebnis zufrieden sind und hoffen Sie bald erneut als Kunde begrüßen zu dürfen. Bei Fragen oder anderen Anliegen, kontaktieren Sie uns gerne jederzeit über customerservices@teva-eu.com Wir hoffen, dass Ihnen die neuen TEVA Sandalen zusagen. Mit freundlichem Gruß, Ihr TEVA Team
Jul 9, 2023
Jul 19, 2023
Hallo Benjamin, vielen Dank für Ihre Bewertung! vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Wir freuen uns, dass Sie mit Ihrem TEVA- Einkaufserlebnis zufrieden sind und hoffen Sie bald erneut als Kunde begrüßen zu dürfen. Bei Fragen oder anderen Anliegen, kontaktieren Sie uns gerne jederzeit über customerservices@teva-eu.com Wir hoffen, dass Ihnen die neuen TEVA Sandalen zusagen. Mit freundlichem Gruß, Ihr TEVA Team
Sep 18, 2023

poor customer service

customer service is nearly unreachable/ gives no good options to help. it was very hard to reach someone who could not really offer a good solution. and the guarantee they promise doesn't work if they don't response..
Sep 18, 2023
Hi Hanna, Thank you for your honest review. We are sorry that you are dissatisfied with our Teva service. We appreciate any feedback and are always trying to improve our service and products. We sincerely apologise for the inconvenience and possible disappointment and hope to welcome you back as a Teva customer soon. If you have any specific questions or concerns, please feel free to contact us at customerservices@teva-eu.com - Your Teva Team.
SF
Sabine F.
Troisdorf
Aug 10, 2023
I ordered 4 pairs, but there came only 3 pairs
Aug 15, 2023
Hi Sabine! Thank you for your review! We are sorry to hear that you only received 3 out of 4 items. We aim to keep our stock level as accurate as possible, but unfortunately popular items can become unavailable due to high demand. If you should have any questions or require any sort of assistance, please feel free to reach out to our customer service team via email: customerservices@teva-eu.com All the best, Your TEVA Team
Jun 20, 2023
 Verified review
Ich habe die Lieferung noch nicht erhalten
Jun 26, 2023
Hallo Frau Zepner, vielen Dank für Ihre Bewertung! Es tut uns sehr Leid zu hören, dass Sie bisher keine weiteren Informationen bezüglich Ihrer TEVA Bestellung erhalten haben. Wir entschuldigen uns aufrichtig für die entstandenen Unannehmlichkeiten. Es wird sich in Kürze ein Mitglied aus unserem Kundenservice Team mit Ihnen in Verbindung setzen und Ihnen dann einen aktuellen Status zu Ihrer Bestellung geben. Wir hoffen dies wird hilfreich für Sie sein. Wir hoffen Ihnen gefällt Ihre neue TEVA Sandalen, sobald Sie diese erhalten. Mit freundlichem Gruß, Ihr TEVA Team