chilla.nl- Logo - Beoordelingen

chilla.nl
Beoordelingen:

23 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden381 beoordelingen in totaal

Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 11 mei 2016
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
chilla.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Sorteren
Relevantie
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ruime keuze uit mooie merken, snel in huis en alles netjes verpakt.
25 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Fijne communicatie en snelle service. Mooie producten.
27 jan 2024
27 jan 2024
21 jan 2024
HR
Hanny R.
Leimuiden
1 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snelle en correcte levering.
12 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Een super shop! Super blij mooie kwaliteit bikini 😍 en zelf voor Back friday gekocht dus geen korting! Berichten ze me netjes of ik tevreden ben en dat wil laten weten want dan krijg ik geld terug voor de Black friday deal! En het geld netjes snel terug gestort! Dat is nog eens service!! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
23 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
As per the picture. Also fast delivery
11 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik had gebeld ivm bikini die kleiner uitviel. Had een jaar eerder dezelfde besteld betreft het broekje. Geen probleem om andere toe te sturen, retourlabel mee en uit zichzelf had ze andere maat erbij gedaan want je wist maar nooit. Collectie was weer nieuw dus konden maten iets anders zijn. Volgende dag was het al binnen. Goede service en direct bereikbaar!
25 mei 2023

Goede klantenservice

Ik had een bikini besteld in maat s echter bleek deze niet leverbaar. Ik kreeg een duidelijke en vriendelijk mail waarin de situatie werd uitgelegd en had binnen een dag mijn geld terug. Goede service!
20 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Snelle levering! Er zat een handgeschreven kaartje bij mijn bestelling wat mij zegt dat ze zorgvuldig en persoonlijk met de bestellingen omgaan.
20 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Overzichtelijke website, vlotte afhandeling. Prachtige kwaliteit bikini's. Je hebt altijd iets unieks. Blij met mijn aankoop.
GR
Greet R.
Puttershoek
18 apr 2023
 Geverifieerde beoordeling
Wat mij beviel,ik had wat besteld,en ik werd steeds op dehoogte Gehouden, Ik ben super blij met de service van Chilla
2 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Hele goede en snelle service altijd! En prachtige bikini’s natuurlijk. Ik koop ze hier al jaren!
23 apr 2023
 Geverifieerde beoordeling
Eerste keer hier besteld en echt wel tevreden van de bikini. Ziet er heel mooi uit.
3 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Snell levering, kwalitatief goed product! Kortom zeer tevreden!
27 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Snelle regeling en wat je besteld komt ook binnen.
PP
Polly P.
Alkmaar
22 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mooie kwaliteit, snelle levering en lieve service!
20 okt 2023
31 aug 2023