Certificaat voor chilla.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 94 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 155 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

top product en levering met een persoonlijke tintje.
Uitstekend

Als je mailt krijg je super snel reactie Producten zijn snel binnen en erg klantvriendelijk
Uitstekend

Super goed geholpen door Chilla. Wat een klantvriendelijk bedrijf. Een hele mooie handmade bikini besteld die snel geleverd is. Volgende keer haal ik mijn bikini hier weer
Uitstekend

De communicatie met de shop was super. Een persoonlijke en snelle afhandeling. Ook werd er meegedacht. Erg fijn. Een echte aanrader want de bikini's zijn super

Snelle levering Top
Uitstekend

Goede service en heel snel binnen mooie bikini
Uitstekend

Alle bikini's die je hier besteld gegarandeerd goede kwaliteit
Super snelle levering en hele goede service qua ruilen... echt fijne site Aanrader
Goed

De inlegcups zitten niet heel erg mooi in het bovenstukje. Waardoor je de binnenkant aan dr buitenzijde ziet. beetje jammer. Met cups uit een oude bikini was het euvel verholpen maar lijkt mij voor €130 euro toch niet helemaal zoals het hoort. Verder keurig verpakt en leuk handgeschreven kaartje erbij Ben er blij mee.

chilla.nl antwoordt: 16-08-2017
Fijn om te horen dat je blij bent met de bikini, veel plezier ermee! Misschien dat per ongeluk het verkeerde formaat cups in de bikini hebben gezeten (net te groot). Wij hebben dat helaas niet opgemerkt bij het verzendklaar maken. Mijn excuses daarvoor. Gelukkig heb je het zelf kunnen oplossen met eigen vulling. Uiteraard had je ons anders kunnen mailen om andere vullingen te ontvangen.

Netjes verpakt en snelle levering
Uitstekend

Top service en snelle levering
Uitstekend

Alle artikelen waren geweldig, helaas hebben jullie geen XXL, dan had ik alles gehouden, nu alle producten helaas moeten retourneren.
Uitstekend

Super mooie en kwalitatieve producten. Daarnaast denken ze mee in oplossingen en zeer vriendelijke mensen

Snelle levering en goede service

Snelle levering en goede service
Uitstekend

Nooit te beroerd om oplossingen te bedenken en altijd vriendelijk. Bestel er al enige tijd mijn zwemkleding, zeer goede kwaliteit

Snelle goede service
Goed

Altijd een super goede service En hele mooie bikini's..ik koop hier ieder jaar een paar nieuwe

Mooie bikini, goede pasvorm

Altijd perfect

Super kwaliteit en service
Uitstekend

perfect en snel geleverd mooie bkini heel erg blij mee

Super, in alle opzichten
Uitstekend

Ik had een verkeerde maat besteld, en vervolgens via mail heel snel een antwoord gekregen hoe ik iets terug kan sturen. En heel belangrijk een beetje persoonlijke touch. (smilie dat is net dat extra wat we tegenwoordig niet meer krijgen.) Dat is heel prettig. Dan heb je het gevoel dat er iemand achter de pc zit en niet een computer.

Top site Word vriendelijk geholpen
Uitstekend

Mooie bikini, maat is goed. Precies zoals op de site, snel geleverd

Alles was top
Uitstekend

Prima webshop met mooie producten en snelle levering en zeer klantvriendelijk

Geweldige shop
snelle levering en service.

Service geweldig

Prima afwikkeling
Slecht

Snelle levering, blij met mijn bestelling

Fijne Webwinkel
Uitstekend

Snelle levering en snelle reactie op mail. Blij met bikini's
Uitstekend

Prima service en persoonlijk contact
Uitstekend

Alles top van bestellen tot snelle levering

Top service
Uitstekend

Super communicatie en snelle levering
Uitstekend

Altijd uitstekende kwaliteit en goede service/levering.
Uitstekend

Was een probleem met de maat,maar snel opgelost helemaal top.

chilla.nl klantbeoordeling

chilla.nl

chilla.nl werd op 11-05-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

A. Diepenbrocklaan 27

A. Diepenbrocklaan 27
6952BS Dieren
Nederland
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met chilla.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen