Enveloppe Nederland- Logo - Beoordelingen

Enveloppe Nederland
Beoordelingen:

128 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden482 beoordelingen in totaal

Uitstekend

de meest positieve beoordeling

16 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bij de enveloppen werd de binnenmaat gegeven maar dit bleek de buitenmaat te zijn. Daardoor waren de enveloppen onbruikbaar om ze te gebruiken voor het doel dat ik er voor had. Dit is echter géén Nederlands bedrijf, levering gaat vanuit buitenland en terugsturen moet naar Spanje. De verzendkosten zijn dan zo hoog dat het echt kolder was om de foute enveloppen terug te sturen. Na wat doorvragen bij de klantenservice wilden ze wel tegemoet komen door bij mijn volgende order de verzendkosten voor hun rekening te nemen. Een vriendelijk gebaar maar heb toch maar besloten om de foute enveloppen te houden en nieuwe te bestellen. Bij dezelfde shop dat wel want de kwaliteit van de enveloppen is verder prima.

de meest kritische beoordeling

9 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Niet netjes verpakt, niet representatief voor mijn klant, dus nieuwe verpakking moeten regelen. Daarnaast kwam mijn order uit het buitenland, niet duurzaam wat mijn klant niet had gewild en de (eigenlijk) gewenste enveloppen bleken na bestel proces niet voorradig, telefonisch helpdesk niet bereikbaar. Mail verkeer was goed verder.

Beoordelingen voor Enveloppe Nederland

Sorteren
Relevantie
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De door mij bestelde enveloppen met een speciale maat, bleken voorlopig niet leverbaar. Maar er kwam onmiddellijk hulp, er werd tot driemaal toe gezocht naar een alternatief. Op een zo vriendelijke manier, dat kwam als een zonnestraal in de grijze dagen uit mijn I-pad tevoorschijn. Het is allemaal goed gelukt.
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Product goed en netjes ingepakt. Levertijd was iets langer doordat het helemaal uit spanje komt.
7 dagen geleden
Goede waar. Jammer dat het uit Spanje komt
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
makkelijk bestellen en snel in huis.
1 mrt 2024
Mooie enveloppen, snelle levering
 Geverifieerde beoordeling
De enveloppen kwamen snel binnen
GT
Gerry T.
Eindhoven
Alles was dik in orde.
1 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

ik zou het niet wetenalles prima

ik zou het niet weten
Sin S.
Haarlem
28 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Prima envelopjes, alleen duurde het een paar dagen voordat ik ze had omdat ik geen idéé had waar ze helemaal vandaan moesten komen.
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Enveloppen besteld, maar verkeerde maat. Kan en mag ze niet terug sturen
Pakket is nooit geleverd
14 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Alles was goed alleen dat ik een track and trace kreeg uit Spanje ontving was raar. Maar alles is zoals aangegeven binnen de levertijd bezorgd.
30 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Prima webshop met veel keuze en goede afhandeling. Verzendkosten zijn echter extreem voor deze tijd.
26 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mooie, goede kwaliteit enveloppen. Snelle bezorging vanuit Spanje, te volgen via track en trace.
12 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Vlotte verzending vanuit Spanje en keurig verpakt! Goede informatie over verzending!