Sandra W.
Online shopper uit Goor
Beoordeelde 2 bestellingen bij 2 winkeliers

Ervaringen van Sandra W.

Body & Fit Klantbeoordelingen
Snel geleverd en een goede prijs
2
Uitstekend
Ik kan nog niks beoordelen omdat ik niks heb ontvangen. Heb al wel een betaalverzoek van klarna gekregen
2
Slecht
telesun.nl antwoordt:
28-12-2020
Bedankt voor uw revieuw. Ik zie dat u uw bestelling op 24Dec in de avonduren heeft geplaats. Helaas door de drukte en feestdagen duur het iets langer dan normaal en zal uw bestelling vandaag met de Post meegaan, Hopende dat u uw revieuw zal veranderen na ontvangst van uw bestelling. Met vriendelijke groet.
Informatie over Sandra W.
Aangemeld sinds 27-12-2020
Starter
Heeft meer dan 3 winkeliers beoordeeld
Kenner
Heeft meer dan 10 winkeliers beoordeeld
Deskundige
Heeft meer dan 50 winkeliers beoordeeld