Diny V.
Online shopper uit Spijkenisse
Beoordeelde 9 bestellingen bij 6 winkeliers

Ervaringen van Diny V.

mona-mode.nl Klantbeoordelingen
Het is nu de 2e keer, dat ik iets bestel en er een levertijd van enkele dagen staat vermeld. Maar dat de levering vertraagd wordt zonder opgave van enige reden.
2
Matig
mona-mode.nl antwoordt:
14-12-2022
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat wij de aangegeven levertijd niet hebben kunnen behalen. Met vriendelijke groet, Team Mona
mona-mode.nl Klantbeoordelingen
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet mogen ontvangen. Terwijl hij tussen 5 - 7 dagen bezorgd zou worden.
2
Slecht
mona-mode.nl antwoordt:
14-10-2022
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij vernieuwen op het moment onze magazijnsystemen. Dit heeft helaas geleid tot vertraging in de verzending van uw bestelling. Onze excuses hiervoor. Wij hopen uw pakket binnen een paar dagen te verzenden. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
blokzeep.com Klantbeoordelingen
Prima artikelen. Grote verscheidenheid. En alles zonder plastic.
De blokkeer en shampoobar voldoen uitstekend!
2
Uitstekend
toilettapes.com Klantbeoordelingen
Het is weer een stap verder opweg naar een duurzamere wereld.
2
Uitstekend
Klingel.nl Klantbeoordelingen
Goede en vlotte bezorging.
2
Uitstekend
Klingel.nl antwoordt:
11-05-2022
Dank u wel voor uw beoordeling en compliment! Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Klingel
mona-mode.nl Klantbeoordelingen
Altijd prachtige kwaliteit kleding.
2
Uitstekend
mona-mode.nl antwoordt:
09-05-2022
Mooie beoordeling, dank u wel. Met vriendelijke groet, Team Mona
lampenlicht.nl Klantbeoordelingen
De beschrijving die erbij zat leek nergens op. Kijk het eens af bij Ikea. Stap voor stap.
Maar we zijn eruit gekomen zonder die flut-beschrijving.
2
Redelijk
lampenlicht.nl antwoordt:
04-02-2022
Goedemorgen, bedankt voor je beoordeling op Trusted Shops. Wat vervelend om te horen dat de beschrijving niet duidelijk was. We gaan dit dan ook zeker meenemen. Onze excuses voor het ongemak. Mochten wij je kunnen helpen dan horen we dat uiteraard graag. Met sfeervolle groet, Bianca Lampenlicht
mona-mode.nl Klantbeoordelingen
Eerst helemaal verkeerde bestelling van andere klant en van Klingel (?) ontvangen. Telefoniste van Mona heeft het vakkundig en uitstekend opgelost. Petje af, complimenten voor deze dame!
2
Uitstekend
mona-mode.nl antwoordt:
17-01-2022
Dank u wel voor uw beoordeling. FIjn om te lezen dat het naar wens is opgelost. Met vriendelijke groet, Team Mona
hoedshop.nl Klantbeoordelingen
Altijd keurig ingepakt!
2
Goed
Informatie over Diny V.
Aangemeld sinds 25-04-2019
Starter
Heeft meer dan 3 winkeliers beoordeeld
Kenner
Heeft meer dan 10 winkeliers beoordeeld
Deskundige
Heeft meer dan 50 winkeliers beoordeeld