Wally V.
Online shopper uit Noordwijk
Beoordeelde 1 bestelling bij 1 winkelier

Ervaringen van Wally V.

MS Mode Klantbeoordelingen
Belachelijke verzending
Thuisbezorging blijkbaar niet mogelijk
9 dec op moeten halen

Kopen via MS / factuur cool cat ?/ niet op het thuisadres bezorgd etc etc / dus nooit meer!!! / ga alleen nog via de wehkamp ms mode bestellen
2
Matig
MS Mode antwoordt:
11-12-2020
Bedankt voor uw bericht, Post NL heeft het pakket geprobeerd te leveren op 07-12 en dat lukte niet, daarom is uw pakket bezorgd in een afhaallocatie. Wij hebben een tijdelijke storing gehad waardoor Klarna bestellingen een Cool Cat factuur hebben ontvangen, het verandert niets wat bereft de betaling, onze excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, MS Mode
Informatie over Wally V.
Aangemeld sinds 01-02-2016
Starter
Heeft meer dan 3 winkeliers beoordeeld
Kenner
Heeft meer dan 10 winkeliers beoordeeld
Deskundige
Heeft meer dan 50 winkeliers beoordeeld