John K.
Online shopper uit 's-Gravenhage
Beoordeelde 2 bestellingen bij 2 winkeliers

Ervaringen van John K.

Klusspullen.nl Klantbeoordelingen
het bestellen ging goed maar de levering was n drama ,ik ontving meldingen van post nl dat de spullen op 3 en 8 September bezorgd zouden worden en daar ben ik voor thuis gebleven ok al was het n brievenbuspakje in de namiddag ontving ik van beide de melding dat de pakjes waren afgeleverd ,dus niet en een bericht naar klusspullen gestuurd en het uitgelegd dat ik moest wachten enzo tot op heden heb
2
Slecht
Klusspullen.nl antwoordt:
12-09-2022
Geachte heer Kooper, wij vinden het erg vervelend dat beide bestellingen niet bezorgd zijn door PostNL. U heeft hier telefonisch contact met ons over gehad en wij hebben aangegeven dat brievenbuspakketjes een vertraging op kunnen lopen bij PostNL, zouden de pakketjes uiterlijk afgelopen zaterdag nog niet bezorgd zijn zouden wij dit voor u oplossen. Afgelopen donderdag heeft u echter opnieuw via de
lampen24.nl Klantbeoordelingen
2
Uitstekend
Informatie over John K.
Aangemeld sinds 19-11-2016
Starter
Heeft meer dan 3 winkeliers beoordeeld
Kenner
Heeft meer dan 10 winkeliers beoordeeld
Deskundige
Heeft meer dan 50 winkeliers beoordeeld