Anoniem A.
Online shopper uit Anoniem
Beoordeelde 4 bestellingen bij 4 winkeliers

Ervaringen van Anoniem A.

Slechte levering; niet mogelijk af te halen op een servicepunt en dit is al de 3e keer
Men leert niet
2
Redelijk
Prenatal.nl Klantbeoordelingen
Pakket zou in de winkel afgehaald worden maar is afgegeven op postafhaaladres zonder enige kennisgeving. Het was dat ik een ander pakket daar moest ophalen en de beheerder vroeg of het er geen 2 moesten zijn anders hadden we het nooit gevonden. Slechte levering ,
2
Matig
volgens site op voorraad maar plotseling uitgestelde leverdatum zodat je in problemen komt. Geld teruggevraagd maar geen reactie
2
Slecht
frank.nl antwoordt:
25-03-2019
Bedankt voor je review. Artikelen die voorradig zijn worden binnen een dag geleverd. Zoals aangegeven op de website en de bevestigingsmail zit er een langere levertijd op je bestelling wegens aanlevering van nieuwe voorraad. Hierbij is tot onze spijt vertraging ontstaan. Onze excuses voor het ongemak! Zoals verzocht is je bestelling inmiddels geannuleerd.
durlinger.com Klantbeoordelingen
Op internet besteld en af te leveren op een afhaaladres. Het management moet leesbrillen uit gaan delen want het is bezorgd op het huisadres en gelukkig waren we op dat moment thuis Anders waren de schoenen weer bij u teruggekomen en had u kunnen restitueren Geen ervaring op internet?
2
Matig
durlinger.com antwoordt:
13-11-2018
Bedankt voor uw feedback. Helaas heeft ons ERP systeem de afhaalpunten niet goed verwerkt, waardoor er twee dagen lang alles op huisadres bezorgd is. Onze excuses voor het ongemak.
Informatie over Anoniem A.
Aangemeld sinds 26-03-2017
Starter
Heeft meer dan 3 winkeliers beoordeeld
Kenner
Heeft meer dan 10 winkeliers beoordeeld
Deskundige
Heeft meer dan 50 winkeliers beoordeeld