AllesvanAlessi- Logo - Beoordelingen

AllesvanAlessi
Beoordelingen:

39 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden43 beoordelingen in totaal

Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 31 jul 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
AllesvanAlessi voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

de meest positieve beoordeling

16 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Fijn dat ik bericht kreeg dat de levering iets vertraagd was i.v.m. het niet op voorraad zijn van een artikel. Vreemd dat de daadwerkelijke levering niet aangegeven werd, noch door de leverancier noch door PostNL. (Meestal krijg ik hierover meerdere mailtjes , van beide). Maar alles zat goed verpakt in het pakket, over de artikelen dik tevreden.

de meest kritische beoordeling

23 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het glas wat ik besteld heb zit iets te los in het ijzeren omhulsel van het kopje Het valt naar voren als je het kopje leegdrinkt . Het klemt niet

Beoordelingen voor AllesvanAlessi

Sorteren
Relevantie
RS
Ruud S.
Heiloo
14 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Persoonlijk contact over een maar iets verlate levering. Zo kan het dus ook!
18 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Goede communicatie en snelle levering
1 mrt 2024
24 feb 2024
2 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snelle levering en de nette en veilige wijze van inpakken van het pakket. De producten zijn natuurlijk top.
26 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
leuk dat dit onderdeel nog verkrijgbaar is.
6 feb 2024
13 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Zeer correct afgehandelde service.

Betaald en artikel helaas niet voorradig. Volgende dag was de betaling terug gestort. Vriendelijk telefonisch contact en service.
EZ
Eva Z.
Houthalen
25 dec 2023

Alessi -ster & culotte belletje

Snelle levering, goede prijs-kwaliteitsverhouding voor Alessi-spulletjes... TOP, een aanrader
28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Telefonisch contact gehad keurigste woord gestaan. Op tijd geleverd.
26 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling is netjes afgehandeld.
25 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Prima informatie en snelle levering
27 dec 2023
Zeer goede service
23 dec 2023
20 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Goed product levering duurt wel wat langer.
4 dec 2023
Top service👍
14 dec 2023
1 dec 2023
28 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling gedaan en betaald, nog steeds niets ontvangen

Ik heb het vogeltje van de fluitketel heeeel lang geleden besteld. Tot op heden niets ontvangen
16 okt 2023