Certificaat voor Bristol

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 6.334 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 7.004 beoordelingen verzameld.

• Levering

oké

Oke

Alles prima in orde
Uitstekend

Makkelijk bestellen en snelle levering.

Ik was super tevreden

Super snelle bezorging

Perfect verlopen. Snel in huis
Uitstekend

ik heb mijn bestelling 2weken later ontvangen.
Ikhad mijn bestelling op een bristol locatie laten bezorgen. dit heeft 2 weken geduurd en ik wist niet van te voren dat het zolang zou duren anders had ik thuis laten bezorgen. Ik vind 2 weken te lang voor een online bestelling. dat is niet meer van deze tijd.
Matig

De bestelling en levering zijn prima verlopen. T-hirts met print zijn prachtig.
Uitstekend

Goede prijs kwaliteit verhouding. Doen wat ze beloven. Goede site.
Uitstekend

Al meerdere keren schoenen besteld. Altijd snelle levering. Een keer moeten terugsturen ivm verkeerde maat. Geen enkel probleem. Blijf daar schoenen kopen indien nodig.
Uitstekend

Alles werd zeer goed behandeld en de verpakking is ook mega goed. Niets aan veranderen nogmaals alles ging perfect

Geachte Ls,
Bestelling was zeer correct zowel bezorger als product.
Uitstekend

Geachte klantenservice bristol ik ben tot nu toe zeer tevreden. Bedankt voor de snelle levering met vriendelijke groet Mevrouw E Meuldijk
Slecht

gewoon goed
Goed

Het online bestellen ging top.
Maar, ik vond het vreemd dat toen ik naar de winkel ging om de schoenen te passen voordat ik deze online bestelde, ze deze nog nooit hadden gezien en geen enkel filiaal ze had.
En dat als ze ze zouden bestellen ik ze dan gelijk moest betalen, waardoor ik wel verplicht was dit online te doen.
Maar nogmaals, het online gedeelte helemaal top, net als de schoenen.
Goed

Het pakket was er al snel en de producten waren van prima kwaliteit
Goed

Heel erg snel in huis, Laarzen zijn perfect

.geen

Het duurde 18 dagen voordat ik mijn bestelling binnen had
Wel goed contact gehad
Redelijk

voor de maat schoenen 48 had de leest iets breder kunnen zijn. Normaliter gaat als de voet de lengte in gaat ook de breedte een rol spelen
Goed

Prima levering en mooi produkt

Geen gewoon super

Belachelijk
Matig

Bristol antwoordt: 23-11-2017
Bedankt voor je beoordeling. We betreuren dat je pakketje vermist is geraakt. Na jouw melding zijn we onmiddellijk aan de slag gegaan om jouw artikelen opnieuw te versturen. Helaas was niet alles meer op voorraad en dit werd dan terugbetaald op jouw rekening. Onze excuses voor het ongemak.

Veters binnen 2 weken stuk. Zijn veters die speciaal bij deze schoen passen, dus ik weet niet of ik die nog ergens kan vinden. Leuke schoenen verder.
Goed

Ik ben blij met Bristol. Is en goeie winkel.

prima servic

Retour levering ook 5 sterren
Uitstekend

Ik heb nu 2 keer een bestelling gedaan bij Bristol en ook deze keer werd het product snel geleverd.
Het geleverde product is wederom van goede kwaliteit
zeker een aanrader .

Levering duurt te lang
Redelijk

zeer snelle levering en goed verpakt

Alles perfect

Snel en netjes geleverd

Snelle levering goede service
Goed

Prima service Het jurkje en de legging zaten perfect. Schoenen waren te klein. Teruggebracht en direct mijn geld teruggekregen Top

Super goed geregeld
Uitstekend

Snel in huis en goede betaalbare kwaliteit
Uitstekend

Prima truien voor een zeer nette prijs
Vriendelijk geholpen

prima

Bristol klantbeoordeling

Bristol

Bristol werd op 16-01-2017 gecertificeerd door Trusted Shops.

Lochtemanweg 15

België
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
David Baens
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met Bristol.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen