Certificaat voor Bristol

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op 4.755 Trusted Shops beoordelingen sinds 31-08-2016.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 4.755 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Mooi product. Voldeed aan verwachting

Goede en snell levering.
Uitstekend

Op zich altijd leuke kleding en schoenen en goede kwaliteit. Wat ik echter totaal niet begrijp is waarom een on-line bestelling de volgende dag al thuis wordt bezorgd, maar als ik dezelfde bestelling in de winkel wil ophalen (omdat ik overdag werk en bij ophalen kan ik ook op de koopavond terecht), moet ik ruim anderhalve week wachten alvorens de bestelling in het filiaal aangekomen is...
Goed

Snelle levering. Leuke schoenen. Gewoon goed.

Keurig ingepakt
Goed

Alles is vlot en keurig verlopen. U maakt waar wat u beloofd.
Uitstekend

Was snel geleverd, was goed ingepakt gewoon TOP

helemaal top

1e levering,beveiliging op slippers moest naar winkel voor verwijdering
Kreeg kadobon€5,- . 2e levering kreeg brede slippers ipv gewone moest weer naar winkel om te ruilen. Dus nee ik ben niet tevreden met online bestellen bij Bristol

Snelle levering, top product

8 perfect
Uitstekend

De verzending en website is fijn om iets te bestellen. Achteraf waren de foto's iets minder, want ik had niet gezien dat er een motief op de schoenen zat. Uiteindelijk maakt mij niet zo veel uit.
Goed

Verkeerde maat schoenen in de doos en alles zat los in de doos. Verder wel in orde.
Goed

De beoordeling zegt genoeg, alles prima voor elkaar.
Uitstekend

Netjes dat je het geld terug ontvangt bij retourneren.

Heel goed
Uitstekend

Goede producten en zeer snelle levering plus cadeaubon van5 euro erbij dat geld tot september.
Hoef je niet meteen wat te kopen,super

als binnen 2 a 3 dagen geleverd kan worden zit jullie aan 100pro
Redelijk

de blouses die heb ik besteld waren niet in mijn kleur maar de levering en service vind ik prima

alles goed
Goed

Goede schoenen. 2 paar gekocht voor beide kinderen. Het terugbrengen naar de winkel vond ik in eerste instantie minder prettig, maar ik werd goed en vriendelijk geholpen in de winkel. Dat maakte de retour en het ruilen heel nuttig.
Uitstekend

De aantal sterren spreekt voor zich.
Uitstekend

De bestelde schoenen bleken veel groter te vallen dan gedacht, maar de manager van bristol eindhoven was heel behulpzaam en heeft ons goed geholpen door alsnog een andere maat (die wel paste) te zoeken en te helpen passen.
Uitstekend

omdat het fantastische slippers zijn van blenzo
Uitstekend

Makkelijk om te bestellen. Snelle levering

perfecte behandelt
Uitstekend

Het enige dat echt vervelend was dat de espradilles naar rook stronken dankzij de rokende pakketbezorger. De stoffen schoenen moesten eerst buiten een paar uur luchten.
Uitstekend

Super dat ik kan beoordelen zonder dat ik me bestelling überhaupt hebt gekregen
Slecht

geen
Goed

Snelle levering en prima product.

nee

Prima geregeld
Uitstekend

product bleek op, ook alle vervangende producten bleken op. Duurde lang voordat het geld terug was. Product wat wel geleverd werd was niet hetzelfde als het plaatje, terugsturen op eigen kosten of in een winkel (maar die zitten dus echt nergens meer).
Slecht

Prima
Uitstekend

Levering een beetje lang geduurd,voor de rest perfect

Snelle levering
Uitstekend

wij zijn best wel tevreden over de Bristol in het algemeen. Wij kopen er graag onze kleding en schoenen
Goed

Snelle levering en maat zoals aangegeven.

gewoon goed

Bristol, goede webshop

Bristol klantbeoordeling

Bristol

Bristol werd op 16-01-2017 gecertificeerd door Trusted Shops.

Lochtemanweg 15

België
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
David Baens
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met Bristol.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen