Certificaat voor Bristol

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op 3.300 Trusted Shops beoordelingen sinds 31-08-2016.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 3.300 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

keurig geleverd, maar helaas is de maat niet goed. Nieuw besteld en hier netjes over bericht gekregen dat het artikel bij een andere winkel weggehaald moet worden. Nu wacht ik daarop.
Uitstekend

Tevreden met de levering en het produkt.

Alles goed verlopen top

Snel geleverd

Best
Uitstekend

Ik heb geen email gekregen met de verzending van de bestelling maar er is wel gekomen
Goed

Met korting en zonder verzendkosten snel geleverd

Alles perfekt
Uitstekend

Kleding viel klein uit maar was in de winkel zo omgeruild. Fijn geholpen.
Goed

Vlotte levering,mooie kwaliteit en goede prijs,kortom : de goede keuze

Ging vrij snel
Goed

De spullen werden pas na 4 dagen bezorgd. Voor mij geen probleem, maar voor anderen misschien wel.
Redelijk

Goed

Snel geleverd, retourneren bij een winkel ging soepel, jammer dat alle bestelde schoenen te smal waren
Uitstekend

Ik had 2 broeken in dezelfde maat. De ene valt kleiner dan de ander.
Goed

Prima product, nette levering.
Uitstekend

netjes verpakt en we zijn tevreden
Goed

Prima slippers voor de kinderen gekocht voor een fijne prijs.
Uitstekend

De sandalen die ik voor mijn dochter heb besteld zijn geweldig. Prijs/kwaliteit verhouding is helemaal goed. Ik werd ook keurig geïnformeerd over de bestelling en levering. Helaas vond ik het erg lang duren voordat de sandalen werden bezorgd.
Goed

Alles is geleverd zoals is vermeld
Uitstekend

Alles wat ik tot nu toe heb besteld en geleverd heb gekregen, ging super ben zeer te vreden

Niets op aan te merken.
Goed

was allemaal goed verzorgd en op tijd geleverd.

Prima
Uitstekend

Duurde lang eer bestelling in filiaal arriveerde. Pasvorm van schoenen was niet goed, kleuren weken af van foto. De foto toont fletser dan schoen dus grijs ipv zilver. De hele levering helaas retour.
Goed

Geen opmerkingen alles was netjes afgelevert en goede spullen

Top

Snelle levering
Goed

De site helemaal top,dan wel niet zo heel veel keus vergeleken wat er in de winkel hangt.
Het bestellen gaat heel makkelijk ook top.
Het bezorgen is ook helemaal top
Uitstekend

Jammer dat er staat van gratis bezorgen en niet dat het vanaf 24,99 is. Een vorm van sluikreclame
Redelijk

Eigenlijk nergens iets op aan te merken
Uitstekend

De online service is net zo goed als de winkel service. Ik had in de winkel gebruik gemaakt van een aanbieding en deze aanbieding (maat was dus bekend) later nog online nabesteld. Perfect en snel geleverd.
Uitstekend

ik heb iets van mijn bestelling in de winkel teruggebracht maar duurde wel lang voordat geregeld was er zaten dingen met korting bij en nu moest ik er maar wat bijzoeken zodat de korting goed verdeeld werd was lastig
Goed

Prima broek, hadden dezelfde al in lichtblauw, nu grijs besteld.
Uitstekend

Ik had alles snel en netjes thuis

betaalbaar goedekwaliteit en snelgeleverd
Goed

Heb 4 motorbanden gekocht, betaal dan 4x €9.00 verzendkosten terwijl het verpakt was in een pakket.

Lijkt mij dan duidelijk dat er 3x €9,00 teveel betaald is, kan terug gestoord worden op rekeningnr; NL17 RABO0122821440

in afwachting van uw reactie.

W. Coolen

goed

Helemaal goed

Bristol klantbeoordeling

Bristol

Bristol werd op 16-01-2017 gecertificeerd door Trusted Shops.

Lochtemanweg 15

België
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
David Baens
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met Bristol.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen