Certificaat voor Bristol

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op 945 Trusted Shops beoordelingen sinds 31-08-2016.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 945 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Het is prettig dat de producten retour gebracht of geruild kunnen worden in de winkel waar gelijk de verrekening geschiedt.
Goed

Levering vanuit PostNL was te laat, was ik voor niks thuis gebleven.

Product (schoenen) heb ik beschadigd binnen gekregen, waardoor ik alsnog naar de winkel moest om t terug te brengen. Heb daar goede service gehad maar Is wel erg slordig waardoor ik dan niet gauw meer online zou gaan bestellen bij Bristol

Bristol antwoordt: 23-01-2017
Voor klachten of opmerkingen over webshopartikelen mag u steeds onze klantendienst telefonisch of per mail contacteren. Onze klantendienst zal dan trachten een klantvriendelijke oplossing voor u uit te werken. De leveringsservice is in handen van POSTNL, desalniettemin betreuren wij dat de levering, buiten onze wil om, langer op zich heeft laten wachten dan voorzien.

Geen
Goed

Levering werd iedere keer uitgesteld.
Slechte schoenen.
In de winkel al gelijk me geld terug gehad dat was super

Heel goede service ...

Volgens planning

Levering duurt lang

Super snelle levering
Uitstekend

bij de bestelling heb ik gekozen voor bezorging in de winkel omdat het bij mij in de wijk in. Systeem bleef vast lopen. Bij het betalen heb ik niet gezien dat er bezorgkosten in rekening zijn gebracht en kon ik het niet meer corrigeren. Heb meteen klanten service gemaild maar zij wilde op GEEN enkele manier mee werken. Ben erg teleurgesteld

Bristol antwoordt: 23-01-2017
Bezorgkosten worden automatisch verrekend bij een thuislevering van een bestelling met een waarde lager dan 24, 99 euro. Hierin kunnen wij helaas niets wijzigen. Het checken van de inhoud en waarde van de winkelmand valt onder de verantwoordelijkheid van de klant.

Zeer tevreden met geleverde artikelen, alleen de gespen van de laarzen zijn beiden al kapot. Gelukkig is dat met naald en draad wel weer te maken.
Uitstekend

Ik had de broek te groot besteld ik dacht dat hij paste maar de broekspijpen waren te lang,ik had de kaartjes er af gehaald omdat ik dacht dat ie paste maar ik mocht hem niet ruilen,van de verkoopster nu zit ik met een te grote broek en als ik de broek kleiner wil laten maken ben ik nog meer kwijt dan de broek zelf,dus goeie service Bristol

Bristol antwoordt: 23-01-2017
Wij kunnen enkel artikelen in nieuwe en ongedragen staat accepteren voor retour. Artikelen zonder prijskaartje worden door ons als gedragen beschouwd en komen bijgevolg niet meer in aanmerking voor retour. In dit geval heeft de verkoopster naar onze mening de richtlijnen correct gevolgd.

geen commentaar
Uitstekend

super . zelfs bij klein bedrag geen verzend kosten bij afhaling in de winkel ..
alle lof voor bristol
Uitstekend

Prima basic longsleeves..Fijn dat je het gratis naar de winkel kan laten versturen. Levertijd iets sneller zou fijn zijn.

geen commentaar
Goed

Erg goede pasvorm en zit lekker

dank u
Uitstekend

Goed product en snelle levering
Goed

Snelle bezorging. En netjes verpakt.
Uitstekend

De producten leken niet als de producten op de foto en zaten niet lekker. Telefonische klantenservice vond dat ik gek was om 12km te rijden naar jullie winkel (die overigens gesloten was, geen goede website informatie). Toen ik de spullen wilde ruilen in de winkel werd me minder geld teruggegeven en het duurde ruim een kwartier en 3 chagrijnige medewerkers om mijn geld te krijgen.ik kom nooit meer
Matig

Makkelijk ook voor de volgende aankopen
Uitstekend

Producten worden naar mijn idee toch altijd te laat geleverd, zitten een paar dagen tussen bestellen en leveren en je verwacht dat dus binnen een dag. Product was niet naar mijn zin, mijn eigen inschattingsfout en service? Ik heb het product teruggebracht naar de winkel en daar werd ik goed geholpen.

Bristol antwoordt: 19-01-2017
Onze levertijd bedraagt 2 werkdagen indien u kiest voor levering aan huis. Wegens drukte hebben wij in dit geval de levertermijn met 1 dag moeten verlengen. Een 24-uurs- leveringstermijn bieden wij niet aan in onze leveringsservice.

niets op aan te merken goed verpakt ga zo door

uitstekend geholpen
Uitstekend

Snel geleverd en de bestelling was verder volledig in orde.

Gewoon goed

Het product was snel geleverd 8

geen

Bestelling 4 januari geplaatst
Op 13 januari nog steeds niet geleverd
Geen bericht gekregen waarom de levering zo lang duurt
Ik heb zelf contact gezocht met de winkel in Amersfoort over de langdurige levering.
Nee, geen goede beurt van Bristol

Bristol antwoordt: 17-01-2017
Onze excuses voor de late informatie. Het pakket ligt al in de winkel klaar maar wegens een technisch probleem kon de mail met aankomstbevestiging niet verzonden worden. Wij nemen contact met u op via uw persoonlijk e-mailadres om dit verder te kunnen afhandelen.

U geeft asn levering volgende dag, dit was helaas niet het geval.

Bristol antwoordt: 17-01-2017
Onze artikelen worden niet de volgende dag geleverd, maar hebben een levertijd van 2 werkdagen indien u kiest voor levering aan huis, zoals vermeld op onze site.

Door een vergissing van mijn kant moest ik de klantenservice mailen, mijn probleem werd snel en kordaat opgelost.
Goed

vlotte levering en producten bevallen goed.
Goed

Slechtste service ooit, zondag/maandag besteld zaterdag binnen gekomen. Zou er max 2 dagen over doen. Toen ik het bij de klantenservice meldde kreeg ik te horen: " we zullen de tracktrace voor u in de gaten houden"..... dat is toch ook wat İK doe

Bristol antwoordt: 17-01-2017
Uw bestelling dateert van maandagavond. Het pakket werd dinsdagavond verzendklaar gemaakt. De levering zou dan in normale omstandigheden op donderdag hebben plaatsgevonden. Helaas werd de levering, buiten onze wil om, nog met 1 dag vertraagd. Wij betreuren dit ten zeerste.

Prima service
Uitstekend

mooie website, snelle levering, zeer tevrteden.
Uitstekend

Het was de eerste keer dat ik via Bristol een bestelling heb gedaan ,het is me goed bevallen. mevr Gubbels-Peeters,

Bestelling van 4 januari jl., orderbevestiging #879900130392,
nog niet ontvangen.
Graag spoed er achter zetten
Slecht

Bristol antwoordt: 17-01-2017
Zoals vermeld op de mail die u ontvangt, dient u voor levering in de winkel rekening te houden met een termijn van 3 tot 5 werkdagen van zodra uw pakket verzendklaar is. In dit geval werd deze levertermijn ook gerespecteerd.

Ervaring uit het verleden hebben bijgedragen tot
het bestellen van de lederen enkel laarzen. Perfecte
pasvorm, soepele leer en......ik .had er al 1 voor de normale prijs
en niet duur , het was goed bevallen ,en nu voor de helft van de prijs
wat een mazzel .
Uitstekend

Bij aankomst in de winkel werd er glashard gezegd dat de bestelling niet afgeleverd was Terwijl later thuis via de mail bleek dat de bestelling al minstens 1 uur in de winkel aanwezig was Hoezo betrouwbaar?
Redelijk

Snelle bezorging en netjes dat er geen verzendkosten bijkomen Ideaal.

Bristol

Bristol werd op 16-01-2017 gecertificeerd door Trusted Shops.

Lochtemanweg 15

België
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
David Baens
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met Bristol.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen